معرفی رمز ارزها

میم کوین وال استریت (WSM) چیست؟ | بررسی آینده و روند قیمت

میم کوین وال استریت (WSM) چیست؟ دنیای میم کوین‌ها و پروژه‌هایی که مربوط به این حوزه هستند درست است که اعتبار زیادی ندارند، اما تا به امروز به دلیل رشد برخی از آن‌ها کاربران زیادی به سمت این پروژه‌ها جذب شده‌اند و به نوعی می‌توان میم کوین‌ها را یک جنبش در دنیای رمز ارزها دانست.

بعد از ورود میم کوین‌هایی مثل PEPE در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به بازار کریپتوکارنسی پروژه‌های جدیدی بر مبنای میم‌های اینترنتی به وجود آمدند. این میم کوین‌ها محبوبیت بسیار عالی با کمترین مدت زمان بین مردم به دست آوردند.

یکی از پروژه‌های جدید در این زمینه، WSM یا میم کوین وال استریت است که تا به امروز توانسته در فضاهای مجازی مانند ایکس یا همان توییر سابق و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، طرفداران تعصبی را به خود جذب کند. ما در این مطلب از وبلاگ فراچنج می‌خواهیم پروژه میم کوین وال استریت میمز را معرفی کنیم و با جامعه این پروژه بیشتر آشنا شویم.


وال استریت میمز چیست؟


یکی از میم کوین‌های غیرمتمرکز، پروژه Wall Street Memes است. وال استریت میم کوین بر بستر بلاک چین اتریوم طراحی شده و تحولی عظیم در فضای میم کوین ها به وجود آورده است. ماهیتی که برای میم WSM در نظر گرفته شده است بر اساس توکن های غیر قابل تعویض یا همان NFT ها است و ساختار آن به گونه ای طراحی شده تا کاربران به کمکم آن بتوانند میم کوین بسازند و آن ها را به فروش برسانند. این فرآِند برای کلکسیونرها یک پروژه بی نظیر است.

این ارز مبتنی بر وبسایت وال استریت و در راستای فرهنگ سازی میم کوین ها فعالیت دارد. در روزهای اولیه این پروژه توانست بیشتر از 25 میلیون دلار سرمایه جذب کند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی وال استریت میمز بیشتر از یک میلیون کاربر دارد و دائما در حال فعالیت است.

  • تاریخچه و چگونگی به‌وجودآمدن WSM:

جامعه وال استریت میمز در اوایل سال ۲۰۲۱، پس از نوسانات شدید قیمت سهام کمپانی گیم استاپ، یک شرکت حوزه گیمینگ، شکل گرفت. این اتفاق ناگوار و رشد هیجانی در بازار سهام این کمپانی، منجر به ضرر زیادی برای سرمایه‌گذاران آمریکایی شد که در فروش سهام این شرکت دخیل بودند. بسیاری از سرمایه‌گذاران باور داشتند که این افزایش قیمت به عنوان یک دستکاری قیمتی از سوی وال استریت است.

این واقعه توجه جامعه سرمایه‌گذاران را به یک زیرردیت با نام «WallStreetBets» و جنبشی که قدرت حاکمیت وال استریت را چالش می‌کرد، جلب کرد. به همراه این جنبش، صفحات وال استریت میمز و توکن WSM نیز به وجود آمدند.


نحوه عملکرد ارز دیجیتال Wall Street Memes


میم کوین وال استریت، برای ساده‌تر شدن تراکنش‌های بین افراده سازنده و گرد آورنده از قرار دادهای هوشمند استفاده می‌کند. در نتیجه، هنگامی که سازنده، یک میم را در روی پلتفرم به وجود می‌آورد، در واقع یک قرار داد هوشمند می‌سازد. این قرارداد باعث می‌شود تا شرایط فروش مثل مهلت، محدوده فعالیت و قیمت تعیین گردد. پس از این موضوع، زمانی که فرد کلکسیونر تمامی شرایط موجود در قرار داد را قبول می‌کند، پرداخت این جریان را در قالب توکن‌های WSM به قرار داد هوشمند ارائه می‌دهد. سپس، در همان لحظه‌ای که میم به فروش می‌رسد و تراکنش به صورت کامل انجام می‌شود، میم وال استریت به هزینه پرداختی اتصال می‌یابد.


مزایای استفاده از توکن WSM


در کل Wall Street Memes برای افراد فعال به شکل سازنده و یا کلکسیونر در زمینه میم‌ها مزایای بسیاری را ارائه می‌دهد، مانند:

  1. امنیت: برای این رمزارز جهت ساده‌تر شدن تراکنش‌ها روی قراردادهای هوشمند عرضه شد، درنتیجه سطح بالایی امنیت را به مخاطب خود ارائه می‌دهد.
  2. سرعت پرداخت بسیار بالا با هزینه کم: پرداخت کارمزد توکن‌های به صورت خیلی ساده و پرداخت هیچ کارمزدی انجام می‌شود.
  3. حل اختلافات کاربردی: وال استریت میم کوین در مسیر ایجاد حل مشکلات بین جمع آورنده‌گان و سازندگان به صورت خودکار، از قرار دادهای هوشمند استفاده می‌کنند. همین امر اطمینان می‌دهد که هر مشکل و اختلافی به درستی و خیلی سریع از بین می‌رود.
  4. انجام تراکنش‌های واضح: ثبت هر تراکنشی از ارزهای دیجیتال وال استریت میم ها، درون دفتر کل امن یعنی بلاک چین اتریوم صورت می‌گیرد.

شناخت توکنومیک میم کوین وال استریت


تاکید توکن وال استریت میم در توزیع روی عملکرد پروژه تاکید می‌کند. از مقدار ۲ میلیارد واحد عرضه رمزارز Wall Street Memes  مقدار ۳۰ درصد مربوط به پاداش جامعه، میزان ۵۰ درصد به مرحله بازاریابی همراه پیش فروش و ۲۰ درصد به جریان نقدینگی داخل انواع صرافی‌های متمرکز و نامتمرکز اختصاص می‌یابد.


آینده میم کوین وال استریت چگونه است؟


یکی از تفاوت‌های مهم و اصلی توکن WSM با دیگر میم کوین‌ها به دست آوردن اولین سرمایه است. بعضی از میم کوین‌های معروف مانند پپه، شیبا ایو و دوج کوین فاقد این ویژگی‌ها هستند. به این معنی که کاملا نابود می‌شدند و بعد معروفیت و محبوبیت به دست می‌آوردند. با توجه به اینکه میم کوین وال استریت در اولین ماه توانسته ۲۵ میلیون دلار را به دست آورد، نشان دهنده داشتن یک جامعه بسیار قوی در این رمزارز است. یکی دیگر از موضوعات که باعث شفافیت بیشتری می‌شود، اقتصاد توکن این میم کوین وال استریت است.

قابلیت‌های بسیار مثبت دیگر این توکن، ۲ میلیارد توکنی است که حدود ۵۰ درصدش به معامله گرانی عرضه می‌گردد. این رقم توکن در جریان گردآوری سرمایه در مسیر فعالیت‌های صورت گرفته برای شرکت، حاصل آمده است. رمزارز میم کوین وال استریت، در صرافی‌های معتبری همچون OKEX فعالیت می‌کند و معروفیت بسیار زیادی دارد. در کل آینده این میم کوین یعنی Wall Street Memes به ۳ علت بسیار عالی پیش بینی می‌گردد:

  • خیلی از افراد تاریخچه رمزارز میم کوین وال استریت را جزء یکی از مهمترین قابلیت‌های آن‌ها می‌دانند.
  • برعکس دیگر میم کوین ها، یک مرحله مربوط به جمع آوری با هدف کمک مالی دارد.
  • رمزارز Tokenomixیکی از رمزارزهای نسبتا منطقی در ردیف رمزارزهای هم سطح خود است.


ارتباط وال استریت میمز با سایر میم کوین ها چیست؟


ممکن است این سوال برای شما پیش آید که، یکی از علت‌هایی که میم وال استریت با دیگر میم کوین‌ها تفاوت دارد چیست؟ اولین ویژگی رمزارز Wall Street Memes، شیوه‌ای است که این رمزارز به نمایش قرار می‌دهد. ولی اصلی‌ترین علت ویژگی این رمزارز که او را تبدیل به یک رمزارز خاص کرده است، جدا از عملکرد و داستان مشارکت جامعه آن است. این میم کوین خیلی سریع‌تر از دیگر میم کوین‌ها مانند دوج کوین، شیبا اینو رشد کرد. در نتیجه با توجه به طرفداران و محبوبیتی که دارد، پتانسیل رشد خوبی در آینده خواهد داشت. به این ترتیب در این مقاله باWall Street Memes و درباره این میم کوین پرداختیم تا اطلاعات شما کاربران درباره دیگر رمزارزها افزایش یابد. در این صورت آگاهی و علم شما افزایش پیدا می‌کند و عملکرد بهتری در بازار ارزهای دیجیتال خواهید داشت.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل