آموزش ارز دیجیتال

آموزش خرید بیت کوین با ویزا کارت برای ایرانی ها

بیت کوین، این ارز دیجیتال پرطرفدار و جنجالی که از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال برای تاثیر قیمت روی سایر آن‌ها است، به روش‌های گوناگونی به دست می‌آید. یکی از روش‌های دریافت ارز دیجیتال بیت کوین خرید آن با ویزا کارت برای ایرانی‌ها است. در این مقاله از صرافی فراچنج آموزش خرید بیت کوین با ویزا کارت برای ایرانی‌ها را بررسی می‌کنیم. در این توضیحات به بهترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین و تهیه ویزا کارت نیز اشاره می‌کنیم. پس اگر شما می‌خواهید با ویزا کارت خود در ایران بیت کوین بخرید همراه ما باشید.


ویزا کارت چیست؟


یک کارت دارایی است که در جهت پرداخت‌های غیر نقدی برای صورت گرفتن تراکنش‌ها ساخته شدند، که به شبکه پرداخت ویزا متصل هستند. پس با ویزا کارت می‌تونید هزینه‌هایی را به صورت الکترونیکی و آنلاین بپردازید. ویزا کارت همانطور که از نامش پیداست محدودیت مکانی ندارد و شما می‌توانید در هر نقطه از جهان از فروشگاه‌های آنلاینی مثل علی بابا، آمازون و غیره کالایی را خریداری و هزینه آن را پرداخت کنید.


آموزش خرید Bitcoin با ویزا کارت برای ایرانی‌ها


برای اینکه بتوانید بیت کوین را از صرافی‌های خارجی مستقیما بخرید، باید حتما ویزا کارت یا مستر کارت تهیه کنید. بعد از تهیه مستر یا ویزا کارت وارد صرافی خارجی که در آن عضو هستید شوید و بیت کوین بخرید. پس به طور خلاصه متوجه شدید باید عضو یک صرافی خارجی شوید، ویزا یا مستر کارت یا یک کارت اعتباری الکتریکی تهیه کنید و بعد بیت کوین بخرید.

ایرانیان چگونه مستر یا ویزا کارت به دست می‌آورند؟

تهیه مسترکارت یا ویزا کارت برای افرادیکه در ایران هستند، با یکسری دردسر و ریسک‌هایی همراه است. ایرانیان تنها با درخواست به یکسری سایت‌های واسطه‌گر خارجی می‌توانند مستر کارت یا ویزا کارت تهیه کنند. آن‌ها با مراجعه به این سایت ها، و دریافت کارت‌های اعتباری بین المللی همچون مستر کارت یا ویزا کارت می‌توانند خرید خود را انجام دهند. هرچند که دردسرهایی برای استفاده از این شیوه در خرید بیت کوین وجود دارد که به خاطر تحریم‌ها حاصل شدند. به عنوان مثال شما با اینترنت کشور نمی‌توانید به سایت‌های صرافی‌های خارجی متصل گردید و باید بدون شک VPN یا VPS مناسب و کاربردی تهیه کنید.


چه نکاتی برای خرید بیت کوین با مسترکارت یا ویزاکارت اهمیت دارند؟


برای تهیه رمزارز بیت کوین با مسترکارت یا ویزا کارت یکسری مشکلاتی در راه شما قرار می‌گیرید که باید آمادگی مقابله با آن‌ها را کسب کنید. چند مورد از این موارد عبارتند از:

۱. پرداخت کارمزد

برای تهیه بیت کوین از صرافی‌های خارجی، آن‌ها به میزان معینی را به خاطر کارمزد جهت خرید بیت کوین ازحسابتان کسر می‌کنند. البته قبل از اینکه شما تراکنش را انجام دهید، شما را در جریان مبلغ کارمزد قرار می‌دهند. با این وجود به کمک برخی از شبکه‌های پرداخت مانند ACH، می‌توانید تراکنش به حسابتان را مجانی انجام دهید. سپس مدت زمان انتقال وجه تا چندین روز ادامه پیدا می‌کند. پس نتیجه می‌گیریم یکسری ترفندها و راه‌ها برای رایگان بودن تراکنش وجود دارد ولی در ازای این نکته مدت زمان انتقال را افزایش می‌دهد. حتما قبل از انتخاب سرویس پرداخت مدنظر، درباره آن به خوبی تحلیل و تحقیق انجام دهید.

۲. نیاز به پرداخت پیش پرداخت

در زمانی که برای خرید بیت کوین ملزم به پرداخت پیش پرداخت هستید، باید در کنار مبلغ کارمزد، هزینه‌ای را برای پیش پرداخت، در نظر بگیرید. با توجه به سرویس پرداخت هزینه این گزینه متغییر است. در اکثر موارد، حدود ۱۰ درصد از کل هزینه‌ی معامله، به پیش پرداخت تعلق می‌گیرد. مثلا اگر توسط کارت اعتباریتان ۱۰۰۰ دلار رمزارز بخرید، باید ۱۰۰ دلار را به کسی که از آن خرید می‌کنید تحویل دهید. پس درمیابیم خرید بیت کوین یا هر ارزدیجیتالی با کارت‌های مستر کارت یا ویزا کارت پر هزینه‌تر است.

۳. پرداخت هزینه معاملات ارزدیجیتال در زمان خرید توسط ویزا کارت یا مستر کارت

اگر خرید بیت کوین یا رمزارز دیگری توسط ویزا کارت یا مستر کار در آمریکا صورت نگیرد، باید برای انجام این معامله هزینه‌ای پرداخت کنید. پس در صورت تراکنش‌های خارج از آمریکا، کاربر مجبور به پرداخت مبلغ تعیین شده‌ای برای انجام معامله است. این مبلغ حدود ۳ درصد از تمام معامله شما استو از طرف شرکتی که کارت اعباری بین المللی را صادر می‌کند تعیین می‌گردد.

۴. خطرات مرتبط با اطلاعات کارت اعتباری بین المللی

قطعا با این موضوع که کلاهبرداری در بازار ارزهای دیجیتال گسترده است روبه رو شدید. در این بازار مسئولیت نگهداری از دارایی شما به عهده خودتان است. شما با تحقیق و مطالعه در رابطه با انتخاب و ورود به شیوه‌های گوناگون افزایش درآمد و دارایی در این مسیر، امنیت دارایی خود را بیمه می‌کنید. در این زمان برگزیدن بهترین و امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال یکی از بهترین فعالیت‌ها در این جریان است. اگر در یک صرافی کلاهبرداری نامعتبر سرمایه‌گذاری کنید، با دریافت اطلاعات شما، زمینه کلاهبرداری و سرقت را برای کلاهبرداران فراهم کرده اید.

۵. کاهش امتیاز کارت اعتباری

با توجه وبررسی شیوه خرید و معاملات صاحب کارت‌های مستر کارت و ویزا کارت، به افراد امتیاز تعلق می‌دهند. در نتیجه به هر میزان همراه با موفقیت بیشتری تراکنش یا معاملات شما، امتیاز بالاتری کسب می‌کنید. در ادامه امتیاز کارت اعتباری شما افزایش می‌یابد.


چگونه بدانیم سایت صرافی‌ها ویزا کارت یا مستر کارت قبول می‌کنند؟


داخل سایت‌های صرافی خارجی زمانی که بخواهید هزینه را بپردازید، آن هم به وسیله ویزا کارت یا مستر کارت راه‌های گوناگون پرداخت توسط صرافی به شما معرفی می‌گردد. شما با بررسی گزینه ها، درون بستری که توسط صرافی به وجود آمده، رمزارزدلخواهتان را خریداری می‌کنید.


نحوه خرید بیت کوین به وسیله ویزا کارت یا مستر کارت در صرافی بایننس

تا اینجا دریافتیم که خرید بیت کوین با ویزا کارت و مستر کارت کار سختی است. این دشواری تا حدی است که حتی می‌توان گفت امکان رخ دادن این جریان بدون استفاده از VPN یا VPS وجود نداشته و کمی پر هزینه است. در سایت صرافی بایننس قسمتی برای تعیین نوع رمزارز دلخواه و طریقه پرداخت آن با اینکه درازای چه کارت اعتباری بین المللی هستید، وجود دارد. این صرافی همراه با ویژگی‌های مفیدی مثل امنیت خیلی بالا، زیاد بودن سرعت تراکنش و مقدار خیلی کم کارمزد جزء یکی از صرافی‌های عالی برای خرید و فروش رمزارزها قرار دارد.


نکته مهم در پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت


با در نظر داشتن تحریم‌هایی که روی ایران است و تاثیر آن موارد روی قطع شدن ارتباط بانکداری‌های ایرانی با سیستم بانکی بین المللی، کاربران به هیچ وجه نباید به وسیله IP ایرانی خرید انجام دهند. در نتیجه به وسیله نرم‌افزارهایی مانند وی پی اس یا وی پی ان این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید که نباید در زمان پرداخت تراکنش‌هایتان آی پی خود را تغییر دهید.

معنی آدرس صورت حساب یا Billing مورد نیاز در جهت خرید BTC با ویزاکارت یامسترکارت چیست؟

زمانی که به طریق ویزا کارت یا مستر کارت می‌خواهید بیت کوین بخرید، با یکسری آدرس‌هایی مواجه می‌گردید که نیاز است ۱ یا هردو را وارد کنید. اسامی این آدرس‌ها Shipping Address و Billing Address هستند. گرچه Shipping Address هیچ کاربرد و نقش موثری برای خرید رمزارز مورد نظر ندارد، زیرا این آدرس فقط و فقط برای کالاهایی است که حمل و نقلی می‌گردند. در مقابل آدرس صورت حساب یا Billing Address  آدرس صادرشده‌ی کارت بانکی بین المللی شما است. مثلا اگر در آلمان کارت اعتباریتان صادر شده آدرس حسابتان نیز مربوط به آلمان است. گرچه در بعضی از کارت‌های بانکی شرایط تغییر آدرس کشور صادر کننده کارت با Billing Address وجود دارد.

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت در چیست؟

احتمالا یکی از سوالات مهم در زمینه خرید بیت کوین یا ارزهای دیجیتال با مستر کارت یا ویزا کارت این است که تفاوت بین این ۲ کارت درچیست؟ شرکت‌های صادر کنند ویزا کارت و مستر کارت با یکدیگر مجزا بوده و بسیار شبیه به یکدیگرند. در نتیجه به این صورت نیست که بخواهیم بگوییم اگر این یک کارت را تهیه کنید بیشتر به سود شماست.


خلاصه آموزش خرید بیت کوین با مستر کارت و ویزا کارت


با در نظر گرفتن تمامی موضوعاتی که در این رابطه برایتان توضیح دادیم، اولین مرحله در خرید بیت کوین باید یک ویزا کارت یا مستر کارت تهیه کنید. برای دریافت مستر کارت و ویزا کارت بخاطر تحریم‌ها در ایران و فیلترهای اینترنتی، باید یک وی پی ان یا وی پی اس قوی تهیه کنید. سپس در سایت‌های کارت بانکی اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت یا مستر کارت، یک کارت برای خود تهیه کنید. بعد با این کارت‌های بین المللی اعتباری از داخل سایت‌های صرافی‌های خارجی بیت کوین بخرید.


نتیجه تهیه ویزا کارت یا مستر کارت برای خرید بیت کوین


در این مقاله از صرافی فراچنج به آموزش خرید بیت کوین با ویزا کارت یا مستر کارت برای ایرانی‌ها پرداختیم. در هنگام خرید BTC با ویزا کارت یا مستر کارت، باید  توجه داشته باشید که استفاده از این روش برای ایرانیان خطرات زیادی دارد و هر لحظه امکان دارد به دلایل مختلف دارایی تان بلوکه شود و شما دیگر به آن ها دسترسی نداشته باشید.. اکنون که تمامی موارد در رابطه با این عنوان را می‌دانید و دریافتید که خرید بیت کوین با مستر کارت یا ویزا کارت خطرات و ریسک‌های قابل توجهی در پی دارد که باید حتما آن‌ها را مورد تحقیق و تحلیل قرار دهید. به شما توصیه می‌کنیم برای خرید بیت کوین، اگر ساکن ایران هستید، بهتر است که از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی استفاده کنید. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تجربه خرید با ویزا کارت را داشته اید؟

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل