آموزش ارز دیجیتال

آموزش و نحوه ثبت نام در صرافی بینگ ایکس (اپلیکیشن و سایت)

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، هر فردی برای شروع معامله گری نیاز به دسترسی های اولیه همچون: صرافی ارز دیجیتال و کیف پول دارد. انتخاب صرافی آنلاین از سوی کاربران با توجه به معیارهای مختلف انجام می شود. گاهی اوقات کاربران به دلایل مختلف می خواهند تا جهت ترید کردن از صرافی های خارجی استفاده کنند. اما متاسفانه بسیاری از صرافی های خارجی به دلیل وجود تحریم ها علیه ایرانیان برای ما قابل استفاده نیست. پس چه کاری باید انجام داد؟ نگران نباشید با وجود همه این تحریم ها باز هم هستند صرافی هایی که امکانات خود را در اختیار ایرانیان نیز قرار می دهند.

یکی از این پلتفرم ها صرافی بینگ ایکس است که به تازگی پا به این عرصه گذاشته.. با توجه به سوال زیاد مخاطبان ما در ادامه این مطلب از سایت فراچنج می خواهیم به بررسی آموزش و نحوه استفاده از اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس بپردازیم. پس برای آشنایی با خدمات جذاب این صرافی ارز دیجیتال خارجی تا پایان مقاله را مطالعه کنید.

صرافی BINGX

BINGX یک پلتفرم برای معامله ارزهای دیجیتال هست که در سال ۲۰۱۸ (در سنگاپور) تاسیس شد. کاربران صرافی در حل حاضر بیشتر از ۱ میلیون نفر هستند و به تازگی به دلیل‌عدم وجود محدودیت کاربران ایرانی زیادی نیز به سمت این پلتفرم روی آوردند. اصلی‌ترین دلیلی که تا امروز کاربرهای زیادی به سمت بینگ ایکس جذب شدند، امکان ترید در بازارهای مالی مختلف هست.

کلا BINGX صرافی محسوب می‌شود که در آن به کاربران اجازه می‌دهد تا به معامله انواع ارز دیجیتال بپردازند.

صرافی بینگ ایکس یک شعار اصلی دارد و آن این است: ما قفل بازار در حال رشد ارزهای دیجیتال را برای همه با اتصال شما به معامله گران حرفه‌ای با روشی شفاف و ساده باز می‌کنیم.

تیم سرمایه‌گذاری و لیدر این مجموعه، متشکل از متخصصانی است که از شرکت‌های برتر و ریسک پذیر، مثل موسسه مالی جی پی مورگان و همچنین شرکت‌های اینترنتی پیشرو همانند گوگل، علی بابا و Tencent هست.

به طور کل، این پلتفرم یک موسسه مالی خدمات دیجیتال بین المللی است که در کشور‌های مختلف (آمریکا شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و تایوان) شعبه دارد. در این راستا مهم‌ترین عاملی که باعث جذب سرمایه گذارهای ایرانی به این سمت شده، عدم نیاز به احراز هویت و پشتیبانی از کاربران فارسی زبان هست.

آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس (سایت)

صرافی bingx خدمات خود را در دو نسخه اپلیکیشن و وب به کاربران ارائه می‌دهد. نرم‌افزار این صرافی برای کاربران سیستم عامل اندروید و IOS  در دسترس است. اما در این بخش از مطلب ابتدا به آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس می‌پردازیم. برای شروع فعالیت در این صرافی خارجی کافی است تا مراحل ذیل را طی کنید.

1-ورود به سایت صرافی BINGX.

2- از کادر بالایی صفحه گزینه”REGISTER” کلیک کنید.

3-با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن باید اطلاعات خود را وارد کنید.(همانند تصویر)

4-در این قسمت باید ایمیل خود را به همراه یک رمز عبور قوی که شامل اعدا، حروف و نماد باشد را وارد کنید.

5-بعد از تکمیل فیلدها، صرافی کد تائیدی را جهت احراز هویت اولیه به ایمیل شما ارسال می‌کند که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید. (البته اگر هنگام ثبت نام شماره موبایل وارد کنید، کد به تلفن همراه شما ارسال می‌شود.)

6-پس از وارد کردن کد، با تکمیل عملیات مشخص شده سایت که برای تایید هویت انسانی شما است؛ ثبت نام اولیه شما در این صرافی به پایان می رسد.

(به جای کپچا باید پازل را به کمک اسکرول دکمه تکمیل کنید)

احراز هویت در صرافی BINGX

تا به امروز بینگ ایکس یکی از صرافی‌هایی است که محدودیتی را برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است. به صورتی که احراز هویت در BINGX برای ایرانیان قابل انجام است. فقط نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، فیلترینگ این پلتفرم هست که حتما باید به کمک فیلترشکن وارد سایت و اپلیکیشن آن شوید.

به طور کلی تجربه نشان می‌دهد که بهتر است برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در این سایت احراز هویت نکنید و بدون آن به فعالیت بپردازید. (بهتر است عمده فعالیت خود را برای معامله در ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی انجام دهید).

شرایط سایت برای حساب‌های احراز شده و نشده بدین شرح است:

حساب احراز هویت نشده حساب احراز هویت شده
۵۰۰۰۰ دلار 1000000 دلار سقف برداشت روزانه

آموزش ثبت نام در اپلیکیشن بینگ ایکس:

1-براش شروع باید اقدام به نصب اپلیکیشن صرافی BINGX کنید. که می توانید از طریق لینک های زیر این کار را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن بینگ ایکس برای اندروید

دانلود اپلیکیشن بینگ ایکس برای IOS

۲-پس از نصب اپلیکیشن BINGX اگر از قبل و از طریق سایت در صرافی ثبت نام کرده باشید، به راحتی می‌توانید با ایمیل و پسورد خود از خدمات نرم‌افزار استفاده کنید.

در غیر این صورت باید همانند سایت در صرافی ثبت نام نمایید.

نکته: در ابتدای ورود به سایت، صفحه قوانین را مشاهده می‌کنید که با «ACCEPT» آن وارد نرم‌افزار می‌شوید.

نکته۲: صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و اگر به انگلیسی تسلط ندارید می‌توانید با کلیلک بر روی تنظیمات (از کادر بالایی) سپس انتخاب LANGUAGE، زبان برنامه را تغییر دهید.

اگر می‌خواهید به عنوان کاربر جدید ثبت نام کنید، مراحل زیر را در اپلیکیشن BINGX طی کنید.

۱-روی گزینه پروفایل کلیک کنید.

۲- همانند سایت گزینه REGISTER را انتخاب نمایید.

۳-اطلاعات شخصی شامل ایمیل/ شماره همراه و رمز عبور را وارد کنید.

با انجام این مراحل وارد نرم‌افزار می‌شوید و می‌توانید از خدمات صرافی بینگ ایکس بهره‌مند شوید.

بنیان گذار و مدیران صرافی بینگ ایکس چه کسانی هستند؟

در ابتدای مطلب اشاره کوتاهی به این مبحث داشتیم. اما این را باید بدانید که تا به امروز اطلاعات موثق و دقیقی از بنیانگذاران و تیم مدیریتی این صرافی در دسترس نیست. با ترجمه بخش ABOUT US صرافی در میابیم که هدف اصلی صرافی چیست؟ (راحتی معامله برای افراد در سراسر جهان) و در این بخش به موسساتی که در بخش معرفی به پرداخیتم اشاره می‌شود. اما اگر سری به لینکدین صرافی بزنید متوجه می‌شوید ۱۲۷ نفر در تیم این صرافی قرار دارند که برخی از آن‌ها ایرانی‌اند و در کشور خودمان زندگی می‌کنند!

بینگ ایکس چه امکاناتی دارد؟

صرافی بینگ ایکس خدمات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این موارد به طور خلاصه عبارت‌اند از:

  • خرید و فروش رمز ارز
  • اسپات مارکت
  • بازار مشتقات
  • سرویس کپی تریدینگ
  • امکان استفاده از اکانت دمو

توضیح ریسک استفاده از بینگ ایکس

کلام آخر:

در این مطلب از سایت صرافی فراچنج، آموزش اجمالی از صرافی بینگ ایکس را بررسی کردیم. در سال‌های اخیر با قطع همکاری بسیاری از صرافی‌های خارجی با ایران، تعداد زیادی از معامله گران به دنبال یک صرافی خارجی برای معامله برخی از ارزها، سرگردان بودند. با همه ریسک و خطرات احتمالی، باز هم در بین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی با شرایط موجود بینگ ایکس می‌تواند گزینه مناسبی برای معامله‌گری باشد. اما با همه این‌ها همچنان توصیه ما به شما استفاده از خدمات صرافی‌های ایرانی است. چرا که در این صرافی‌ها خطراتی همچون بلوکه شدن سرمایه شما را تهدید نمی‌کند.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل