آموزش ارز دیجیتال

آموزش فروش بیت کوین در تراست ولت

در بازار ارزهای دیجیتال کیف پول‌های متعددی وجود دارند. در بعضی از آن ها، جدا از نگهداری و دریافت همراه با ارسال یک ارز دیجیتال می‌توان خرید و فروش بعضی از رمزارزها را انجام داد. بهترین و پرطرفدار‌ترین کیف پول برای نگهداری از ارزهای دیجیتال، کیف پول تراست ولت است. Trust Wallet با داشتن امکانات و عملکردی خیلی راحت این فضا را برای تمامی کاربران خود به وجود آورده تا به راحتی از آن استفاده کنند و خیلی ساده خرید و فروش همراه معاملات خود را انجام دهند. تعداد زیادی از افراد هستند که در سراسر دنیا برای خرید و فروش بیت کوین از این کیف پول استفاده می‌کنند.

در نتیجه ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از صرافی فراچنج آموزش فروش بیت کوین در تراست ولت را توضیح دهیم. پس اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره فروش بیت کوین در تراست والت دریافت کنید همراه ما باشید.


مراحل آموزش بیت کوین در تراست والت


پیش از اینکه بیت کوین  را داخل حساب کاربری تان در کیف پول تراست والت بفروشید،نسبت به چند مورد اطمینان حاصل کنید. ابتدا باید بدانید که چگونه حساب به وجود آورید، سپس بیت کوین را  به کیف پول تراست والت انتقال دهید و سپس اقدام به فروش بیت کوین های خود نمایید.  در ادامه برای کسانی که نسبت به این موارد آشنایی ندارند، به صورت مختصر هر مرحله را توضیح خواهیم داد:

1- به وجود آوردن یک حساب کاربری در Trust Wallet

در ابتدا باید دانلود و نصب تراست والت (لینک دانلود تراست ولت: https://trustwallet.com/download) را انجام دهید. بعد از انجام دانلود، تراست والت را روی سیستم عامل خود نصب  کنید و حساب کاربری بسازید. پس از باز کردن تراست والت، گزینه Create a new wallet را انتخاب کنید. توجه کنید پس از این مرحله قوانین این کیف پول برایتان به نمایش گذاشته می‌شود. همه‌ی آن‌ها را با دقت بخوانید و سپس آن ها را بپذیرید. بعد از آن نوبت به مهم ترین قسمت نصب یعنی یادداشت عبارت های بازیابی تراست ولت می‌رسیم.

این عبارت اهمیت بسیار بالایی دارد، چرا که اگر از دسترس تان خارج شود، شما دیگر نمی‌توانید به دارایی های  موجود در تراست والت قرار دسترسی داشته باشید.. بعد یک رمزعبور بسازید و آن را تایید کنید.

با پشت سر گذاشتن این مراحل اکنون شما صاحب یک حساب کاربری تراست والت هستید. در نتیجه می‌توانید به سادگی وارد حساب کاربری خود در تراست والت شده و بعد ارزهای دیجیتال انتخابی را وارد آن کنید.

2- چگونگی ارسال بیت کوین به Trust Wallet برای فروش

پیش از اینکه آموزش فروش بیت کوین در تراست والت را بررسی کنیم، بهتر است بگوییم چگونه بیت کوین را به این کیف پول انتقال دهید. زیرا اگر بخواهید در تراست والت آن را بفروشید باید ابتدا آن را وارد این کیف پول کنید.

  • مرحله 1 :

وارد صرافی ارز دیجیتالی که از آن بیت کوین را خریده اید شوید. سپس از قسمت برداشت موجودی آدرس ولت بیت کوین تراست ولت خود را وارد کنید.

  • مرحله 2 :

برای کپی آدرس کیف پول عمومی بیتکوین، در تراست والت گزینه Recieve انتخاب کنید و بعد از آن آدرسی را که نمایش داده می‌شود را کپی کنید.

  • مرحله 3 :

با وارد کردن این آدرس در صرافی به سرعت دارایی های شما به تراست ولت منتقل می‌شوند و پس از دقایقی آن را در کیف پول خود مشاهده خواهید کرد.


3- تراست ولت را به صرافی غیرمتمرکز متصل کنید

برای فروش بیت کوین در تراست ولت، لازم است کیف پولتان را به یک صرافی غیر متمرکز (DEX) متصل کنید. برای همین چگونگی اتصال صرافی‌های غیرمتمرکز به تراست والت را در ادامه توضیح می‌دهیم:

  1. باید وارد برنامه تراست والت شده و بعد از باز کردن آن، وارد قسمت Browser شوید که در بخش پایینی است.
  2. با اسکرول کردن وارد قسمت Exchanges شوید.
  3. در اینجا می‌توانید، گزینه‌هایی مانند یونی سواپ و پنکیک سواپ را انتخاب کنید که نقدینگی بیشتری به نسبت دیگر صرافی‌ها در خود جای داده اند.
  4. در نتیجه، با درخواست صرافی غیرمتمرکز یا PancakeSwap رو به رو می‌شوید و از شما می‌خواهند تا برای این اتصال از قسمت Connect استفاده کرد. به این ترتیب کیف پول به صرافی غیر متمرکز متصل می‌شود.
  5. گزینه Trust Wallet را انتخاب کنید.
  6. بعد از وارد کردن بیت کوین مقداری که می‌خواهید وارد کنید را مشخص کنید.
  7. در ضمن داخل قسمت پایین رمزارزی که قصد تبدیل کردنش را نیز دارید را وارد کنید.
  8. سپس باید گزینه Swap را انتخاب کنید، تا مقدار بیت کوین تغییر کند.
  9. در آخر بیت کوین به یک استیبل کوین تبدیل می‌گردد.
  10. ودر پایان گزینه Trust Wallet را انتخاب کنید.

به کمک اتصال کیف پول به صرافی می‌توانید بیت کوین های خود را به یک ارز دیگر مانند تتر تبدیل کنید. البته امکان فروش بیت کوین در تراست ولت به صورت مستقیم هم وجود دارد، اما اگر بخواهید آن را مستقیما به ارز فیات تبدیل کنید باید گوییم این امکان برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها وجود ندارد.


نحوه فروش بیت کوین در تراست ولت


در تراست والت خیلی ساده با استفاده از خدمات مربوط به مبادله می‌توان رمزارز بیت کوین را بفروشید. در ضمن، کیف پول تراست والت دارای ویژگی و گزینه‌های متعددی از جمله تبدیل ارزهای دیجیتال به استیبل کوین را دارد. مثلا با داشتن بیت کوین و قصد خرید تتر می‌توانید به روشی ساده، در Trust Wallet بیت کوین را به تتر تبدیل کنید. برای این کار باید به قسمت مبادله بروید و وارد قسمت بالای صفحه Trust Wallet شوید. سپس یک دکمه همراه با ۲ آیکون خط موازی افقی می‌بینید. بعد در بخش اول بیت کوینی را که می‌خواهید بفروشید را قرار می‌دهید. در مرحله بعد استیبل کوین مد نظر را انتخاب کنید. با تعیین مقدار فروش بیت کوین و انتخاب Swap همراه با تایید گزینه Confirm، فروش بیت کوین انجام می‌گردد و به حساب شما استیبل کوین انتقال می‌یابد.


کارمزد خرید بیت کوین و فروش بیت کوین در تراست ولت


هزینه‌های فروش ارز دیجیتال یا به اصطلاح کارمزد، به پلتفرم صرافی و سیاست‌های آن‌ها در مورد رمزارز بیت کوین بستگی دارد. برخی از پلتفرم‌ها که حجم بالایی از معاملات را انجام می‌دهند، معمولاً هزینه کمی را دریافت می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر ممکن است هزینه بالایی داشته باشند. علاوه بر هزینه‌های پلتفرم مبادله، هزینه‌های شبکه و هزینه گس نیز وجود دارد که ممکن است مجبور باشید آن‌ها را پرداخت کنید. پس بهتر است، قبل از خرید و فروش بیت کوین مقدار هزینه‌های مصرفی را بررسی کنید.


سخن پایانی


در این مقاله از صرافی فراچنج، آموزش فروش بیت کوین در تراست ولت را بررسی کردیم. معامله ارز‌های دیجیتال با کمک تراست والت که یک کیف پول بسیار مشهور و کاربردی است خیلی راحت صورت می‌گیرد. در سیستم این کیف پول، امنیت با میزان قابل توجهی بالا است و تنها به کمک یک استراتژی مناسب می‌توانید، بازدهی بسیار مفیدی را با این معاملات دریافت کنید.در نتیجه ما راه‌های آموزش فروش بیت کوین را در تراست والت را همراه با عنواین مرتبط با آن را آوردیم تا به خوبی با این مطلب آشنا شوید و به آن مسلط شوید. اما همانطور که می‌دانید در پی تحریم‌های چند سال اخیر کشور ایران، استفاده از این روش‌ها برای فروش بیت کوین مانند استفاده از کیف پول تراست والت امکان‌پذیر نیست. توصیه ما در صورتی که می‌خواهید بیت کوین خود را بفروشید این است تا از صرافی‌های داخلی استفاده کنید، چراکه امنیت بیشتری دارند.

farachange-admin

نمایش نظرات

  • سلام روز بخیر در کیف پول تراست والت مقدار ارز ۰.۰۰۱۳ بیت کوین دارم چگونه بفروشم یا چگونه به صرافی بفروشم

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل