آموزش ارز دیجیتال

10 منبع رایگان آموزش ترید و ارزدیجیتال

منبع رایگان آموزش ترید و ارز دیجیتال یکی از مباحثی است که این روزها کاربران بسیاری به دنبال آن اند. اگر بتوانید منابع خوبی برای یادگیری کریپتو داشته باشید، شک نکنید که می‌توانید در کوتاه مدت تغییرات مثبت مالی خوبی را تجربه کنید. برای فعالیت در این حوزه باید با مباحثی همچون: تحلیل ارز دیجیتال، شناخت مفاهیم و اصطلاحات ارز دیجیتال و شناخت سایت‌های کاربردی آشنا باشید و در کنار آن اخبار به روز این صنعت را نیز به دنبال کنید.

اگر شما هم به دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و آموزش ترید رایگان هستید، اما نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید؛ این مطلب چراغ راه شما است. در ادامه ما 10 سایت رایگان آموزش ترید رایگان را معرفی خواهیم کرد. این سایت‌ها بدون شک کمک خواهد کرد که سرمایه گذار بهتری شوید. در این مطلب از فراچنج همراه باشید.

آموزش رایگان ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال به دلیل پیچیدگی زیاد نیاز به آموزش دارد. برای موفقیت در این بازار باید سطح بالایی از دانش فنی داشت، به عبارتی برای کسب سود از ارزهای دیجیتال خوب بودن کافی نیست، بلکه باید بهترین باشید. برای پیروزی در این مسیر باید استراتژی معاملاتی مناسب، دانش فنی لازم، قدرت تصمیم گیری و مدیریت داشته باشید. اما حتما لازم نیست که از منابع آموزشی گران استفاده کنید. بلکه یک منبع آموزش رایگان ارز دیجیتال هم می‌تواند در این مسیر کمک کننده باشد. اما دقت کنید منبعی که برای آموزش انتخاب می‌کنید می‌بایست از نظر فنی اطلاعات درستی را در اختیار شما قرار دهد. زیرا این بازار مستقیما با دارایی‌های شما در ارتباط است و قرار گرفتن در مسیری اشتباه می‌تواند شما را متضرر کند.

10 منبع رایگان آموزش ترید و ارز دیجیتال


استفاده از منابع رایگان در زمینه یادگیری ارزهای دیجیتال و به طور کلی آموزش ترید قطعا می‌تواند تاثیرات خوبی را در دریافت نتایج به خصوص برای ترید‌های تازه کار داشته باشد. این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا به صورت دقیق و بدون نیاز به هزینه، مفاهیم پایه را بیاموزید  همیشه در این زمینه به روز باشید. شناخته شده‌ترین و معتبرترین این سایت‌ها (منابع خارجی) مواردی هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1-بیت کوین دات کام (Bitcoin.com):

اولین سایت آموزش ترید که می‌خواهیم معرفی کنیم، https://www.bitcoin.com/ هست. این سایت همواره از طرفداران دو آتیش بیت کوین و بیت کوین کش محسوب می‌شود. در  بیت کوین دات کام اطلاعات جامع و مفیدی در رابطه با این دو ارز و سایر توکن‌های شناخته شده مانند اتریوم در اختیارتان قرار می‌گیرد. آموزش‌های کاربردی در رابطه با استخراج BTC، معرفی کیف پول‌های ایمن و به طور کلی هرآنچه که برای فعالیت در بازار کریپتو لازم هست بدانید، به رایگان در این سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

توصیه می‌کنیم حتما از این سایت برای یادگیری ارز دیجیتال و مفاهیم مربوط به آن استفاده کنید تا از فرصت‌های بی نظیر سرمایه گذاری در این بازار عقب نمانید.

2-کریپتو توییتر (Crypto Twitter):

کریپتو توییتر، دیگر منبع کسب اطلاعات در زمینه ارزهای دیجیتال است که تریدرهای مبتدی و قدیمی از آن استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه این منبع یک سایت نیست بلکه یک اکانت توییتری هست، برای دسترسی به آن باید عبارت Crypto Twitter را در توییتر سرچ کنید. این منبع می‌تواند شما را به افراد بزرگ در صنعت کریپتو متصل کند و مهم‌ترین نقطه تمایز آن با سایر رقبا را می‌توان امکان تبادل با سایر کاربران دانست.

3-کریپتو هد (Crypto Head):

کریپتو هد یک سایت نسبتا جدید در صنعت آموزش ارز دیجیتال است. این وب سایت توانسته در مدت زمان کوتاهی که در این حوزه فعالیت کنه عملکرد خوبی را داشته باشد. مطالب ارائه شده در این سایت بسیار مفید هستند و به جرات می‌توان گفت یکی از قوی‌ترین منابع برای آموزش ترید و یادگیری مباحث مربوط به بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

در Crypto Head برای کسانی که می‌خواهند در رابطه با صرافی‌های ارز دیجیتال تحقیق کنند، مطالب مفیدی قرار داده شده است. سایت کریپتو هد علاوه بر اینکه یک منبع رایگان آموزش ترید محسوب می‌شود، اخبار کریپتو نیز بررسی و منتشر می‌شود. همچنین می‌تونید قیمت کوین‌های برتر و شناخته شده‌ای مثل اتریوم، سولانا، کاردانو، بیت کوین، لایت کوین و ریپیل را هم به کمک این منبع آنالیز کنید.

4-یوتیوب (YOUTUBE):

یوتیوب یکی از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌ها در سراسر جهان است. تقریبا می‌توان گفت همه افراد با آن آشنایی نسبی دارند. در یوتیوب محتواهای آموزشی در حوزه‌های مختلف توسط اشخاص متفاوت به اشتراک گذاشته می‌شود و هرکسی می‌تواند از مطالب آن استفاده کند. در این راستا یوتیوب را می‌توان یک منبع رایگان آموزش ترید ارز دیجیتال دانست. چرا که با یک جستجو کوتاه با حجم عظیمی از آموزش مواجه خواهید شد.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید، ویدئو‌های آموزشی YOUTUBE برای یادگیری بی‌نظیر اند. اما اگر می‌خواهید از مدرسان ارز دیجیتال ایرانی کمک بگیرید، بازهم نگران نباشید. در حال حاضر کانال‌های یوتیوب به زبان فارسی فعالیت پر رنگی در این پلتفرم را دارند.

بنابراین اگر به دنبال منبع رایگان آموزش ترید هستید، یوتیوب را فراموش نکنید.

5-کوین دسک (CoinDesk):

یکی دیگر از سایت‌ها عالی برای یادگیری ترید کوین دسک هست https://www.coindesk.com. در این مبنع اطلاعات مفیدی در رابطه با صنعت ارز دیجیتال در اختیارتان قرار می‌گیرد. CoinDesk در ابتدا به هدف بررسی رویدادهای بیت کوین و بلاکچین تاسیس شد. این وب سایت اطلاعات کاربردی در رابطه با ارزهای مختلف، نحوه تحلیل بازار، انتخاب صرافی و حتی پیشنهادهایی برای سرمایه‌گذاری را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است بدانید، در کوین دکس دسته‌بندی مخصوص برای آموزش ارزدیجیتال به مبتدیان نیز وجود دارد.

به طور کلی سایت ذکر شده را می‌توان یک منبع بی‌عیب و نقص برای یادگیری ترید دانست. پس توصیه می‌کنیم وقت را تلف نکنید و برای پیدا کردن پاسخ سوالاتتان به کوین دکس سر بزنید.

6-کریپتو ویکلی (Crypto Weekly):

در کریپتو ویکلی به طور کلی همه اخبار و اطلاعات مربوط به رمزارزها در اختیار معامله گران و سرمایه گذاران قرار داده می‌شود. این وب سایت دارای یک بخش با عنوان «Crypto Feed» هست. در این بخش می‌توانید مهم‌ترین اطلاعات مربوط به کریپتوکارنسی را مطالعه کنید. همچنین نکته جالب در رابطه با این منبع رایگان آموزش ترید ارائه دوره آموزشی با ۱۰۱ بخش است که در آن درباره بلاکچین، بیت کوین و. .   صحبت می‌شود. توصیه فراچنج به شما همراهان عزیز این است که اگر به دنبال بهترین مقالات آموزشی ارز دیجیتال هستید، از این وب سایت استفاده کنید. برای ارتباط با توسعه دهندگان کریپتو ویکلی می‌توانید هردوشنبه از طریق ایمیل پاسخ‌های خود را دریافت کنید.

7-کریپتو کوین نیوز (CryptoCoins News):

همانطور که پیداست، این سایت یک منبع اصلی برای مطلع شدن از اخبار ارزدیجیتال محسوب می‌شود. طرفداران ارزهای دیجیتال، کریپتو کوین نیوز را معمولا با نام CNN می‌شناسند. اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال برتر به صورت کامل در این سایت پوشش داده می‌شود.

اما اشتباه نکنید، تنها اخبار در کریپتو کوین ارائه داده نمی‌شود، بلکه این سایت یک منبع آموزش ترید ارز دیجیتال حرفه‌ای نیز هست و اگر می‌خواهید در رابطه با نحوه ترید ارز دیجیتال اطلاعات کسب کنید، این سایت برای شما است؛ چرا که کمک می‌کند تا دانش خود را در این حوزه تقویت کنید.

8-توکن متریک ( Token metrics):

توکن متریکhttps://www.tokenmetrics.com یک مجله در زمینه ارزهای دیجیتال هست که اطلاعات مفیدی در رابطه با بلاکچین، ارزهای دیجیتال و تکنیک‌های فعالیت در بازارهای مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این وبسایت را می‌توان یک ابزار برای تحلیل و همچنین یادگیری ارز دیجیتال دانست. توکن متریک به طور فوق العاده‌ای می‌تواند با افزایش دانش فنی شما کمک کند تا در مدت زمات کوتاهی به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید.  همچنین این برنامه از هوش مصنوعی هم بهره‌مند است و با کمک این تکنولوژی شاخص و امتیازات مختلف در این حوزه را بررسی و در اختیارتان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:آموزش ساختNFT با هوش مصنوعی +معرفی 5 برنامه کاربردی

9- بلاکونومی (Blockonomi):

یکی دیگر از سایت‌های تازه تاسیس در زمینه آموزش ترید ارز دیجیتال بلاکونومی هست. اگر از تازه وارادان ارز دیجیتال هستید و می‌خواهید برای حفظ سرمایه، قبل از سرمایه‌گذاری آموزش‌های لازم را ببینید، یکی دیگر از منابعی که می‌توانید از آن استفاده کنیدBlockonomi هست.

شک نکنید، این سایت و مطالب فوق العاده آن قطعا ارزش بررسی را دارند. علاوه بر آموزش به کمک بلاکونومی می‌توانید لیستی از کوین‌ها برای خرید و فروش را نیز در اختیار داشته باشید.

در آخر بررسی می‌کنیم که منابع رایگان آموزش ترید ارز دیجیتال:

این منابع به خوبی و به طور کامل می‌توانند در مسیر یادگیری آموزه های کریپتویی برای شما مفید واقع شوند. فرقی نمی‌کند در چه سطحی هستید، زیرا در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی به راحتی و به صورت رایگان می‌توانید از منابع مختلف و به صورت رایگان استفاده کنید.

در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال فراچنج چند منبع رایگان آموزش ترید و ارزدیجیتال را معرفی کردیم. امیدواریم که این منابع بتوانند برایتان مفید واقع شوند. اگر شما هم مورد دیگری را می‌شناسید؛ این منابع را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

farachange-admin

Recent Posts

لوریج چیست؟ آشنایی با معنی leverage در بازار ارز دیجیتال

راه‌های مختلفی برای ترید کردن وجود دارد که به کمک آن بتوان برای خرید و…

22 ساعت قبل

علت رشد ناگهانی بیت کوین چیست؟

قیمت بیت کوین بعد از ریزش‌های اخیر حدود ۷ درصد رشد را تجربه کرده است…

2 روز قبل

حساب اجاره ای ارز دیجیتال و خطرات چیست؟

در دنیای پیچیده ارزهای دیجیتال، ترفندهای کلاهبرداری ارز دیجیتال، روز به روز در حال افزایش…

4 روز قبل

فروش نات کوین | آموزش گام به گام برداشت نات کوین

طبق اخبار منتظر شده از سمت صرافی بایننس و تیم توسعه دهنده توکن نات کوین،…

5 روز قبل

نحوه شرکت در ایردراپ یک میلیون دلاری MYTH

پروتکل MYTH در حال برگزاری یک ایردرپ جدید است تا تعداد زیادی از توکن‌های خود…

1 هفته قبل

میم کوین چیست؟ معرفی برترین Memecoin های بازار

همانطور که می‌دانید دنیای کریپتو کارنسی با ساخت ارز دیجیتال بیت کوین در سال ۲۰۰۸…

1 هفته قبل