اخبار ارز دیجیتال

آیا بازی های تلگرامی آینده بلاکچین را به خطر می‌اندازند؟

در تلگرام یکی از مواردی که این روزها توجه کاربران زیادی را جلب کرده، بازی‌های کلیکی است. این مساله باعث شد تا این پرسش برای کاربران پیش آید که آیا بازی های تلگرامی آینده بلاکچین را به خطر می‌اندازند؟ به همین دلیل در ادامه به بررسی این مسئله می‌پردازیم با صرافی ارز دیجیتال فراچنج همراه باشید.

خلاصه خبر به شرح زیر است:

• در افزایش پذیرش بلاک چین و ارز دیجیتال، بازی‌های تلگرامی موثر بوده‌اند.

• از نظر فاندامنتال باید بازی‌ها به ثبات موردنیازشان برسند.

به گزارش کوین تلگراف، این روزها، بازی‌های تلگرامی توجه کاربران بسیاری را جلب کرده است. نات کوین اولین بازی‌ای بود که توانست به پذیرش بالایی برسد. این بازی، به عنوان «کلیک باری کسب درآمد» معرفی شد و به دنبال آن بازی‌های دیگری از جمله همستر کامبت و یس کوین به وجود آمدند.

آیا بازی های تلگرامی آینده بلاکچین را به خطر می‌اندازند؟

اکثر بازی‌های تلگرامی از جمله نات کوین، همستر کامبت و غیره، بر روی شبکه تون اکوسیستمشان را را‌ه‌اندازی کرده‌اند. شبکه تون به دلیل ارتباطی که با تلگرام دارد، بسیار معروف است و به عنوان بستر اصلی این نوع بازی‌ها شناخته می‌شود. تا حدودی تلگرام توانسته بین بخش وب 2 و وب 3 ، ارتباط برقرار کند و مانند پل عمل می‌کند. با گسترس وب سه به خصوص در ماه‌های گذشته، موانعی داشته و برای جذب کاربران به پروژه‌های مختلف خود با مشکل مواجه شده است. اما تلگرام قصد دارد که این شکاف را به وسیله 900 میلیون کاربرش پر کند.

حتی پلت فرم‌ها و برنامه‌های دیگر می‌خواهند مانند تلگرام بین بخش وب 2 و وب 3 مانند پل باشند. مدیر عامل شرکت Elympics، مایکل دبرووسکی بر این باور است که در وب 3 بازی‌هایی که وجود دارد، اهمیت بسیاری برای جذب کاربران به بازار ارز دیجیتال دارند.

او تاکیید کرد: «توسعه‌دهندگانی که بازی سنتی را درست می‌کنند، با چالش‌های بسیاری از جمله کسب درآمد در طول تاریخ همراه بودند. این شکاف توسط زیرساخت‌های مبتنی بر بلاک چین پر می‌شود. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند برای تشویق و تعامل بازیکنان از کیف پول ارزهای دیجیتال استفاده کنند. نات کوین بهترین مثال است. این بازی، از تلگرام به عنوان یک پایگاه کاربری استفاده کرده و به وسیله به اشتراک‌گذاری کاربرانش موفقیت بسیاری کسب کرده است.》

بدین ترتیب نمی‌توان انکار کرد که بازی‌های تلگرامی تاثیر بسیاری بر پذیرش بازی‌های تلگرامی دارند. این بازی‌ها توانسته‌اند که به کاربران عادی مفاهیم بلاک چین، کیف پول ارز دیجیتال و ارز‌ دیجیتال را معرفی کنند. از این رو بازی‌های تلگرامی مانند همستر کامبت در تلاش است تا مفاهیم جدیدی را به این کاربران آموزش دهند.

بازی‌های تلگرامی چه معایبی دارد؟

اکثر بازی‌های شبکه اجتماعی تلگرام فاصله زیادی با هدف اصلی ارز دیجیتال که غیرمتمرکزسازی بخش مالی است، دارند. از این رو، کسی نمی‌تواند موفقیت و افزایش سودتان را تضمین کند. نات کوین مثال عالی در این زمینه است. نات کوین در تلاش بود تا با کمپین، محصولات و همکاری با پروژه‌های متفاوت توکنش را افزایش دهد. اما هنوز ابتدای راه است.

بنابراین، با اطمینان نمی‌توان آینده این بازی‌ها را پیش‌بینی کرد. برای اینکه پروژه‌ای موفق شود، به پشتوانه مالی بسیاری نیاز است. برخی از پروژه‌ها شفافیت دارند و اطلاعاتی مربوط به تامین سرمایه خود را منظم منتشر می‌کنند. به عنوان مثال، نات کوین که حمایت تلگرام و بنیان‌گذاری این شبکه اجتماعی یعنی، پاول دوروف را دارد. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید پروژه‌هایی که در آینده شکست می‌خورند را شناسایی کنید، وعده‌های غیر واقعی‌ای است که می‌دهند. چنانچه یک پلتفرمی وعده بازده بالا، تضمین شده و بدون ریسک بدهد، به زودی شکست خواهد خورد. در حقیقت بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری با ریسک‌هایی همراه بوده و تضمیمنی برای بازار ارز دیجیتال نیز وجود ندارد. بنابراین باید تحقیقات موردنیازتان را به دقت انجام داده و تمرکزتان را بر روی پروژه‌هایی بگذارید که احتمال کمی شکست می‌خورند.

زهرا موحدی

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل