تحلیل ارز دیجیتال

پیش بینی CHATGPT از قیمت بیت کوین ؛ چه زمانی BTC به ATH جدید می‌رسد؟

در هفته گذشته، بازار کریپتو شاهد نوسانات شدیدی بود که منجر به حرکات شدید قیمتی در هر دو جهت شد. با افت لحظه‌ای بیت کوین به قیمت کم‌تر از ۵۰۰۰۰ دلار و بازگشت مجدد آن به بالای ۶۰۰۰۰ دلار، عدم قطعیت بازار در حال افزایش است. بنابراین، برای حذف خطای انسانی ناشی از پیش‌فرض‌ها و دیدگاه‌های شخصی، از هوش مصنوعی استفاده کردیم. در این راستا از ChatGPT خواستیم تا پیش‌بینی کند که رالی بیت کوین چه زمانی به بالاترین قیمت تاریخ جدید دست خواهد یافت. بیایید. در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج می‌خواهیم به پیش بینی CHATGPT از قیمت بیت کوین بپردازیم و ببنیم طبق نظرات هوش مصنوعی چت جی پی تی چه زمانی بیت کوین به ATH جدید دست می‌یابد؟!

عملکرد قیمت بیت کوین

قبل از بررسی پیش‌بینی‌های ChatGPT از قیمت بیت کوین، نگاهی به نمودار قیمت امروز بیت کوین می‌اندازیم.  رالی بازگشتی قیمت BTC از سطح ۵۰۰۰۰ دلاری منجر به یک بازگشت V شکل با جهش قیمت ۱۱.۹۰ درصدی در یک روز شد. بیت کوین پس از عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، با مقاومت میانگین متحرک ۵۰ روزه دست و پنجه نرم می‌کند تا سطح ۶۰۰۰۰ دلار را حفظ کند. با توجه به تلاش چرخه صعودی برای ادامه، یک اصلاح جزئی مجددا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و سطح شکست ۶۰۰۰۰ دلاری را آزمایش می‌کند.  ادامه روند صعودی در یک کانال پرچم صعودی، یک حرکت انفجاری را نشان می‌دهد. با این حال، رد شدن‌های مداوم از خط روند بالایی، هشدار کاهش تدریجی حرکت صعودی تا زمان شکست را می‌دهد. بیایید از ChatGPT سوال کنیم.
ChatGPT پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین در اکتبر به ATH جدیدی دست خواهد یافت! این پیش بینی را در متن زیر مشاهده می‌کنید:

پیش بینی CHATGPT از قیمت بیت کوین

بیت کوین در آستانه شکستن رکورد تاریخی خود، علاقه افراد زیادی را به سرمایه گذاری به خود جذب کرده است. بیت کوین با ترکیب شاخص‌های فنی قوی و سرمایه‌گذاری مجدد، در آستانه رسیدن به اوج جدیدی است. پس از دوره نوسانات، این ارز دیجیتال اکنون برای عبور از بالاترین رکورد قبلی خود آماده است و این حرکت رو به جلو ادامه دارد.

یک شکست در پیش روی بیت کوین:

بیت کوین که در حال حاضر با قیمت ۶۰۶۲۸ دلار معامله می‌شود، اخیرا از یک سطح حمایت مهم در ۵۲۲۶۵ دلار بازگشته است و شرایط را برای یک شکست مهم فراهم کرده است. مقاومت مهم بعدی بیت کوین در ناحیه ۶۴۷۶۶ دلار قرار دارد و پس از شکسته شدن این سطح، بیت کوین احتمالا به اوج قبلی خود در ۷۳۷۵۰ دلار که در مارس ۲۰۲۴ ثبت شده بود، خواهد رسید. احتمالا خریداران از این حرکت رو به بالا پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۶۲۶۴۷ دلار قرار دارد که کمی با قیمت فعلی فاصله دارد اما در این ناحیه یک سیگنال قوی از ادامه حرکت صعودی وجود دارد. در همین حال، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در ۵۹۴۵۸ دلار یک پایه محکم ایجاد می‌کند که احتمال ادامه رالی صعودی بیت کوین را تقویت می‌کند.
شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۴۷.۱۳ نشان می‌دهد که هنوز حمایت خریداران از بیت کوین کافی نیست. این یعنی هنوز فضای رشد قیمت برای بیت کوین وجود دارد! درست قبل از اینکه هرگونه اصلاح قابل توجهی رخ دهد. جریان‌های سرمایه‌گذاری نهادی قدرت را نشان می‌دهند.

با اشتراک‌گذاری نمودار تحلیل قیمت با ChatGPT، هوش مصنوعی یک تحلیل فنی انجام داده و به نقاط کلیدی اشاره می‌کند. از حمایت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه تا مقاومت میانگین متحرک ۵۰ روزه، سطوح مقاومت و حمایت حیاتی و RSI، هوش مصنوعی کل روند را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، برای پیش‌بینی‌های دقیق‌تر در ارتباط با ETFها، اطلاعات ETF اسپات بیت کوین ایالات متحده مربوط به ماه آگوست به ChatGPT داده شده است.

پیش بینی CHATGPT از قیمت بیت کوین ؛ چه زمانی BTC به ATH جدید می‌رسد؟

جریان‌های سرمایه‌گذاری نهادی نشانه‌ای از قدرت بیت کوین است. روندهای اخیر در جریان‌های ETF بیت کوین نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران نهادی است که نیروی محرکه اصلی پشت حرکت فعلی قیمت هستند. پس از دوره خروج سرمایه، ۸ و ۹ آگوست شاهد بازگشت جریان‌های خالص بودیم که نشان‌دهنده افزایش اعتماد به پتانسیل رشد بیت کوین هستند.

 انتظار می‌رود این فعالیت محرک حرکت بزرگ بعدی بیت کوین باشد. از نظر تاریخی، چنین جریان‌هایی پیش از پیشرفت‌های قابل توجه قیمت، اغلب به دلیل افزایش نقدینگی و ثبات بازار رخ می‌دهد. با توجه به تنظیم فنی فعلی و روند مثبت جریان‌های ETF، بیت کوین احتمالا تا اواخر سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۴ از بالاترین رکورد قبلی خود یعنی ۷۳۷۵۰ دلار فراتر خواهد برود.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل