اخبار ارز دیجیتال

جدیدترین تغییرات نات کوین ؛ اضافه شدن امکان خرید اشتراک پلاتینیوم

ربات تلگرامی نات کوین در نسخه جدید خود قابلیت خرید اشتراک پلاتینوم را برای دریافت پاداش بیشتر اضافه کرده است. علاوه بر این نحوه پاداش دهی بین کاربران نیز بهینه و با سرعت بیشتر انجام می‌شود. در ادامه این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج جدیدترین تغییرات نات کوین را بررسی می‌کنیم.

جدیدترین تغییرات نات کوین ؛ اضافه شدن امکان خرید اشتراک پلاتینیوم


تغییر در نحوه پاداش دهی به کاربران

اولین تغییر کلیدی که کانال نات کوین اکسپلور نیز به آن اشاره کرده تغییر در نحوه پاداش دهی به کاربران است. در شیوه قدیمی کاربران پیش از شروع هر کمپین می‌توانستند بررسی کنند که هر ساعت در این کمپین چقدر توکن NOT دریافت می‌کنند. اما در این مدل مشخص نبود که دریافت پاداش پشت سرهم تا چند ساعت ادامه خواهد داشت. بنابراین عملا امکان پیش بینی توکن‌های دریافتی از هر کمپین امکان‌پذیر نبود. در مدل جدید ربات نات کوین اما کاربران به جای دریافت پاداش به صورت ساعتی، پاداش کلی دریافت می‌کنند. از این پس پیش از شرکت در هر کمپین مشخص است که چه مقدار نات کوین به کاربران تعلق خواهد گرفت.

در این تغییرات، مهلت انجام ماموریت‌ها در هر کمپین ۱۵ دقیقه است. یعنی شما فقط یک ربع زمان دارید که ماموریت‌های خواسته شده را به پایان برسانید و اگر موفق شوید پاداش دریافت خواهد کرد. اگر یک کمپین را آغاز کنید و به هر دلیل ماموریت‌های آن را تمام نکنید بعد از ۱۵ دقیقه اگر ظرفیت استخر تکمیل شود دیگر امکان شرکت در آن استخر را نخواهید داشت.

امکان بررسی تاریخچه پاداش ها

در نسخه جدید و اخیرا منتشر شده نات کوین، می توانید پاداش های خود را از دو بخش مشاهده کنید. قسمت اول Your rewards در صفحه اصلی قرار دارد که با زدن روی این گزینه آن می توانید ببینید از هر کدام از بخش های اصلی نات کوین چه مقدار پاداش در قالب توکن نات یا داگز یا هر دارایی دیگر دریافت کرده اید. 

قسمت بعدی کمی جزئی تر است و به مشاهده سوابق مشارکت در استخرهای نات کوین اختصاص می‌یابد. در واقع قسمت ارائه جزئی‌تر آمارهای دسته From Explore بخش قبلی است. برای مشاهده سوابق این بخش باید روی دکمه More در صفحه اصلی بزنید و سپس Earned history را انتخاب نمایید.

اشتراک پلاتینیوم با استارز

دیگر قابلیت جدید اضافه شده به نات کوین، خرید اشتراک پلاتینیوم با پرداخت ارز درون برنامه‌ای با استارز است. تا پیش ازاگر خود به خود جزء کاربران پلاتینیوم نبودید تنها نبودید، تنها با پرداخت بخشی از موجودی نات کوین خود در ربات بازی می‌توانستید که اشتراک پلاتینیوم را خریداری کنید. اکنون ما در صورت تمایل به افزایش سطح می‌توانید این کار را با پرداخت استار هم انجام دهید. در این صورت اگر روی نات کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری حساب کرده باشید می‌توانید آن‌ها را نگه دارید.

برای کار کافی است تا روی دکمه مربوط به سطح خود در صفحه اصلی کلیک کنید و از بین گزینه‌های موجود یکی از زمان‌ها را با توجه به نیاز انتخاب کنید.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل