اخبار کوتاه

رشد 2000 درصدی ارزش سرمایه قفل شده شبکه تون

رشد 2000 درصدی ارزش سرمایه قفل شده شبکه تون باعث افزایش محبوبیت این ارز شد. طبق گزارشات بی‌این کریپتو، رهبر اکوسیستم تون، آلنا شمالکو، از رشد 2000 درصدی ارزش کل سرمایه شبکه تون خبر دارد. او افزود که به علت راه‌اندازی «The Open League» برای کاربران و توسعه‌دهندگان شبکه تون، ارزش این شبکه رشد کرده است. همچنین او گفت که شبکه تون ماموریت دارد تا سال 2028، 500 میلیون کاربر آنچین را جذب کند. لازم به ذکر است که گردش USDT شبکه تون بعد از ادغام آن با تتر، طی دو ماه به 500 میلیون واحد رسید که بزرگترین اتفاق موفقیت‌آمیز در تاریخ تتر است. اخیرا، این شبکه ابزاری به نام «AdsGrsm» راه‌اندازی کرده که به توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشن‌های تلگرامی توسعه می‌دهند، کمک می‌کند تا به وسیله نمایش تبلیغات، تون کوین بدست آورند.

طبق اتفاقات اخیر، ظهور پروژه‌های تلگرامی همچون نات کوین در رشد 2000 درصدی ارزش سرمایه قفل شده شبکه تون قطعا تاثیر گذار اند. همچنین با توجه به این که سال جاری برای پروژه های مشابه بستر مناسبی است، همچنان پیش بینی می‌شود ارزش تون کوین از این مقدار نیز بیشتر شود.

رشد تون چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد؟

افزایش نقدینگی: افزایش نقدینگی در شبکه تون، به نفع همه کاربران خواهد بود. این امر می‌تواند منجر به کاهش کارمزدها، افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بهبود کلی تجربه کاربری شود.
نوآوری بیشتر: با افزایش تعداد کاربران و توسعه‌دهندگان در این شبکه، شاهد نوآوری‌های بیشتری در زمینه دیفای، بلاکچین و سایر فناوری‌های مرتبط خواهیم بود.
جذب سرمایه‌گذاران نهادی: رشد TVL تون می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران نهادی را به این شبکه جلب کند. این امر می‌تواند منجر به ورود سرمایه‌های جدید به اکوسیستم تون و رشد بیشتر آن شود.

آینده تون چه خواهد شد؟

با توجه به روند رو به رشد TON و پویایی جامعه این ارز دیجیتال، می‌توان با اطمینان گفت که این شبکه آینده روشنی در پیش دارد. تون پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی در دنیای دیفای و بلاکچین را دارد.

زهرا موحدی

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل