اخبار ارز دیجیتال

معرفی 5 آلت کوین که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید

معرفی 5 آلت کوین که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید | با نزدیک شدن به ماه مه، تحلیلگران واچ لیست خود را منتشر و اعلام کرده‌اند که ۴ آلت کوین خاص پتانسیل بسیار خوبی دارند.

با نزدیک شدن به ماه MAY، تحلیلگران ارشد ارزهای دیجیتال لیست جدیدی برای سرمایه‌گذاری را منتشر و اعلام کرده اند. در این لیست ۴ آلت کوین با پتانسیل بالا که در ماه جدید باید در نظر بگیریم معرفی شده اند. در ادامه با تیم تحلیلی فراچنج همراه باشید، تا این موارد را معرفی و بررسی کنیم.

  • بررسی خبر:

دینامیک‌های در حال تغییر بازار ارزهای دیجیتال، پتانسیل سودآوری قابل توجهی را برای رمزارزهای هارمونی(ONE)، ویف(WIF)، رندر(RNDR)، نیرپروتکل(NEAR)، و استلار(XLM) ایجاد کرده است. طبق گزارش سایت بی‌این کریپتو، جهت حرکت قیمتی این دارایی‌ها و تاثیر آن‌ها بر کل بازار را مورد بررسی قرار داده و انتظار دارد که در ماه مه این رمز ارزها افزایش قابل توجهی داشته باشند. در ادامه به معرفی 5 آلت کوین که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید می‌پردازیم.

معرفی 5 آلت کوین که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید


1-ارز دیجیتال هارمونی:

ارز دیجیتال ONE افزایش حجم و عبور از حد یک میلیون دلار، شاهد افزایش قابل ملاحظه‌ای در تقاضا است. این موضوع می‌تواند به عنوان محرکی برای افزایش قیمت هارمونی عمل کند. اما در حال حاضر، الگوی نمودار قیمتی این آلت‌کوین نشان دهنده‌ی یک کنج نزولی است و احتمال خروج از این الگو در ماه آینده وجود دارد. اگر هارمونی از این الگو خارج شود و مقاومت پیش رو بشکند، می‌تواند با رشدی بیش از ۳۶ درصد به قیمت  ۰.۰۳۴ دلار برسد و بالاترین قیمت دو ماه اخیر خود را ثبت کند.

نمودار قیمت هارمونی:

شاخص ADX هم این پیش بینی را حمایت کرده است. با این حال قیمت ONE به زیر الگوی کنج مذکور سقوط کند، امکان دارد تا محدوده ۰.۰۱۵ دلار کاهش پیدا کند که این قیمت کف قیمت سه ماهه آن محسوب می‌شود.

2-ارز دیجیتال نیر پروتکل:

قیمت ارز دیجیتال نیرپروتکل (NEAR) احتمالا به شدت تحت تاثیر رویداد هاوینگ بیت کوین قرار خواهد گرفت. این آلت کوین به تازگی از سطح حمایتی ۵.۲ دلار گذر کرده و در زمان نگارش این متن با قیمت ۷.۲ دلار معامله می‌شود.

این آلت کوین تنها چند قدم با سطح ۶۱.۸ درصد اصلاح فیبوناچی (از ۸.۸ دلار به ۵.۲ دلار) فاصله دارد. این سطح که روی ۷.۴ دلار قرار گرفته است، به عنوان کف حمایتی بازار گاوی شناخته می‌شود. بازپس‌گیری این سطح به قیمت NEAR اجازه می‌دهد تا جهش پیدا کرده و سد ۸.۸ دلار را بشکند و عملاً بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۴ را ثبت کند.

اما اگر این آلت کوین به قیمت ۶.۰ دلار یا پایین‌تر سقوط کند، خط فیبوی ۲۳.۶ درصد نیز از دست خواهد رفت. این می‌تواند باعث شود تا این آلت کوین در برابر اصلاح بیشتر آسیب‌پذیر شود و چشم‌انداز صعودی را باطل کند.

3-ارز دیجیتال ویف:

در حالی که میم‌کوین‌های ساخته شده روی بلاک‌چین سولانا در حال رقابت با PEPE برای سلطه بر بازار بودند، ارز ویف (WIF)   ناگهان وارد میدان شد و به این رقابت پایان داد. این میم‌کوین توانسته از PEPE پیشی بگیرد و به سومین میم‌کوین بزرگ دنیا تبدیل شود و به نظر می‌رسد این رشد در ماه آینده هم ادامه داشته باشد.

در حال حاضر، الگوی نمودار قیمتی این میم‌کوین به شکل یک مثلث متساوی‌الساقین است. بر اساس این الگو، انتظار می‌رود قیمت WIF به زودی افزایش قیمت پیدا کند. این افزایش قیمت می‌تواند به طور بالقوه ارزش آن را به ۴.۸ دلار برساند. این افزایش ۵۱ درصدی برای Dogwifhat به معنای تثبیت جایگاه آن به عنوان یک رهبر در این بازار است.

با این حال، اگر دارندگان WIF تصمیم به فروش بگیرند، امکان از دست رفتن حمایت خط روند  نیز وجود دارد. در نتیجه، این میم‌کوین ممکن است حمایت ۲.۵ دلاری خود را از دست بدهد و سطح حمایتی بعدی را در ۲ دلار آزمایش کند. این اتفاق عملا سناریوی صعودی را باطل خواهد کرد. پس حتما این مورد را در نظر داشته باشید.

4-ارز دیجیتال رندر توکن:

آلت کوین های مبتنی بر AI یا همان هوش مصنوعی در سه ماهه دوم سال 2024 طرفداران زیادی پیدا خواهند کرد. این احساسات می تواند باعث رشد توکن های مانند رندر شود. مخصوصا با شرایطی که ایلان ماسک نیز حمایت خود از هوش مصنوعی را اعلام کرد و گفت که قرار است 10 میلیارد دلار روی پروژه های هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند.

اما با این وجود در یک ماه گذشته نمودار رشد RNDR نزولی عمل کرده و قیمت رندر توکن با کاهش همراه بوده است. به طور کلی اگر رندر توکن بتواند از حمایت 8 دلاری خود عبور کند و همچنین مقاومت 10 دلار را هم پشت سر بگذارد، امکان دارد حرکت صعودی جدیدی را آغاز کند.

5-ارز دیجیتال استلار:

در سه ماه گذشته ارز دیجیتال استلار پیشرفت قابل توجهی نداشته است. اما تحلیلگران بر این باور‌اند که قیمت این ارز دیجیتال از ارزش واقعی آن پایین‌تر است.

تحلیل تکنیکال استلار هم نشان می‌دهد که قیمت استلار در یک الگوی کنج نزولی قرار دارد. اما اگر استلار بتواند از مقاومت الگوی ذکر شده عبور کند، احتمال رشد ۲۳ درصدی تا سطح۰.۱۴۲ دلار برای این ارز وجود دارد.

توجه داشته باشید که RSI استلار در یک محدوده خنثی قرار دارد و این نشان می‌دهند که روند نزولی این آلت کوین هنوز به طور کامل به پایان نرسیده است. در صورت نزول قیمت احتمال دارد، این رمز ارز مجدد حمایت ۰.۱۰ دلاری را آزمایش کند.

در این مطلب معرفی 5 آلت کوین که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید را معرفی کردیم. اما توجه داشته باشید، این موارد یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیستند و هر معامله‌گر باید مطابق تحلیل تکنیکال و بررسی‌های لازم روی یک پروژه سرمایه‌گذاری کند.

farachange-admin

Recent Posts

لیست بهترین کیف پول‌های تون کوین برای ایرانی‌ها

بهترین کیف پول‌های تون کوین برای ایرانی‌ها کدام اند؟ تون کوین ارز دیجیتال بومی شبکه…

1 ساعت قبل

لوریج چیست؟ آشنایی با معنی leverage در بازار ارز دیجیتال

راه‌های مختلفی برای ترید کردن وجود دارد که به کمک آن بتوان برای خرید و…

1 روز قبل

علت رشد ناگهانی بیت کوین چیست؟

قیمت بیت کوین بعد از ریزش‌های اخیر حدود ۷ درصد رشد را تجربه کرده است…

2 روز قبل

حساب اجاره ای ارز دیجیتال و خطرات چیست؟

در دنیای پیچیده ارزهای دیجیتال، ترفندهای کلاهبرداری ارز دیجیتال، روز به روز در حال افزایش…

4 روز قبل

فروش نات کوین | آموزش گام به گام برداشت نات کوین

طبق اخبار منتظر شده از سمت صرافی بایننس و تیم توسعه دهنده توکن نات کوین،…

5 روز قبل

نحوه شرکت در ایردراپ یک میلیون دلاری MYTH

پروتکل MYTH در حال برگزاری یک ایردرپ جدید است تا تعداد زیادی از توکن‌های خود…

1 هفته قبل