آشنایی با بازی بیگ تایم؛ کسب درآمد از طریق بازی کریپتویی بیگ تایم

در دنیای ارزهای دیجیتال، راه‌های جذاب بسیار متعددی برای کسب درآمد وجود دارد. یکی از این راه‌ها دریافت توکن از بازی بیگ تایم است. در واقع بازی بیگ تایم یا Big Time یکی از عناوین جدیدی هست که ویژگی‌های مخصوص در زمینه ارز های دیجیتال ارائه داده است. اگر که کاربری با بازی‌های کال آف دیوتی یا وارزون و فورت نایت در مدت‌ها سال پیش آشنا است و یا اینکه انتخابش بیشتر بازی‌هایی با درجه سختی بالا و رقابت گونه بوده، قطعا بازی بیگ تایم رضایت ۱۰۰٪ این شخص‌ها را دارد. برای همین در این مقاله از صرافی فراچنج همراه ما باشید تا همه قابلیت‌های بازی بیگ تایم را بررسی کنیم.


بازی بیگ تایم (Big Time) چیست؟


هدف بازی بیگ تایم به وجود آوردن شرایطی برای کسب درآمد از راه سرگرمی یعنی بازی کردن است و این بازی در ساختار گیم پلیر خود، توکن‌های غیر مثلی دارد. بازی گیم تایم در اواخر سال ۲۰۲۲ زمانی که در مراسم Polkastarter Gaming GAM3 Awards ۲۰۲۲ مطرح شد و بعد از آن جریان، توجه خیلی از افراد گیمر را به خود جلب کرد.

بازی Big Time به دلیل کیفیت خیلی خوب و ویژگی‌های عالی در لیست بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ قرار گرفت. با توجه به سخنان افراده سازنده بازی Big Time، این بازی به صورت کامل رایگان است. اما کاملا نمی‌توان گفت این بازی به هیچ هزینه ای ندارد، چرا که بخش هایی از بازی نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارند. بازی بیگ تایم در گروه بازی‌های P۲E است و همینطور کیفیت خیلی بالایی دارد. کسانی که در بیگ تایم نبردها را پیروز شده یا مراحل را طی کرده‌اند، توکن بومی پاداش می‌گیرند. ساختار بازی بیگ تایم شبیه بازی‌های پی تو ارن است که با طی کردن فعالیت و مراحل گوناگون توکن پاداش می‌دهند.


  • تاریخچه بازی Big Time

بازی big time در سال ۲۰۲۰ توسط آری میلیچ و ثور الکساندر تاسیس شد. خیلی از افراد می‌گویند علت موفقیت و رشد بازی بیگ تایم به دلیل تلاش‌های این دو فرد است. قبل از اینکه آری میلیچ در بازی بیگ تایم فعالیت کند، رهبر و جزء یکی از افراد بنیان گذار پروژه دیسنترالند (Decentraland) همراه با ارز مانا بوده است. همینطور ثور الکساندر در سمت معاون مدیر پروژه‌های میلیچ فعالیت می‌کرد.

به جزء آری و ثور، افراد مهم دیگری مثل مت تونکس، مارتین سویتزر، داگ ویلسون و تام ژائو در پروژه این بازی فعالیت دارند. سوابق این افراد در صنعت بازی‌های کریپتویی بسیار عالی است. همچنین افراد زیادی در این بازی فعالیت می کنند که در گذشته در بازی‌های کال آو دیوتی (Call of Duty)، فورت نایت (Fortnite) و اوورواچ (Overwatch) تاثیر گذار بودند.

در آخر سال‌های ۲۰۲۱ تیم توکن Big Time Studios، توکن‌های ان اف تی را همراه با توکن بومی در بازی Big Time به بازار معرفی کردند. بعد از مدتی این دو پارامتر جزء مهم‌ترین قسمت‌های این بازی قرار گرفتند. این را بدانید که تنها ویژگی خاص بازی بیگ تایم، NFTها نیستند، بلکه عوامل گوناگون بسیاری تاثیر گذارند. مثلا اولین علت محبوبیت شباهت گرافیکی این بازی با بازی های مشابه همین موضوع است. گزینه دوم این است، که افراد شناخته شده ای که عضو گروه های توسعه دهنده بازی‌های قبلی بودند، در گیم تایم فعالیت دارند. گزینه سوم ترکیبی بودن و خلاقانه بودن این بازی اکشن است. Big Time دنیای ارزهای دیجیتال را به یک بازی هیجانی و اکشن متصل کرد و فرصتی برای درآمدزایی لذت بخش به وجود آورد.


بررسی سیستم بازی بیگ تایم


بازی big time به عنوان یک سیستم Timelines مطرح می‌گردد. این جریان موجب می‌گردد، تا بازیگران در جایگاه تیمی با ۶ نفر به انجام فعالیت‌های رقابتی و ماجراجویی بپردازند. کلاس‌های زیادی در بازی قرار دارد، که هر یک ویژگی و قابلیت‌های به خصوصی در بازی را ایفا می‌کنند. در حال حاضر ۶ کلاس در این بازی برای انتخاب وجود دارد که فقط ۲ کلاس آن در دسترس است و بازیکنان می‌توانند با ۱ شخصیت خود را به Level ۳۰ برسانند.

  • آشنایی با شخصیت‌های باستانی:

بازی بیگ تایم، بازیکنان را به زمان‌ها و مکان‌های گوناگون انتقال می‌دهد. طی همین رفت و آمدها کاربران با افراد سرشناس و معروف در تاریخ باستانی رو در رو می‌گردند. هدف در این بازی، آشکار ساختن یک تهدید موزیانه است. این تهدید، در واقع با ریختن دیوارهای زمان و تغییر شکل غیر قابل پیش بینی شده تاریخ صورت می گیرد.

  • خطرات بازی:

بازیکنان در این جهان با خطرات متعددی رو به رو هستند و ممکن است نابود شده، یا دارایی‌هایشان دزدیده شود. بازی بیگ تایم، به این شکل است که بازیکنان هرچه زیادتر پیشرفت کنند، تجهیزات بیشتری مانند حیوانات خانگی، عناوین تازه، رتبه‌ها و تجهیزات جدید کسب می‌کنند. سیستم اقتصادی Big Time که بر پایه خرید و فروش، و ایجاد و اجاره آیتم‌های مختلف ساخته شده وابسته به بازیکنان است.

  • قسمت‌های بازی:

آیتم‌های بازی به صورت کلی به ۲ قسمت قابل معامله و غیر قابل معامله تقسیم می‌گردد. مثلا تصور کنید، یک هیولا همه چیز را در یک منطقه با خاک یکسان کرده است پس اگر در نبرد با او پیروز گردید، بازی به عنوان پاداش به شما توکن هدیه می‌دهد. شما می‌توانید آن توکن را بفروشید و ارز فیات یا ارز دیجیتال دریافت کنید. اما همه آیتم‌ها به این شکل نیستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را بفروشید یا با ارز دیجیتال تعویض انجام دهید. در نتیجه دریافت اطلاعات چگونگی دریافت درآمد از این شیوه ها اهمیت بالایی دارد.


بررسی تعداد کلاس‌ها در بازی Big Time


در بازی big time تعدادی کلاس وجود دارد که در ادامه هریک را بررسی می‌کنیم.

  • Techblade: قدرت، پتانسیل مورد نیاز و انعطاف‌پذیری عالی همراه ازبین بردن دشمنان به بهترین حالت ممکن، ویژگی‌هایی است که دارند.
  • Quantum Fixer: مهارت‌های بسیار پر قدرت و تاکتیکی دارند که در بهبود و کمک به هم تیمی‌ها کاربردی عمل می‌کنند.
  • Shadowblade: پنهان کاری بالایی دارند و پر سرعت هستند.
  • Battlemancer: در شرایطی مورد نیاز همه چیز را کنترل می‌کنند و در مبارزات نزدیک عملکرد عالی دارند.
  • Time Warrior: در برخوردهای نزدیک به هم بسیار مهارت دارند و خیلی تهاجمی عمل می‌کنند.
  • Chronomancer: حمله‌های بسیار نابود کننده، اصولی و بسیار مسلطی دارند.

در نتیجه با انتخاب یک شخصیت توسط بازیکن، موجب تغییر کلاس کارکتر نمی‌گردد و برای این رویداد تنها باید به Pocket Watch متصل شوند. همین آیتم موجب تغییر شخصیت های آیتم در هر لحظه شد. جدا از ارتباطی که بازیکنان با هم دارند، آن ها می‌توانند از دیگر افراد را به مناطق خود به اسم Time Machine، دعوت کنند. افراد با استفاده از راه های گوناگون Time Machine جمع آوری می کنند. همین پاداش ها به صورت توکن های غیر مثلی با نام SPACE به کاربران ارائه می گردد. انجمن Discord با ارتباط گیمرهای در این بازی همراه با بازارچه OpenLoot در کنار بازی بیگ تایم موجب تبادل دارایی‌های بازی که کالکتیبل (Collectibles) نام دارند، شده است. کالکتیبل همان توکن‌های NFT هستند.


قابلیت‌های بازی بیگ تایم


هرچه بیشتر ویژگی‌های بیگ تایم را بدانید، بهتر از آن می‌توانید استفاده کنید. البته داشتن ویژگی‌های بسیار عالی در این بازی، او را به یک پلتفرم مناسب برای استفاده کاربران علاقه‌مند به بازی تبدیل کرده است. در ادامه مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های این بازی را بررسی می‌کنیم.

1. پایگاه بازیکن بازی big time همیشه فعال است و در مسیر پیشرفت قرار دارد.

یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب بیگ تایم، این است که از یک جامعه پویا و چند نفره تشکیل شده است. بازیکن‌ها در تعداد ۶ نفر می‌توانند با هم گروه تشکیل دهند و در سرزمین‌های مختلفی فعالیت کنند. به علت ویژگی‌های مخصوص هر پایگاه بازیکنان در حال پیشرفت هستند. افرادی طرفداری گیم تایم هستند، توانسته‌اند در مدت زمان خیلی کوتاه، یک جامعه نسبتا بزرگ را تشکیل دهند. در حال حاضر بازی بیگ تایم روز به روز خیلی بیشتر از قبل توسعه و پیشرفت می کند.

2. سبک هنری مخصوص به خود

همانطور که گفتیم بازی بیگ تایم از افراد تاثیر گذشته در تاریخ باستانی الهام گرفته است. همین ویژگی این بازی را از لهاظ بصری بسیار جذاب کرده است. جدا از این بازی بیگ تایم مبارزات جذابی دارد. از سمتی، به صورت کلی شخصیت ها، دشمنان و سلاح‌های این بازی برای افراد جذابیت زیادی دارد. بازیکنان می‌توانند محیط‌هایی با چشم‌انداز بصری بسیار زیبا را در بازی مشاهده کنند و از این تصاویر بهره ببرند.

3. دارای تیم توسعه دهنده‌ی با تجربه

زمانی که به سوابق تیم توسعه دهنده بازی بیگ تایم نگاه می‌کنید، در میابید که همگی از افراد توسعه دهنده‌ی قدیمی دیگر فیلم‌ها هستند. این تیم توسعه دهنده با شرکت‌هایی مثل Epic Games و Electronic Arts، Blizzard Entertainment در گذشته همکاری می‌کردند. این افراد در گذشته با رتبه‌های بسیار بالایی در بازی‌های مطرح همکاری داشته‌اند که همین امر موجب جذب افراد گیمر می‌گردد. هدف این تیم، ترکیب تعدادی ویژگی مثبت در یک بازی است.

4. تایم لاین

در خیلی از بازی‌های شبیه به یک دیگر در دنیای کریپتوکارنسی که افراد را به اجبار وادار می‌کند از یک کلاس یا گزینه استفاده کنند، و امکان رشد شخصیت‌ها در بازی امکان پذیر نیست. با شرکت در بازی بیگ تایم افراد می توانند شخصیت خود را در گلاس های مختلف ارتقا دهند.

5. فناوری صندوق

تیم بازی بیگ تایم با اختراع یک فناوری به نام Vault به افراد بازیکن اجازه داد تا بدون داشتن کیف پول رمزارز، در این بازی شرکت کنند. بازیکنان توانایی فروش توکن‌های ان اف تی خود و یا معامله آن‌ها را دارد. به کمک این فناوری، بازیکنان دیگر نگران کارمزد و تراکنش‌های شبکه‌های مختلف نیستند. با در نظر داشتن اینکه بازی بیگ تایم یه پدیده جدید است، بیگ تایم ویژگی‌های مثبت زیادی در بر دارد.


توکن‌های ان اف تی در بازی Big Time چه نقشی دارند؟


با توجه به مواردی که بیان کردیم، در بازی بیگ تایم به توکن‌ها NFT در بازی‌های، کالکتیبل می‌گویند. در این بازی ۲ نوع کالکتیبل به نام آیتم تزئینی و آیتم کاربردی وجود دارد. در آیتم تزینی، به زیبایی های بازی و عناصر بصری قابل توجه مربوط می‌گردد و در آیتم کاربردی به بازیکنان ان اف تی‌های Hourglasses و SPACE ارائه می‌ دهند.

SPACE که جزء محبوب‌ترین ان اف تی‌ها در بیگ تایم بوده و جزء توکن‌های غیر مثلی مهم و حیاتی هستند برای ایجاد Time Machineها و ارتقا نقش دارند. در این بین بازیکنان باید مجهز به توکن‌های Hourglasses شوند تا توانایی دریافت توکن بومی BIGTIME را دریافت کنند. در این میان از ساعت‌های شنی که ترک خورده نیز می‌توان توکن BIGTIME کسب کرد. هرچند این ساعت‌های شنی، مدت زمان محدودی برای استفاده دارند و مدتی بعد غیب می‌گردند. در ضمن با دریافت ان اف تی‌های بازی بیگ تایم کاربران می‌توانند به خرید و فروش ان اف تی‌های بیگ تایم در بازار Open Loot به پردازند.

کاربران می توانند از توکن SPACE در کارهای و فعالیت‌های گوناگون، آیتم‌های تزئینی و متصل کردن ورکشاپ‌های مختلف بهره ببرند. توکن‌های اسپیس در بازی بیگ تایم مجموع ۶۰۰ هزار واحد است. به گفته توسعه دهندگان بازی بیگ تایم این توکن‌ها، قیمت و مقدار توکن‌های بازی را نمی توانند تغییر دهند.


ارز دیجیتال BIGTIME چیست؟


رمزارز بیگ تایم تماما، موجب تقویت و ارتقاء اقتصاد بازی می‌گردد. به طور کلی ۵ میلیارد توکن در داخل بازی بیگ تایم وجود دارد که تنها از بازی حاصل می‌گردد. توکن‌ها فقط هنگامی که بازیکنان بازی ساعت شنی ترک خورده یا ساعت شنی دارند، ذخیره می‌گردند. راه‌های دیگر دریافت توکن بیگ تایم، مربوط به تجارت در پلتفرم‌های ارز دیجیتال و به وسیله ایردراپ است. ارز دیجیتال BIGTIME یک برنامه امتیازی پیش فصل ایردراپ دارد. حدود ۹۷.۵۰۰، ۰۰۰ توکن در این برنامه برای توزیع در ایردراپ اختصاص یافته است. توکن‌های این چنینی در رویدادهای هر ۳ ماهه Leaderboard عرضه می‌گردد.


تحلیل قیمت توکن بیگ تایم


رمزارز بیگ تایم، در سال ۲۰۲۳ قیمتش ۰.۰۷ دلار بود. این رمزارز بعد از یک روز، بالاترین و کمترین قیمت خود را نمایان کرد. بیشترین قیمت توکن بازی بیگ تایم ۰.۳۳ دلار بود که حدود ۳۵۰ ٪ از قیمت اول خود بالاتر بوده و کمترین قیمتش ۰.۰۱۵ دلار بود. امروزه قیمت ارز بازی big time حدود ۰.۱۹۲۹۲۶ دلار، است.


  • نحوه دانلود و آموزش بازی بیگ تایم

همان طور که گفتیم، مددت زمان زیادی از ساخت بازی بیگ تایم نمی گذرد. به خاطر همین دسترسی به این بازی شاید با کمی ایراد همراه باشد. افراد توسعه دهنده این بازی جذاب، اظهار دارند که این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربرانش است. افراد اگر قصد بازی با BIGTIME را دارند باید از مارکت‌هایی مثل اوپن سی یا بازارچه NFT بایننس و اوپن لوت VIP Pass در بازی را برای ورود تهیه کنند. افرادی که ایرانی هستند باید از یک شماره مجازی استفاده کرده و آی پی خود را تغییر دهند. این بازی از پلتفرم‌های سیستم عامل اندروید و PC پشتیبانی می‌کنند. توجه کنید که این بازی به سخت افزاری خیلی بالا نیاز دارد و برای کارکرد بهتر توصیه می‌گردد. پس بهتر است، سخت‌افزار خود را ارتقا دهید.


دانلود بازی کریپتویی بیگ تایم


مراحل ورود و اجرا بازی بیگ تایم


برای دریافت و عضویت در بازی بیگ تایم باید تعدادی فعالیت را انجام دهید که در ادامه  به ترتیب هر یک را بررسی می‌کنیم:

  • مرحله اول

وارد وب سایت بازی بیگ تایم bigtime. gg/play-now شوید و داخل منوی اصلی وارد تب Game شده و به زیرشاخه Download بروید.

  • مرحله دوم

داخل صفحه بعدی، گزینه دانلود را انتخاب کنید و لانچر Open Lootرا دانلود کنید.

  • مرحله سوم

بعد از اینکه Open Loot را دانلود کردید، باید ثبت نام در برنامه مارکت اوپن لوت را انجام دهید. لازم است شما با یک حساب Gmail، اکانت خود را ساخته و بعد از کسب کد تایید به شکل پیامک، آن را وارد برنامه کنید. امروزه برای دانلود بازی بیگ تایم، ۳ نوع VIP Pass در دسترس افراد وجود دارد. هرکدام از این VIPها در ویژگی‌ها و قیمت‌های گوناگون دارند. زمانی که هرکدام از کدهای عبور را می خرید، شما می‌توانید وارد بازی شده و فایل آن را دانلود کنید.

  • مرحله چهارم

بعد از دانلود بازی بیگ تایم، و اجرای آن، گزینه Play را انتخاب کنید. در این هنگام، یک ماجراجویی جذاب برای شما آغاز شده است.

  • مرحله پنجم

زمانی که گزینه Play را کلیک کردید، با توجه به سخت‌افزار و نوع اینترنت شما، مدتی برای بارگذاری زمان می‌گذرد. امکان دارد، مقداری طول بکشد.

  • مرحله ششم

زمانی که دانلود تمام شد، شما در مسیر صفحه‌ای قرار می‌گردید که شما را با نمادهای روی کیبرد برای بازی آشنا می‌کند.

  • مرحله هفتم

زمانی که به صورت کامل کلاس‌ها را شناختید، باید با بررسی قابلیت‌های مهم در هر کلاس، یک گزینه را انتخاب کنید.

در آخر تمام، تبریک می‌گوییم شما وارد دنیای هیجانی و جذاب بازی بیگ تایم شدید. زمانی که وارد بازی می‌شوید یک ربات شما را با همه چیز آشنا می‌کند.


سخن پایانی


بازی big time بر پایه بلاک چین ساخته شده و جزء از عناوین جذاب کسب درآمد قرار دارد. بازی Big Time از بازی‌های RPG  بوده و در این بازی همراه با ۶ نفر می‌توانید به زمان‌های مختلف تاریخ سفر کنید. زمانی که سفر خود را طی می‌کنید با هیولاها و غول‌ها مبازره می‌کنید و با شکست هر غول یا عبور از هر مرحله پاداشی در قالب توکن بیگ تایم به بازیکن تعلق می‌گیرد. در واقع بازیکنان می‌توانند با بازی در بیگ تایم NFTهای خود را تبدیل به ارز فیات و بیت کوین یا هر رمزارز دیگری کنند.

در کل بازی بیگ تایم همراه با گرافیک و داستان جذابی که دارد به کاربران این امکان را می‌دهد تا همراه لذت بردن از بازی و ایجاد سرگرمی درآمد دریافت کنند. اگر شما علاقه و استعداد خوبی در بازی‌های اکشن دارید، توصیه ما به شما بازی با بیگ تایم است چرا که در کنار بازی، درآمد عالی کسب می‌کنید.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل