کسب درآمد از ارز دیجیتال

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) جایگزین جدید همستر کمبت

راکی ربیت بازی تپ تو ارن جدید که این روزها نام آن در بین کاربران تلگرام زیاد به گوش می‌خورد. این بازی که به عنوان جایگزینی برای همستر کمبت معرفی می‌شود، از لحاظ ظاهر و روند بازی شباهت زیادی به همستر دارد و در واقع یکی از دلایل رشد سریع آن در بین کاربران نیز همینس مسئله است. با توجه به همه گیر شدن Rocky Rabbit در این مطلب از مجله فراچنج به آموزش کامل آن می‌پردازیم.

بازی راکی ربیت چیست؟

راکی ربیت بازی جدید تلگرامی در سبک تپ تو ارن است و مانند همستر کامبت از ترکیب تپ تو ارن با گیم پلی مبتنی بر خرید کارت و افزایش میزان درآمد توسعه یافته است. در این بازی شما نقش یک خرگوش مبارز را بازی می‌کنید که در طول بازی باید آن را قوی‌تر کنید و از این طری درآمد خود را نیز افزایش دهید. البته برخی از بخش‌های طراحی شده مانند مبارزه با سایر بازیکنان نیز وجود دارد که هنوز فعال نیست.

در راکی ربیت باید کارت خریداری کنید تا پرافیت ساعتی را بیشتر کنید. یا با دعوت از دوستان تعدادی سکه یا تون کوین به عنوان پاداش دریافت کنید. تا به این لحظه با توجه به این که فقط چند روز از معرفی این بازی نمی‌گذر ۵ میلیون کاربر به آن پیوسته اند. تاریخ ایردراپ راکی ربیت هنوز نا مشخص است. همچنین به این نکته هم دقت داشته باشید که معلوم نیست در راکی ربیت تعداد سکه، پرافیت و یا بتل‌ها مهم هستند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم همه موارد را به صورت یکسان پیش ببرید.

آموزش و مراحل بازی راکی ربیت

برای اینکه از کاربران راکی ربیت باشید باید اول وارد ربات بازی شوید. آدرس ربات رکی ربیت t. me/rocky_rabbit_bot است و آدرس‌های غیر از این ربطی به این بازی تلگرامی ندارند. وب سایت رسمی بازی راکی ربیت هم  rockyrabbit. io است و با مراجعه به این سایت می‌توانید به اطلاعات رسمی و شبکه‌های اجتماعی آن دسترسی داشته باشید. در وب سایت همچنین می‌توانید نقشه راه این پروژه را نیز بررسی کنید.

بعد از باز کردن ربات روی دکمه استارت بزنید، در شروع کار با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که باید جنسیت شخصیت بازی را مشخص کنید. پس از آن روی دکمه start بزنید تا وارد صفحه اصلی ربات شوید.

معرفی بخش‌های مختلف بازی:

اگر وارد ربات شوید، مشاهده می‌کنید که صفحه اول بازی شباهت زیادی به همستر کامبت دارد و اگر تجربه این بازی محبوب را داشته باشید، فضای راکی ربیت نیز برایتان آشنا خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در صفحه یک سکه بزرگ قرار دارد که باید برای کسب امتیاز بیشتر روی آن کلیک کنید. در صفحه منوهای دیگری هم وجود دارد که در ادامه هر یک از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.
  • خرید کارت و افزایش پرافیت راکی ربیت:

قسمت دیگر که در زیر دسته mine قرار دارد، مربوط به خرید کارت و افزایش پرافیت است. هر کارت در بازی نماید یکی از مواردی است که هر ورزشکار برای افزایش قدرت باید به آن‌ها اهمیت دهد. کارت‌های بازی به سه دسته Fighter (مربوط به مبارز)، Coach (مربوط به مربی) و Tournaments یا مسابقه تقسیم‌بندی می‌شوند. در بخش اول و دوم دسته‌ای با نام Claim نیز وجود دارد که کارت‌های این بخش رایگان هستند. این کارت‌ها را می‌توانید در هر ۲۴ ساعت یک بار دریافت کنید و از این سکه هار رایگان استفاده کنید.

  • دکمه اسپانسر (Sponsor)

در این صفحه لیستی از صرافی‌ها و کیف پول‌ها قرار دارد که ظاهرا با توسعه دهندگان بازی همکاری دارند. این بخش کارکرد خاصی ندارد و صرفا شما باید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.
  • بخش سود ساعتی (Hourly+)

این قسمت میزان سود ساعتی شما را نمایش می‌دهد. دقیقا مشابه پرافیت در همستر کامبت. این عدد نشان دهنده این است که در هر ساعت چقدر سکه از کارت‌هایی که خریداری می‌کنید دریافت خواهید کرد. برای اینکه بتوانید سکه‌های حاصل از این بخش را به صورت مرتب دریافت کنید نهایتا هر ۳ ساعت یکبار به بازی سر بزنید.

  • بخش مبارزه(Battle)

Battle قسمتی از بازی تلگرام راکی است که هنوز فعال نیست. اما انتظار می‌رود در آینده این بخش برای مبارزه کاربران مختلف بازی با یکدیگر باشد.

  • مجموع امتیازها(Total Earned)

در این قسمت هم مجموع کل امتیاز های خود را مشاهده می کنید.

  • انرژی(Boost)

منو بست یا انرژی مربوط به قسمتی است که بوسترهای بازی را به شما نمایش می‌دهد. در این این قسمت همانند سایر بازی کزینه‌هایی مانند فول انرژی Full Energy (برای افزایش سرعت پر شدن امتیاز برای ضربه زدن)، مولتی تپMultitap (برای افزایش تعداد سکه‌ها در هر ضربه) و انرژی لیمیتEnergy Limit (برای افزایش میزان امتیاز قابل جمع آوری) است. برخی از این قسمت‌ها رایگان و برخی از آن‌ها نیاز به پرداخت سکه دارند. برای مثال بوستر فوا انرژی رایگان است و در هر ۲۴ ساعت ۵ عدد از آن قابل دریافت هست.

  • بخش earm برای دریافت سکه بیشتر

ارن بخشی است که در آن تسک‌های بازی راکی ربیت قرار دارد. در این بخش به ازای تکمیل هر ماموریت مقداری سکه به شما پاداش داده می‌شود و اغلب این تسک‌ها مربوط به دنبل کردن شبکه‌های اجتماعی راکی ربیت است.

  • خرید کارت و افزایش پرافیت راکی ربیت

قسمت دیگر که در زیر دسته mine قرار دارد، مربوط به خرید کارت و افزایش پرافیت است. هر کارت در بازی نماید یکی از مواردی است که هر ورزشکار برای افزایش قدرت باید به آن‌ها اهمیت دهد. کارت‌های بازی به سه دسته Fighter (مربوط به مبارز)، Coach (مربوط به مربی) و Tournaments یا مسابقه تقسیم‌بندی می‌شوند. در بخش اول و دوم دسته‌ای با نام Claim نیز وجود دارد که کارت‌های این بخش رایگان هستند. این کارت‌ها را می‌توانید در هر ۲۴ ساعت یک بار دریافت کنید و از این سکه هار رایگان استفاده کنید.

  • دعوت دوستان (Friends)

دعوت از دوستان دیگر قسمت بازی است که در آن مطابق همه بازی‌های دیگر شما با دعوت از دوستان خود می‌توانید امتیاز بیشتر کسب کنید. دعوت از هر یک کاربر علاوه بر امتیاز بازی مقداری توکن تون کوین نیز دریافت خواهید کرد. اگر دوست شما تلگرام پرمیوم داشته باشد ۲۵٬۰۰۰ سکه به‌علاوه ۰.۰۰۲ تون کوین دریافت می‌کنید. میزان سکه دریافتی شما به دوستانی که از طریق لینک رفرال به بازی بپیوندند نیز داده می‌شود. اما پاداش تون کوین فقط مختص دعوت کننده است. در حال حاضر تون کوین‌ها در بازی قابل برداشت نیستند.

  • ایردراپ (Airdrop)

این قسمت که اخرین بخش بازی است. نکاتی را راجع به پروژه و نقشه راه راکی ربیت به نمایش می‌گذارد. البته قسمت‌های دیگر مانند اتصال کیف پول به تون کوین هم وجود دارد که هنوز فعال نیستند.

ایردرپ توکن راکی ربیت چه زمانی راه اندازی خواهد شد؟

این که توکن‌های بازی در قالب ایردراپ در بین بازی‌کنان تقسیم خواهد شد قطعی است. اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه ایردراپ چگونه و چه زمانی توزیع می‌شود مشخص نیست. اما با توجه به اینکه هنوز به تازگی بازی راه اندازی شده، احتما چند ماهی پروسه توزیع ایردراپ آن به طول می‌انجامد.

کلام پایانی:

همانطور که در ظاهر و مراحل انجام آن مشخص است، راکی ربیت الهام گرفته از همستر کامبت است. اما بخش بتل آن جدید است و این مسئله می‌تواند جذابیت بازی را دو چندان کند. زمانی که وارد این بازی می‌شود در بالای صفحه مشاهده می‌کنید که نوشته شده است حمایت شده با تون کیپر و احتما این مسئله نشان دهنده این است که راکی ربیت ربیت نیز روی بلاکچین تون راه اندازی خواهد شد. این که Rocky Rabbit در کدام صرافی‌ها لیست خواهد شد، هنوز نامشخص است. لذا سکه‌های درون بازی هنوز ارزش ندارند. در رابطه با این بازی دقت کنید که روی هر لینکی کلیک نکنید. زیرا فضای کلاهبرداری‌های این چنین با داغ شدن بازی‌ها در سبک تپ تو ارن به شدت داغ است!

سوالات متداول در رابطه با راکی ربیت:

هر توکن ربیت کوین چقدر ارزش دارد؟

قیمت ربیت کوین به ازای هر سکه هنوز نا مشخص است و این سکه ها فعلا فقط دارایی های درون بازی هستند.

چگونه ربیت کوین را برداشت کنیم؟

برداشت سکه های ربیت کوین فعلا امکان پذیر نیست.

راکی ربیت یا همستر کامبت کدام یک بهتر است؟

هر دو این بازی ها در یک سبک مشابه هستند. اما راکی ربیت فعلا کاربران کم تری دارد. =

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل