آیا زمان مناسبی برای خرید ارز GRT است؟ | سیگنال خرید GTR

طی یک ماه گذشته قیمت توکن GRT با ۲۷ درصد کاهش به ۰.۱۹ دلار رسید. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند کاهش قیمت GRT تا ۰.۱۵ دلار هم محتمل است. با این حال GRT دارای نسبت MVRV منفی است. همچنین فعالیت شبکه این رمز ارز افزایش یافته است. این نشان می‌دهد که GRT، کم ارزش‌گذاری شده است. از این رو احتمال دارد، الان فرصت خرید مناسبی برای معامله‌گران فراهم شده باشد. با این وجود آیا زمان مناسبی برای خرید ارز GRT است؟

خلاصه خبر

  • در حال حاضر GRT بسیار پایین ارزش‌گذاری شده است
  • فعالیت شبکه GRT در محدوده نزولی افزایش یافته است
  • احتمالاً قیمت جی آر تی تا ۱۵ صدم دلار کاهش یابد.

GRT در حال حاضر کم ارزش‌گذاری شده است

بر اساس منفی بودن شاخص MVRV می‌توان گفت در حال حاضر GRT قیمت بسیار پایینی دارد. MVRV به عنوان نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته تعریف می‌شود. این نسبت به عنوان مقیاسی برای مقایسه ارزش فعلی یک رمز ارز و ارزش متوسطی که تمام توکن‌های آن معامه شده‌اند، عمل می‌کند. زمانی که این نسبت منفی باشد نشان می‌دهد که ارزش فعلی رمز ارز یا دارایی موردنظر در بازار، پایین‌تر از ارزش خرید متوسط آن قرار دارد. در این صورت می‌توان گفت یک فرصت خرید برای دارایی مورد نظر به وجود آمده است.
نسبت MVRV برای GRT بر اساس میانگین‌های متحرک ۳۰ روزه و ۹۰ روزه به ترتیب ۹.۴۵- درصد و ۲۶.۶۱- درصد است. اعداد منفی این میانگین‌ها نشان می‌دهد که GRT در حال حاضر پایین‌تر از قیمت واقعی خود در بازار معامله می‌شود. خریداران می‌توانند این موقعیت را یک فرصت خرید در نظر بگیرند و در این سطوح قیمتی باری خرید این توکن وارد بازار شوند.

افزایش فعالیت شبکه GRT

طی تحلیلی که از فعالیت شبکه GRT منتشر شده است، معامله‌گران بازار شروع به خرید GRT در کاهش قیمت آن کرده‌اند. تعداد آدرس‌های جدیدی که به طور روزانه برای معامله این ارز دیجیتال ایجاد می‌شود، در مدت زمانی که این ارز با کاهش روبرو بوده، ۵ درصد افزایش داشته است. هم‌چنین تعداد آدرس‌های فعال روزانه بر اساس میانگین متحرک هفت روزه طی هفته گذشته ۱۳ درصد رشد کرده است. این افزایش فعالیت نشان می‌دهد که این رمزارز در بازار کریپتو مورد توجه قرار گرفته است.

پیش بینی قیمت جی آر تی: احتمال دارد قیمت GRT تا ۱۵ صدم دلار کاهش یابد

قیمت GRT با کاهش‌های مداومی که متحمل شد به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) خود رسید. این موضوع می‌تواند نشان دهنده یک سیگنال نزولی برای GRT باشد. اگر این روند نزولی ادامه دار باشد می‌تواند قیمت GRT را تا ۰.۱۵ دلار هم پایین بیاورد. با این وجود اگر خریداران در سطوح قیمتی پایین به خریدهای خود ادامه دهند و تقاضا برای GRT در این سطوح بالا بماند، احتمال دارد که قیمت GRT مجدداً صعودی شود و تا ۰.۲۰ دلار افزایش یابد.

وحیده حسن زاده

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل