اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی ChatGPT از تاثیرات کنفرانس بیت کوین 2024 بر قیمت این دارایی

پیش‌بینی ChatGPT از تاثیرات کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ بر قیمت این دارایی | کنفرانس بیت کوین که قرار است بین ۲۵ تا ۲۷ جولای در ایالت متحده برگزار شود به دلیل تاثیرات زیادی که می‌تواند بر بازار بگذارد توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. رویداد امسال در حالی برگذار می‌شود که اوایل سال میلادی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین تایید شد و این بسیار جالب توجه خواهد بود. یکی دیگر از بخش‌های جذاب این رویداد سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و کاندیدای اخیر ریاست جمهوری است. با نزدیک شدن به این رویداد به سراغ ابزار هوش مصنوعی  ChatGPT-4o  رفتیم تا سناریوهای احتمالی را برای مسیر قیمت بیت کوین بعد از این کنفرانس بررسی کنیم. با ما در بررسی این پیش بینی همراه باشید.

پیش‌بینی ChatGPT از تاثیرات کنفرانس بیت کوین 2024 بر قیمت این دارایی

ابزار   ChatGPT-4o پیش بینی می‌کند اگر نتیجه این کنفرامس امیدوار کننده باشد می‌تواند باعث افزایش احساسات مثبت در بازار گردد. به خصوص که اخیرا چهره‌هایی با نفوذ آمریکایی از آینده خوشبینانه از ارزهای دیجیتال و بیت کوین صحبت کردند. این هوش مصنوعی پیش بینی می‌کند در سناریوی مثبت، قیمت بیت کوین بعد از رویداد مسیر رشد تا ۶۰ الی ۶۵ هزار دلار را طی خواهد کرد. اما از سوی دیگر و در صورت‌عدم وجود هیچ گونه خروجی مثبت در این کنفرانس، قیمت بیت کوین ثابت خواهد ماند. در این صورت احتمالا بیت موین در محدوده معاملاتی فعلی رنج خواهد شد. در این سناریو پیش بینی هوش مصنوعی چت جی پی تی از قیمت بیت کوین در محدوده ۵۶ الی ۵۹ هزار دلار است.

همچنین از سمت دیگر نیز، اگر این رویداد خروجی منفی داشته باشد قطعا احساسات منفی را به سمت بازار روانه می‌کند. این احساسات احتمالا به دلیل نگرانی‌های نظارتی و اظهارات انتقادی از سوی چهره‌های مهم است. در این صورت قیمت بیت کوین ممکن است دچار رکورد شود و بین ۵۰ الی ۵۵ هزار دلار قرار بگیرد.

تاثیر دونالد ترامپ در کنفرانس بیت کوین 2024 بر بازار کریپتو چیست

در واقع مشارکت ترامپ در کنفرانس ۲۰۲۴ بیت کوین عموما یک سیگنال مثبت و صعودی برای بیت کوین است. ترامپ به طور کاملا واضح حامی بیت کوین است و از ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند. سخنرانی آتی او به احتمال زیاد (با توجه به تصویری که از خود ساخته است) در مسیر حمایت از رمز ارزها خواهد بود. لذا اگر این اتفاق پیش آید روند بازار مثبت می‌شود.

وحیده حسن زاده

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل