اخبار ارز دیجیتال

چطور پرافیت همستر کامبت را تا 1 میلیون افزایش دهیم؟

همستر کامبت تا به امروز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی شناخته می‌شود. در این بازی، شما نقش مدیرعامل یک صرافی را ایفا می‌کنید که باید با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، سودآوری مجموعه خود را به حداکثر برسانید. سودآوری صرافی شما در همستر کامبت با معیاری به‌نام «سود ساعتی» یا «Profit per hour» سنجیده می‌شود. این معیار نقش مهمی در توزیع ایردراپ همستر کامبت دارد و تصمیم‌گیری‌های شما در بازی باید به‌گونه‌ای باشد که نهایتا سود ساعتی شما به حداکثر برسد. در ادامه، ترفندهای افزایش سریع‌تر سود ساعتی و رسیدن به سود ۱ میلیونی در همستر کامبت را بررسی می‌کنیم. پس در ادامه با صرافی ارز دیجیتال فراچنج همراه باشید تا بررسی کنیم چطور پرافیت همستر کامبت را تا 1 میلیون افزایش دهیم؟

چطور پرافیت همستر کامبت را تا 1 میلیون افزایش دهیم؟

برای افزایش سود ساعتی در همستر کامبت و رسیدن به هدف سود ۱ میلیونی، نیاز به رعایت چند نکته دارید که در ادامه به هرکدام از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

1-تعداد ریفرال‌ها

برای دسترسی به تمام کارت‌های بازی همستر کامبت، باید حداقل ۹ نفر را با لینک ریفرال خود از بخش «دوستان» به بازی دعوت کنید. برای جذب این تعداد کاربر می‌توانید لینک ریفرال خود را در شبکه‌های اجتماعی، خصوصاً گروه‌های تلگرامی قرار دهید تا افراد علاقه‌مند با استفاده از لینک شما بازی را شروع کنند. به این ترتیب، نه‌تنها تعداد ریفرال‌هایتان افزایش می‌یابد، بلکه می‌توانید کارت‌های جدیدی را که پرافیت بیشتری دارند، باز کنید.

2-خرید کارت‌های بهینه در بازی

اگر در همستر کامبت فعالیت کرده باشید، متوجه تفاوت میزان سود ساعتی یا پرافیت هر کارت با کارت‌های دیگر شده‌اید. بنابراین، مهم است که سکه‌های خود را صرف خرید کارت‌هایی کنید که قیمت کم و سود نسبتاً بالایی دارند. به‌عنوان مثال، کارت‌های «Licence» کشورهای مختلف از بخش «Legal» و کارت‌های «Margin Trading» از بخش «Markets» معمولاً گزینه‌های خوبی برای خرید هستند. علاوه بر کارت‌های عادی، کارت‌های ویژه یا «Specials» بیشترین پرافیت را برای شما خواهند داشت. برای به‌روزرسانی این کارت‌ها محدودیت زمانی وجود دارد و نمی‌توانید پشت‌سرهم و بلافاصله آن‌ها را ارتقا دهید. به این ترتیب، با انتخاب درست کارت‌ها و ارتقای مناسب، می‌توانید سود ساعتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

3-دریافت کمبو و کد مورس روزانه

برای ارتقای کارت‌های خود و افزایش پرافیت، نیاز به سکه دارید. اگرچه همستر کامبت اعلام کرده که ایردراپ خود را بر اساس پرافیت توزیع می‌کند، داشتن سکه همچنان اهمیت دارد. ضربه زدن روی سکه‌ها در بازی چندان مفید نیست؛ بنابراین، باید به روش‌های دیگری برای دریافت سکه توجه کنید. یکی از روش‌های آسان و مفید وارد کردن کد مورس و استفاده از کمبوهای روزانه است.

کد مورس بخشی از بازی است که از قسمت «Daily cipher» در صفحه اصلی در دسترس است و هر روز می‌توانید ۱ میلیون سکه با آن دریافت کنید. این کد هر روز یک کلمه رایج در فضای ارزهای دیجیتال است. همچنین، با خرید یا به‌روزرسانی کارت‌های روزانه، می‌توانید ۵ میلیون سکه دریافت کنید. به این ترتیب، با استفاده از این روش‌ها می‌توانید تعداد بیشتری سکه جمع‌آوری کنید و کارت‌های خود را ارتقا دهید.

4-دریافت پاداش روزانه (Daily reward)

یکی دیگر از راه‌های دریافت سکه رایگان در همستر کامبت، مراجعه به بخش «پاداش روزانه» است. با انجام مأموریت‌های این بخش و زدن روی دکمه «Claim»، مقدار مشخصی سکه دریافت خواهید کرد که از ۵۰۰ سکه شروع شده و با گذشت هر روز افزایش می‌یابد و نهایتاً به ۵ میلیون سکه می‌رسد. سپس می‌توانید این سکه‌ها را برای خرید کارت‌ها و افزایش پرافیت استفاده کنید. با مراجعه روزانه به این بخش و انجام تسک‌های مورد نیاز، می‌توانید به‌طور مداوم سکه‌های رایگان بیشتری دریافت کنید و پیشرفت سریعتری در بازی داشته باشید.

جمع‌بندی

توجه داشته باشید که عامل اصلی برای توزیع ایردراپ در همستر کامبت، پرافیت شماست، نه تعداد سکه‌ها. بنابراین، بهتر است سکه‌های خود را صرف خرید کارت‌هایی با سود بالا و قیمت کم کنید. دریافت کد مورس و کمبوهای روزانه نیز به شما کمک می‌کند تا با دریافت سکه‌های بیشتر، زودتر به سود ساعتی  ۱ میلیونی برسید. همچنین، با استفاده از روش‌های مختلف برای جمع‌آوری سکه و ارتقای کارت‌ها، می‌توانید بهبود قابل توجهی در عملکرد صرافی خود در بازی داشته باشید و در نتیجه به ایردراپ‌های بیشتری دست یابید.

وحیده حسن زاده

نمایش نظرات

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل