آموزش ارز دیجیتال

شت کوین چیست؟معرفی 5 تا از بهترین شت کوین های آینده دار

شت کوین چیست؟ به طور کلی این روزها شت کوین‌ها به عنوان یکی از عناصر اصلی در فضای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. بسیاری از کاربران به دلیل قیمت‌های پایین و امکان رشد ناگهانی بالا، سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها را ترجیح می‌دهند. به عبارت دیگر، امکان دارد با انتخاب صحیح، سرمایه‌گذاری درست و خروج به موقع از بازار  به کمک یک shitcoin یک شبه پولدار شوید! اما واضح است این موارد مانند بیت کوین، اترویم و سایر ارزهای اصالت دار نیستند، بنابراین سرمایه‌گذاری روی آن‌ها می‌تواند ریسک زیادی به همراه داشته باشد.

با همه این ها، نمی‌توان راه ورود این کوین‌ها و سرمایه‌گذاری بر رویشان را بست. اگر می‌خواهید بدانید شت کوین چیست و به طور کلی شناخت آن‌ها برایتان دغدغه است، با ما همراه باشید.

در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج به بررسی SHitCoin و معرفی ۵ مورد آینده دار آن خواهیم پرداخت.

شت کوین چیست؟ بررسی ویژگی‌ها

اصطلاح شت کوین در واقع به ارزهای دیجیتال کم ارزشی اطلاق می‌شود که عموما هیچ هدف و آینده خاصی را دنبال نمی‌کنند. این واژه دارای بار منفی بالایی است، اما تقریبا به غیر از بیت کوین هر رمز ارز دیگری در دنیای کرپتو کارنسی shitcoin هست.

چرا که این ارزها اغلب به دنبال محبوبیت‌های ناگهانی وارد بازار می‌شوند و از هیچ گونه تکنولوژی جدید و پیشرفته‌ای پیروی نمی‌کنند. قیمت‌گذاری این ارزها بر اساس حدس و گمان انجام می‌شود! به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌تواند خطر آفرین باشد.

برخی از معروف‌ترین شت کوین‌ها عبارت‌اند از: دوج کوین، شیبا، کاردانو، دش.

ویژگی‌ شت کوین ها:

ویژگی shitcoinها عبارت‌اند از:

  • ارزش‌گذاری نامشخص و بر اساس حدس وگمان
  • اغلب این کوین‌ها دارای تیم توسعه دهنده ناشناس هستند
  • وعده‌های بزرگ در برابر عملکردهای متفاوت! عدم پیروی از یک تکنولوژی مشخص و جدید
  • برخی از پروژها دارای نقدینگی بسیار پایین هستند (کم‌تر از ۳۰ هزار دلار)
  • معمولا تعداد سرمایه گذاران آن‌ها بسیار اندک اند

هدف از ظهور شت کوین چیست؟

همیشه به یاد داشته باشید یکی از مواردی که تقریبا در تمام پروژه‌های شت کوین‌ها یکسان است، داشتن اهداف ساده و دم دستی هست. اغلب shitcoinهایی که وارد بازار می‌شوند، هدفشان را ایجاد یک سیستم پرداخت بین المللی عنوان می‌کنند که قرار است هزینه‌ها را کاهش دهند. این هدف و ویژگی در وهله‌ی اول و برای افراد تازه کار در حوزه ارزهای دیجیتال اغوا کننده به نظر می‌آید. این در حالی است که سرمایه گذاران قدیمی می‌دانند که این هدف تنها نشان دهنده نوع کوین است، چرا که تا به امروز تقریبا تمام ارزها هدف اصلی خودشان را همین موضوع بیان کرده اند.

برای درک این موضوع، در نظر بگیرید یک ارز وارد بازار می‌شود و توسعه دهندگان آن هدف پروژه را یک کار بسیار مهم، همانند جلوگیری از آب شدن یخ‌های قطب جنوب اعلام می‌کند. بدین معنی که، قرار است سرمایه حاصل از فروش توکن‌ها در این راه هزینه شود. خب نظرتان چیست؟ قطعا این موضوع برای هر خواننده‌ای جذاب خواهد بود، اما آیا امکان‌پذیر است؟ اهداف این چنینی به شما می‌فهمانند که هدف از ایجاد این کوین کاملا تخیلی است و به احتمال زیاد با یک پروژه کلاهبرداری مواجه هستیم.

این مسئله در رابطه با همه شت کوین‌ها یکسان نیست، اما توصیه ما این است حتما پیش از خرید آن‌ها اهداف پروژه و تیم توسعه دهنده را برررسی کنید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شت کوین چیست؟

سوالی که پیش می‌آید این است، چه عامل تعیین کننده قیمت شت کوین چیست؟ همانطور که در ابتدا گفتیم shitcoin شامل طیف گسترده‌ای از ارزها است. این رمزارزها دارای سطوح پایینی از قیمت‌گذاری اند. تبلیغات و حمایت یک فرد محبوب می‌تواند از جمله دلایل افزایش قیمت این کوین‌ها باشند. به عبارتی اگر حجم زیادی از معامله گران اقدام به خرید یک شت کوین کنند و یا بالعکس قیمت شت کوین می‌تواند درگیر استراتژی پامپ Pump و یا Dump شود.

به طور کلی افزایش محبوبیت یک پروژه می‌توان با افزایش درخواست عرضه و تقاضا و در نهایت افزایش قیمت شت کوین شود. اما در ابتدای ظهور اغلب آن‌ها با مقدار بسیار کمی ارزش‌گذاری می‌شوند.

سایت BSCSCAN راهی برای پیدا کردن جدید ترین shitcoin

اگر به دنبال پیدا کردن یک راه، برای پیدا کردن شت کوین‌های آینده دار هستید، سایت BscScan بهترین مورد هست. به کمک این سایت، می‌توانید shitcoin‌های جدید را پیدا و بررسی کنید.

1-وارد وب سایتBSCSCAN شوید.

زمانی که وارد سایت شدید، از بالای صفحه بر روی گزینه tokens کلیک کنید و اگر موس را روی آن گزینه ببرید، چند گزینه به شما نمایش داده می‌شود که باید بر روی View Bep20 Transfers کلیک کنید.

۲-در صفحه‌ای که پیش رو دارید، اغلب توکن‌های جدید لوگو ندارند. بنابراین در لیست دنبال این موارد باشید. در واقع این بهترین استراتژی خرید شت کوین‌ها است.

این مورد می‌تواند یک نشانه، برای پیدا کردن توکن‌های جدید در بازار باشد؛ البته در لیست موارد زیادی به شما نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی یک مورد، وارد صفحه مشخصات آن کوین خواهید شد.

3-برای مثال ما  توکن پپه توفیا را انتخاب کردیم. با انتخاب توکن وارد صفحه اطلاعات آن می‌شوید.

در این صفحه تعداد هولدرها و تراکنش‌های انجام شده نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید به کانترکت آدرس شت کوین نیز دسترسی داشته باشید.

4- با در دست داشتن کانترکت آدرس توکن، می توانید با مراجعه به سایت poocoin.app اطلاعات مربوط به اینکه آن شت کوین چیست و همچنین نمودار رشد آن را مشاهده کنید.

با بررسی این سایت و توکن‌های می‌توانید، با کمی زمان گذاشتن شت کوین‌های انفجاری را پیدا کنید و در مدت زمان کوتاه به سود برسید. با توجه به اینکه یک راه درآمدی اصلی از شت کوین‌ها پیدا کردن آن‌ها پیش از پامپ است؛ این سایت می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

معرفی 5 مورد از شت کوین های آینده دار

شت کوین انفجاری اصطلاحی است که شاید این روزها به گوش شما هم خورده باشد. شت کوین آینده دار یا انفجاری در واقع یک اصطلاحی است که در اثر فعالیت‌های بازاریابی بین کاربران جا افتاده است. طبق بررسی‌ها و نکات بیان شده، نمی‌توان برای هیچ شت کوینی آینده روشنی را متصور بود. با این وجود اشتیاق یک شبه پولدار شدن و کسب سودهای مالی هنگفت، باعث می‌شود که بسیاری همچنان به دنبال این ارز‌ها باشند.

البته از حق نگذریم، تا به امروز برخی از شت کوین‌ها توانسته‌اند سودهای خوبی را به همراه داشته باشند. از معروف‌ترین کوین‌هایی که به دلایل مختلف در صدر لیست شت کوین‌های آینده دار قرار می‌گیرند، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • دوج کوین (Doge Coin)
  • شیبا اینو (Shiba Inu)
  • بیبی دوج (Baby Doge Coin)
  • فگ (Feg)
  • اپ کوین (Apecoin)

توجه داشته باشید؛ این شت کوین‌ها به عنوان ارزهای پیشنهادی از سمت تیم فراچنج نیست. بلکه صرفا به دلیل محبوبیت آن‌ها از دید سرمایه گذاران معرفی شده اند. بنابراین پیش از اقدام به معامله تحقیق و بررسی کامل را فراموش نکنید.

از کجا شت کوین بخریم؟

بهترین صرافی برای خرید شت کوین کدام است؟ صرافی‌های داخلی یا خارجی؟ متمرکز یا غیر متمرکز! در آخر می‌خواهیم این مقاله را با بررسی پرسش مد نظر به پایان برسانیم.

با توجه به رفتار معامله‌گر ها، به این نتیجه می‌رسیم که شت کوین‌ها در برابر خطرات احتمالی که دارند، همچنان محبوبیت دارند. در این امر هم افایش قیمت‌های نجومی و ناگهانی آن‌ها است. حالا بعد از بررسی کامل مطلب، قطعا برایتان این سوال پیش آمده که بهترین و کم درد سر‌ترین راه برای خریدشت کوین چیست؟در پاسخ باید بدانید کهshitcoin‌ها اغلب در صرافی‌های بزرگ و شناخته شده ثبت نمی‌شوند و در شروع کار در پلتفرم مخصوص به خود عرضه می‌شوند.

اگر می‌خواهید یک کوین را در ابتدای عرضه آن خریداری کنید و بعد از بررسی متوجه شدید که هیچ صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی معتبر، هنوز اقدام به عرضه نکرده است؛ باید به صرافی‌های غیر متمرکز یا dex سر بزنید.

درکل صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال، به دلیل نوع فعالیت بهترین گرینه برای خرید و فروش شت کوین‌ها اند. البته توجه داشته باشید با توجه به تحریم بودن ایران، خیلی از صرافی‌های غیر متمرکز به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند. پنکیک سوآپ یک صرافی غیرمتمرکز خارجی برای خرید و فروش شت کوین‌ها است.

در کنار صرافی غیر متمرکز، توصیه می‌کنیم در ابتدا صرافی‌های ایرانی را بررسی کنید، اگر ارز جدید لیست شده باشد این راه بهترین گزینه است. در غیر این صورت بهترین راه برای خرید شت کوین در داخل کشور، خرید از صرافی ارز دیجیتال خارجی بایننس است. (درست است که کاربران ایرانی برای استفاده از بایننس نیز  تحریم اند؛ اما با این وجود بهترین راه حل برای خرید شت کوین همین راه محسوب می‌شود.)

نتیجه می‌گیریم که:

با توجه به مطالب، مقاله شت کوین چیست؟ توصیه می‌کنیم که حتما پیش از اقدام به خرید این ارزهای دیجیتال در رابطه با آن‌ها تحقیق کنید تا سرمایه‌تان حفظ شود. همچنین یادآور می‌شویم، زمان ورود و خروج از معامله در رابطه با این کوین‌ها بسیار مهم است. بنابراین شما باید زمانی اقدام به خرید شت کوین کنید که ارز مورد نظر هنوز پامپ نکرده است و امکان رشد چند برابری دارد.

تا حالا از شت کوین‌ها سود‌های نجومی کسب کرده اید؟ از چه ارزی؟! حتما تجربیات خود را در این رابطه از طریق کامنت با در میان بگذارید…

farachange-admin

نمایش نظرات

Recent Posts

لوریج چیست؟ آشنایی با معنی leverage در بازار ارز دیجیتال

راه‌های مختلفی برای ترید کردن وجود دارد که به کمک آن بتوان برای خرید و…

23 ساعت قبل

علت رشد ناگهانی بیت کوین چیست؟

قیمت بیت کوین بعد از ریزش‌های اخیر حدود ۷ درصد رشد را تجربه کرده است…

2 روز قبل

حساب اجاره ای ارز دیجیتال و خطرات چیست؟

در دنیای پیچیده ارزهای دیجیتال، ترفندهای کلاهبرداری ارز دیجیتال، روز به روز در حال افزایش…

4 روز قبل

فروش نات کوین | آموزش گام به گام برداشت نات کوین

طبق اخبار منتظر شده از سمت صرافی بایننس و تیم توسعه دهنده توکن نات کوین،…

5 روز قبل

نحوه شرکت در ایردراپ یک میلیون دلاری MYTH

پروتکل MYTH در حال برگزاری یک ایردرپ جدید است تا تعداد زیادی از توکن‌های خود…

1 هفته قبل

میم کوین چیست؟ معرفی برترین Memecoin های بازار

همانطور که می‌دانید دنیای کریپتو کارنسی با ساخت ارز دیجیتال بیت کوین در سال ۲۰۰۸…

1 هفته قبل