آموزش ارز دیجیتال

تتر گلد چیست؟ معرفی رمزارز XAUT

تتر گلد چیست؟ معرفی رمزارز XAUT | یکی از ارزهای دیجیتالی که از تتر تشکیل می‌گردد و یک رمزارز تخصصی مثل ریپل و بیت کوین است، XAUT و یا تتر گلد نام دارد. این رمزارز به خصوص، ویژگی‌های بسیار مثبت زیادی در خود جای می‌دهد که مورد علاقه کاربران ارزهای دیجیتال است. میزان ارزش تتر گلد یا Tether Gold مساوی با یک اونس طلا است. درواقع تتر زرد یا تتر گلد نوعی استیبل کوین تتر است. پس همانطور که قیمت تتر همیشه مساوی با ۱ دلار است، یک اونس طلا با تتر گلد برابری می‌کند.

یکی از دارایی‌های بسیار مهم و ارزشمند که قدمت زیادی در طول تاریخ دارد، طلا است. خیلی از افراد طرفدار طلا هستند. ولی خرید طلا یکسری ایرادات مثل هزینه‌های بالا برای حمل و نقل در کنار نگهداری را به همراه دارد. تلاش رمزارز تتر گلد برای این است که مردم خیلی راحت‌تر و ساده‌تر بتوانند طلا و تتر خریداری کنند. پس ما در این مقاله از صرافی فراچنج به رمزارز تترگلد برداخت می‌کنیم و تمام ویژگی ها، مزایا و تاریخچه این استیبل کوین تتر را برایتان توضیح می‌دهیم.


تتر گلد یا XAUT چیست؟


همانطور که می‌دانید یکی از رمزارزهایی که به عنوان شرکت پشتیبانی کننده از استیبل کوین usdt مشهور شده، ارزدیجیتال تتر است. تتر بر اساس خود یک دارایی ارزدیجیتال دیگری به نام تترگلد با نماد مشهور به XAUT تشکیل داد. رتبه‌ی فعلی این رمزارز در ارزهای دیجیتال ۲۱۰ است. در واقع یکی از قدرتمندترین استیبل کوین‌ها که پشتوانه‌ی طلا دارد، تترگلد است. پس تتر گلد با برابر بودن ارزشش به میزان ۱ اونس طلا باعث شد مردم خیلی آسان‌تر طلا را در جهت پس‌انداز یاهر کار دیگری برای خود تهیه کنند.

این استیبل کوین ویژگی‌های بسیار خوب و کاربردی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. درواقع کسانی که تترگلد را خریداری می‌کنند به صورتی صاحب طلا شدند. با این شیوه از خریداری دیگر خبری از مشکلاتی مثل به وجود آوردن شرایط امنیتی بسیار بالا، عدم دسترسی و هزینه‌های گزاف نگهداری طلا نیست و این مشکلات از بین می‌رود.


تاریخچه ارز دیجیتال تترگلد


شاید در مواجه با این سوال که تتر گلد چیست به چگونگی گذشته و تاریخ این ارز دیجیتال فکر کنید. به طور خلاصه، مدیریت پروژه تترگلد به طریق ژان ولدر (Ludovicus van der Velde) که مدیر عامل رمزارز تتر بود انجام شد و در سال ۲۰۲۰ تتر گلد به عنوان یک نوع وایت پیپر بر پایه‌ی تتر ساخته و انتشار یافت

  • بنیانگذاران رمز ارز تتر گلد:

آغاز فعالیت تترگلد همراه با پشتیبانی  Tether Operations Limited صورت گرفت. شاید ارز دیجیتال تترگلد از یک فرد واقعی ساخته شده ولی کسانی که عضو تیم توسعه دهنده هستند، یکی است. یکی از مدیرعاملان شرکت تتربه نام، رهبری پروژه تتر گلد را انجام می‌دهد. هدف این کمک‌ها از بین بردن مسیر تهیه طلا برای مردم و ورود آن‌ها به بازار طلا است. Velde مدت زمان نسبتا زیادی در بازار ارزهای دیجیتال و همینطور بلاکچین، فعالیت می‌کرد و یکی از اشخاص بنیان گذار رمزارز تترگلد است. فعالیت Velde اول در یک استارتاپ بوده و بعد از مدتی در شرکت Amos Ltd. ۴ در جایگاه مدیرعامل قرار گرفت. او بعد از گذشت تنها ۱ سال، شرکت قدرتمندی در زمینه گسترش فناوری به اسم Tuxia GmbH را ساخت و فعالیتش را ادامه داد.


نحوه عملکرد تتر گلد (Tether Gold)


بر اساس مقالاتی در سایت Tether، طلا از تترگلد پشتیبانی می‌کند. طلاهای پشتیبانی کننده‌ی XAUT در یک مکان با امنیت بالا داخل کشور سویس ذخیره می‌گردد. تشکیل توکن تترگلد روی بلاکچین ترون و اتریوم صورت گرفته است. به همین خاطر ارز دیجیتال تترگلد درون بلاکچین اتریوم و بلاکچین ترون به عنوان توکن ERC-20 قابل اتصال است. کسانی که تترگلد را خریداری می‌کنند این توانایی را دارند تا این رمزارز را از کیف پول خود به سایر آدرس‌ها انتقال دهند.

به علاوه در این سایت می‌گویند که رمزارز XAUT به شکل مستقیم تاثیر خود را بر روی طلا قرار می‌دهد. نگهداری همراه با ذخیره این طلاها با تدابیر بسیار امنیتی بدون هیچ تهدیدی انجام می‌گردد. Tether Gold یکی از خاص‌ترین استیبل کوین هاست که در مابین تمامی آن‌ها هزینه حفظ و نگهداری را پرداخت می‌کند. پس با دانستن این نکات درمیابیم که Tether Gold یا تترگلد بهترین انتخاب برای تهیه و ذخیره طلا است. همچنین با توجه به اینکه  پشتیبانی استیبل کوین تتر با دلار به صورت ۷۴ درصد و پشتیبانی تمام و کمال تترگلد با طلا است، بین این دو استیبل کوین انتخاب مناسب استیبل کوین XAUT است.


مهم‌ترین کاربرد تتر گلد چیست؟


با استفاده از جزئیات وایت پیپر می‌توانیم خیلی بهتر گزینه‌های کارایی تترگلد را دریابیم. ارز دیجیتال تترگلد درواقع یک توکن منحصر به فرد است و با یک اونس طلای واقعی از نظر ارزش مساوی است. افراد سرمایه گذار روی این توکن تمامی حق و حقوق مثل حق انحصاری مالکیت و ذخیره طلا را دارند. تترگلد توانایی تشخیص خلوص و وزن طلا با شماره سریال را دارد. همچنین امکان تبادل رمزارز XAUT با دیگر ارزهای دیجیتال همراه با تایید اطلاعات طلایی که قصد انتقالش را دارند در هر لحظه و شرایطی امکان‌پذیر است. مثلا امکان مبادله ارزدیجیتال DAI با تترگلد وجود دارد. درضمن شما می‌توانید از این خرید و فروش‌ها سود و درآمد به دست آورید.


مزایای تتر گلد چیست؟


در ادامه تعدادی از بهترین مزایای ارز دیجیتال تترگلد را در فهرستی قرار داده ایم.

  1. امنیت رمزارز تترگلدد بسیار زیاد است و در زمان‌های بروز مشکلات حامی خوبی برای کاربرانش است.
  2. رمزارز تترگلد بر پایه بلاکچین اتریوم ساخته و پرداخت شده و توانایی ارسال به آدرس‌های گوناگون را دارد.
  3. کسانی که ارز دیجیتال تترگلد دارند می‌توانند، با انجام مراحل تایید، به وسیله توکن‌هایشان کالاهای واقعی خریداری کنند.
  4. کسانی که XAUT دارند، می‌توانند از طریق شماره سریال مشخصات طلای خود را دریابند.
  5. در واقع ارز دیجیتال تتر گلد یکی از راه‌های بسیار امن و بی‌دردسری برای تهیه و خرید یک دارایی مانند طلا است.

کیف پول های رمزارز Tether Gold


یکی از ارزهای های تازه در دنیای ارزهای دیجیتال، تترگلد است که با طلا پشتیبانی می‌گردد. تعداد کیف پول‌هایی که از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند بسیار زیاد است. از این جریان می‌توانید دریابید اعتبار و مشهور بودن رمزارز Tether Gold بسیار گسترده است. با شناخت بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره‌ی رمزارز تترگلد می‌توانید به راحتی هریک را انتخاب کنید. پس بهترین کیف پول‌های رمزارز تترگلد:

  • اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • فری ولت (FreeWallet)
  • کیف پول متامسک (MetaMask)
  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول کوین بیس (Coinbase Wallet)
  • کیف پول لجر (Ledger)

مطالب مرتبط: کیف پول اکسودوس+معرفی و راهنمای نصب و دانلود Exodus


مقایسه Tether Gold با پکس گلد (PAX Gold)


دو عدد از استیبل کوین‌هایی که طلا از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، تترگلد و پکس گلد نام دارند. هر کدام از این رمزارزها دارای یکسری ویژگی و مزایای به خصوصی هستند تا سرمایه گذاران روی طلا به کمک این رمزارزها سرمایه‌گذاری انجام دهند. هردو از این استیبل کوین‌ها شرایط مناسبی را برای کاربران بر قرار می‌کنند. اما تترگلد یا XAUT یکی از ارزهای دیجیتال نوپایی است که اهداف بلند مدت را دنبال می‌کند. امروزه ارز دیجیتال تترگلد به نسبت رقیبان دیگر خود کمی دورتر است. پکس گلد مهمترین رقیب تترگلد است. درحال حاضر طرفداران پکس گلد خیلی بیشتر از تترگلد است و می‌توان گفت محبوب کاربران کریپتوکارنسی قرار گرفته است. ولی تترگلد یک رمزارز نوپاست، که با توجه به اینکه به پوند انگلستان اتصال دارد می‌خواهد خود را به مهمترین و اصلی‌ترین استیبل کوین در ارزهای دیجیتال تبدیل کند.


آینده تتر گلد


در این مقاله از صرافی فراچنج به معرفی ارز دیجیتال تترگلد پرداختیم. دانستیم که این استیبل کوین جدید یکی از رمزارزهایی است که هدفش به وجود آوردن شرایطی برای خرید طلا توسط تمام مردم است. ارز دیجیتال تترگلد دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری است که به مردم در تهیه طلا کمک می‌کند. نسبت ارزط رمزارز تتر گلد با ۱ اونس طلا یکی است. پس اگر به دنبال خرید طلا و یافتن راهی برای سرمایه‌گذاری با ریسک و خطر بسیار پایین هستید، تترگلد انتخاب بسیار مناسبی است.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل