تعداد توکن‌های هر کاربر در ایردراپ راکی رابیت مشخص شد

تیم راکی رابیت لحظاتی قبل در کانال رسمی تلگرامی خود اعلام کردند نسخه جدید این بازی را منتشر کرده‌اند. همچنین گفتند تعداد توکن ایردراپ راکی برای هر کاربر را هم مشخص کرده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات کامل این اطلاعیه را ببینید.

تعداد توکن‌های هر کاربر در ایردراپ راکی رابیت چقدر است؟

تیم راکی رابیت (Rocky Rabbit) لحظاتی قبل در کانال رسمی خود در تلگرام اعلام کردند نسخه جدید این بازی به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرده. و همین‌طور هم‌زمان با شروع فصل جدید راکی رابیت در حال اختصاص توکن ایردراپ راکی رابیت برای کاربران واجد شرایط این بازی هستند. طبق اطلاعیه‌هایی که راکی رابیت ارائه داد ۴۵ درصد از کل توکن‌های این بازی در اختیار کاربرانی بود که تسک‌های ضروری برای ایردراپ این بازی را انجام نداده بودند. به همین دلیل این مقدار از عرضه توکن RBTC به وسیله تیم راکی رابیت سوزانده شد.
به دلیل تخصیص توکن‌های راکی رابیت ممکن است ربات آن هم اکنون در دسترس نباشد. اما اگر موفق شدید که ربات را باز کنید خواهید توانست موجودی توکن خود و همچنین جزئیات مربوط به ایردراپ توکن RBTC را هم ببینید.
راکی رابیت در اطلاعیه خود توضیحاتی در مورد فرایند برداشت توکن‌های ایردراپ RBTC ارائه داده.
طبق اعلام راکی رابیت برداشت توکن‌های ایردراپ آن به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود. مراحل برداشت توکن‌های ایردراپ راکی رابیت به این صورت است که کاربرانی که تسک‌های ایردراپ را زودتر از بقیه تکمیل کرده‌اند اولویت دارند.  بنابراین کاربرانی که تسک‌های ضروری ایردراپ راکی رابیت را زودتر به اتمام رسانده‌اند زودتر از سایر کاربران به گزینه برداشت توکن در ربات بازی دسترسی خواهند داشت.

ویژگی‌های نسخه جدید راکی رابیت

تیم راکی رابیت در نسخه جدید این ربات مشوق‌هایی برای کاربران در نظر گرفته‌اند. این مشوق‌ها باعث می‌شوند تا کاربران توکن‌های خود را بلافاصله بعد از ایردراپ نفروشند. یکی از این مشوق‌ها استفاده از توکن‌ها در رقابت‌های مختلف است . کاربران با استفاده از توکن‌های خود در این رقابت‌ها می‌توانند پاداش کسب کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب نسخه جدید راکی رابیت امکان واریز سایر توکن‌ها به بازی است. کاربران با واریز سایر توکن‌ها به محیط بازی راکی رابیت می‌توانند از آنها در محیط ربات استفاده کنند. کاربران از این طریق قادر خواهند بود پاداش بیشتری به دست آورند.

وحیده حسن زاده

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل