تحلیل ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین امروز در محدوده ۵۸ هزار دلار است. این دحالی است که دیروز قیمت در نزدیکی محدوده مقاومتی ۶۲ هزار دلار قرار داشت. بنابراین نسبت به دیروز شاهد یک کاهش قیمت ۳.۹۴ درصدی هستیم. در چنین شرایطی سوالی که برای کاربران پیش می‌آید این است آیا ریزش جدیدی در انتظار بیت کوین است؟ با توجه به اهمیت بیت کوین در دنیای ارزهای دیجیتال در ادامه این مطلب می‌خواهیم به بررسی قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ بپردازیم. تا برای معاملات امروزتان تصمیم گیری دقیق و بهتری داشته باشید. با ما همراه بمانید. .

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ چقدر است؟

بررسی قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال برای همه کاربران فعال در حوزه رمز ارزها بسیار مهم است. در این رابطه بیت کوین به عنوان رهبر رمز ارزها به دلیل تاثیرگذاری بالا بر روی سایر ارزهای دیجیتال از اهمیت بیشتری برخوردار است. در ادامه این مطلب از فراچنج به بررسی قیمت بیت کوین امروز می‌پردازیم.

قیمت لحظه‌ای بیت کوین (در زمان نگارش متن) برابر با ۵۸.۶۴۲. ۶۰ هزار دلار است که این قیمت نسبت به ۲۴ ساعت ۳.۹۴ درصد کاهش قیمت دارد، شاخص ترس و طمع امروز بیت کوین در ناحیه ترس قرار دارد و عدد ۳۶ را نمایش می‌دهد. دامیننس بیت کوین امروز نیز  ۵۶.۵۰٪ است. این شرایط کلی مارکت BTC امروز است، در نمودار زیر نیز می‌توانید قیمت لحظه‌ای بیت کوین را بررسی کنید.

تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته

—- دلار تومان
قیمت لحظه ای
$58,557
۳٬۵۲۲٬۳۰۵٬۰۰۰میلیارد
کم ترین قیمت امروز $58,270 3055838765 میلیارد
بیشترین قیمت امروز $61.728 3219115200میلیارد

تحلیل قیمت بیت کوین امروز:

در روزهای گذشته شاهد ریزش قیمت بیت کوین تا محدوده ۴۸ هزار دلار بودیم. اما در این ناحیه این ارز دیجیتال با حمایت خریداران مواجه شد و توانست مجدد به محدوده مقاومتی ۶۱ هزار دلار بازگردد. اما در این محدوده (بین ۶۱ الی ۶۲ هزار دلار) یک مقاومت قوی وجود داشت که بیت کوین موفق به شکست آن نشد و مجدد تا ۵۸ هزار دلار کاهش پیدا کرد. با این ریزش قیمت احتمال شکل گرفتن یک روند نزولی جدید قوت گرفته است و احتمال بازگشت قیمت به کم‌تر از ۵۰ هزار دلار بیشتر می‌شود. در این رابطه بسیاری از تحلیلگران بازار هم بر این باورند‌اند که بیت کوین یک ریزش تا محدود ۴۰ هزار دلار دارد و پس از آن روند صعودی خود را برای ثبت ATH جدید آغاز می‌کند.

اگر نمودار ۴ساعته بیت کوین را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که حرکات قیمتی بیت کوین تمایل به رسیدن به کم‌تر از ۵۰ هزار دلار را داند و در این قسمت احتمالا BTC با تقاضا برای خرید مواجه می‌شود. با رسیدن قیمت به کم‌تر ۵۰ هزار دلار و با وجود استخر نقدینگی در این ناحیه احتمالا با یک افزایش قیمت چشمگیر همراه خواهیم بود.

بنظر شما قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد به کدام سطح حرکت خواهد کرد؟ آیا با صعود قیمت مواجه می‌شویم و یا یک کاهش قیمت چشمگیر را شاهد خواهیم بود؟

farachange-admin

نمایش نظرات

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل