تله پورت ارز دیجیتال (TelePort) چیست؟

این روزها تله پورت ارز دیجیتال یکی از مفاهیم داغ در این حوزه محسوب می شود. تله پورت که به اختصار TPA شناخته می شود، یک روش کسب درآمد در متاورس و ارز دیجیتال است. البته، علاوه بر این حوزه واژه تله پورت در دنیای واقعی نیز کاربردهای خاص به خود را دارد و شاید بارها نام آن را شنیده باشید. در ادامه این مقاله از صرافی ارز دیجیتال فراچنج می خواهیم شما را با مفهوم تله پورت در ارز دیجیتال بیشتر آشنا کنیم تا شاید با کمک این روش بتوانید به کسب درآمد برسید. تا پایان مطلب با ما همراه باشید..

تله پورت (Teleport) به چه معناست؟

به حرکت و انتقال از یک نقطه به نقطه ایی دیگر در دنیای متاورس با سرعت بالا تله پورت می‌گویند. برای انتقال در دنیایی متاورس باید ابتدا آدرس یا شناسه را وارد کنید، تا با سرعت به مکان مد نظر برسید. اختصار کلمه‌ی تله پورت TPA است. در واقع روش تله پورت این صورت است که ابتدا باید آدرس هدف را تعیین کنید و با سرعتی به مراتب بیشتر از جستجوگرهای گوگل شما به محل آدرس وارد شده برسیئد. پس هرلحظه و هر زمان که اراده کنید در دنیای متاورس به نقطه مورد نظر با وارد کردن آدرس می‌توانید انتقال یابید.

برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه کنید، فرض کنید  شما می‌خواهید از شهری مانند تهران به مشهد سفر کنید و چون عجله دارید، باید خیلی سریع به مقصد خود برسید، شما با وارد کردن آدرس مکانی که می‌خواهید بروید درتله پورت کمتر از یک ثانیه به محل مورد نظر می‌رسید. تله پورت امکان رسیدن به مقصد را با وارد کردن کد، آدرس و شناسه به شما می‌هد.

در دنیای واقعی شاید TPA خنده دار بنظر برسد، اما تله پورت ارز دیجیتال در دنیای متاورسی کاملاامکان‌پذیر است. کافی است یکبار آن را امتحان کنید…

اهمیت تله پورت ارز دیجیتال در چیست؟

همانطور که می‌دانید در متاورس می‌توان مکانی را کدگذاری و شناسه‌گذاری کرد، اما چون متاورس‌ها از هم جدا هستند حتی با وجود آدرس هم نمی‌توان سریع به جایگاه مورد نظر رسید. در تعریف تله پورت بیان شد که افراد می‌توانند با وارد کردن آدرس، شناسه و کد مورد نظر به مکان دلخواه منتقل شده آن هم در ثانیه ایی از زمان برسند. درنتیجه ارزش تله پورت در سرعت بالای رسیدن به مقصد مورد نظر است.

تله پورت در متاورس چه مفهومی دارد؟

تله پورت با متصل ساختن متاورس‌های گوناگون روشی برای انتقال سریع در این فضا بوجود آورده است. درواقع در متاورس آدرس‌ها و کدهای تعیین شده از مکان‌های مد نظر وجود دارد. اما زمان رسیدن به سرعت طی نمی‌گردد. تله پورت با رفع این مشکل زمان رسیدن به هر مکانی را به کسری از ثانیه در متاورس تبدیل کرده و این مورد قطعا بازخورد های مثبت فراوانی را به همراه خواهد داشت.

مزایای تله پورت ارز دیجیتال چیست؟

  • امکان برگزای جلسات شرکت ها، ادارات، سازمان‌های مختلف و غیره در صدمی از ثانیه با کلیک کردن.
  • برای شرکت افراد در جلسه‌های کاری و موارد گوناگون، اعضای گروه بدون اتلاف وقت و هدر رفتن زمان در ترافیک و مسیر و حتی برای جلوگیری از تصادف و خطرات مشابه این توانایی را دارند، تا از TPA استفاده و به آسودگی در جلسات شرکت کنند.
  • فرد پذیرنده این تکنولوژی این اجازه را دارد تا هر طور که می‌خواهد فضای دلخواه خود را تشکیل دهد. یعنی می‌تواند آن را به هر شکلی که تصور می‌کند.
  • دوستان و اطرافیان شما با کد یا شناسه و آدرس می‌توانند شما را به هر نقطه از جهان دعوت کنند.
  • با استفاده از تله پورت افراد با معرفی  کاربران تازه وارد شده و یا خریدن تله پورت‌های آدرس می‌توانند از TPA درآمد بدست آورند.
  • با کمتر شدن جابه جایی ها وسایل نقله کمتری برای فعالیت ها استفاده می گردند. در نتیجه هوا پاک و مطلوبتر باقی می‌ماند.

در واقع  تله پورت Teleportationبه مکامله‌های تصویری شبیه است. اما با این تفاوت که در فضای مجازی و در ابعاد بیشتری وجود دارد و کل این دانش از زمان‌های گذشته مطرح شده است. تله پورت‌ها امکان خرید و فروش دارایی‌ها به شکل حضوری و ارتباط افراد بایک دیگر را بوجود می‌آورد. افرادی که در TPA فعالیت دارند، می‌توانند در دنیایی مجازی خرید فروش، همچنین صحبت با خریداران و مالکان تجاری را به شیوه ایی بسیار نزدیک با واقعیت تجربه کنند.

روش های کسب درامد از تله پورت ارز دیجیتال

برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به کمک تله پورت ۲ راه وجود دارد که این دو روش «نگهداری» و «متا انرژی» نام دارند. در ادامه هریک را برایتان توضیح می‌دهیم.

1-روش هلد کردن یا نگهداری برای کسب درآمد:

روش نگهداری یا هولد کردن همانطور که از نامش مشخص است به روشی می‌گویند که افراد برای بدست آوردن درآمد  با این نظر که قیمت پلاک‌ها رو به افزایش است؛ پلاک متاورسی خود را نگه داشته تا طبق پیش بینی قیمت آن افزایش پیدا کند. به این ترتیب این افراد درآمد خوبی از این راه بدست می‌آورند. اما برای اینکه بتوانید سود زیادی داشته باشید، باید زمان سرمایه گذاری را میان مدت و بلند مدت در نظر بگیرید. قیمت پلاک‌ها به دلیل داشتن طرفداران و سرمایه گذاران مختص خود روبه افزایش است. این مطلب نشان دهنده این است که اهمیت پلاک‌ها بیشتر شده و قیمت آن هم برای کسب درآمد درحال افزایش است.

پس اگر به دنبال یک راه جدید در زمینه ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد دلاری هستید، پلاک متاورسی بخیرد و منتظر افزایش قیمت آن باشید.

2-روش متا انرژی (Meta Energy) برای کسب درآمد:

تکنولوژی تله پورت مانند یک موتور نیازمند انرژی است. این انرژی به وسیله متا انرژی که نیرویی محرک و مولد هست فعالیتTPA را در متاورس ممکن می‌کند. برای کسب در آمد از این روش، کاربران طرفدار تله پورت باید، با معرفی و عنوان کردن این مبحث به افراد آن ها را وارد فضای تله پورتی متورس کنند. به اعضای هر یک نفر که داخل شبکه عضو شود فرد معرف درآمد به دست می‌آورد.قیمت هر بلاک تله پورت متاورسی از۱۰۰۰دلار آغاز و تا ۱۰۰۰۰۰ دلار ادامه دارد. به این ترتیب با گذر زمان هرچقدر تعداد تله پورت‌های متاورس کاهش پیدا کند، ارزش بیشتر و قیمت بالاتری بدست می‌آورند. در واقع تغییرات قیمت آن به مطابق میزان خرید و فروش در محدوده زمانی که قیمتشان تعیین شود، مشخص می‌گردد.

نکته: طبق آمار سودی که از تله پورت های متاورسی می‌توان بدست آورد، حدود0.25 درصد است. هر چه دیرتر وارد این فضا شوید، سود دریافتی شما کم می‌گردد. دلیل این رویکرد وجود قانون متاورس است که میزان متا انرژی درآخر تمام شده و به صفر می‌رسد.

پس اگر می خواهید به این روش از متاورس درآمد داشته باشید، عجله کنید..

سخن پایانی

در این مقاله از صرافی فراچنج با ما همراه بودید تا توضیحاتی درباره تله پورت برایتان بازگو کنیم. تله پورت متاورس یک تکنولوژی پیشرفت و دروازه‌ای به جهان آینده است که تمام فعالیت‌ها از کسب و کار و خرید و فروش و جلسات کاری را در بر می‌گیرد. تله پورت TELE PORT یک عملی است که در زندگی واقعی هم از آن زیاد یاد می‌شود. اما افراد کمی به آن معتقداند. در متاورس این امر به خوبی کار می‌کند و اگر از دوستداران ارزهای دیجیتال هستید، قطعا این ویژگی شما را به خود مجذوب خواهد کرد.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل