همستر کامبت که این روزها معرف حضور همه کاربران فضای مجازی هست. این بازی که در سبک تپ تو ارن طراحی شده پس از نات کوین معرفی شد و محیطی مشابه آن دارد. در این بازی هر شرکت کننده نقش یک مدیر عامل صرافی را بر عهده دارد تعامل عالی تیم توسعه دهنده با کاربران بازی باعث شد که تا به امروز مخاطبان زیادی به سمت همستر جذب شوند…به طوری که در حال حاضر حدود ۱۴۹ میلیون کاربر فعال برای این بازی وجود دارد. حتی جالب‌تر این است که بازی توانست برخی از رکوردهای گینس مانند جذب کاربر در یوتیوب در مدت زمان کوتاه را نیز جا به جا کند.

همه این‌ها نشان از محبوبیت همستر کمبت دارد و همین مسئله یعنی کاربران زیادی منتظر زمان لیست شدن همستر کمبات هستند. در این باره باید بگوییم اگر در بازی به بخشش نقشه راه بروید مشاهده می‌کنید که تیم توسعه دهنده به صورت مختصر گفته‌اند که توکن HAMSTR چه زمانی لیست می‌شود. در ادامه این مورد را در تصویر مشاهده می‌کنید.

زمان لیست شدن همستر کمبت

همانطور که در مطالب پیشین هم گفته بودیم، همستر در نقشه راه خود اعلام کرد که راه اندازی توکن آن در ماه جولای رخ خواهد داد. بنابراین زمان لیست شدن همستر  کامبت در تیر یا مرداد ماه خواهد بود. هدف از این ایردراپ افزایش توجه کاربران به تون کوین و افزایش حجم تراکنش‌ها در اموسیستم TON است. برای شروع کمپین همستر اولین چالش این پروژه حدود یک ماه پیش معرفی شد. در این تاریخ از کاربران خواسته شد تا ربات خود را به کیف پول تون متصل کنند. فقط کاربرانی می‌توانند در ایردراپ شرکت کنند که حتما ربات را به کیف پول مبتنی بر تون خود متصل کنند. با این حال انتضار می‌رود تا همستر در مرداد ماه لیست شود. اما احتمال جا به جایی این تاریخ وجود دارد.

  • پیش بینی قیمت همستر

در اواسط ماه جاری (ژوئن۲۰۲۴) قیمت هر واحد توکن همستر HMSTR ۰.۰۰۰۰۸۲۸۹ مشخص شد. در بازار پیش عرضه بیشترین قیمت ۰.۱۸ دلار بود و کارشناسان صنعت کریپتو احتمال می‌دهند با توجه به جامعه بزرگ همستر در آینده و دیدگاه ۶ الی ۱۲ که قیمت احتمالی همستر ۰.۵۵ دلار باشد.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل