اخبار ارز دیجیتال

پیش فروش همستر کامبت | چطور همستر کامبت بخریم و بفروشیم؟

آغاز پیش فروش همستر کامبت | یک بازی کلیکی جدید در شبکه اجتماعی تلگرام، ایردراپ همستر کمبت است که در مدت کوتاهی توانسته بین کاربران رقابت بسیاری را به‌وجود آورد. یکی از بازی‌های داغ ارز دیجیتال، بازی همستر کمبت است که بیش از 100 میلیون کاربر داشته و توانسته بین ایردراپ‌های تلگرامی درصدر قرار بگیرد. در ماه جولایی مطابق با تیر ماه، توکن همستر به نام HMSTR لیست می‌شود.

اما در ساعت 13:30 در 25 خرداد سال 1403 در روز جمعه، در پری مارکت کوکوین، معاملات ارز همستر آغاز می‌شود. به بازاری که می‌توانید معامله برخی ارزهای دیجیتال پیش از عرض رسمی در صرافی‌ها، پری مارکت (Pre-Market) گفته می‌شود. از این رو کاربران باید بع‌صورت محدود سفارش‌گذاری کنند. همچنین این امر به قیمت‌گذاری رمز ارز کمک خواهد کرد. شایان ذکر است که صرافی کوکوین ایرانی نیست، احتمال ریسک تحریم وجود خواهد داشت و این امکان وجود دارد که ولت شما بلاک شود.

چگونه در پری مارکت کوکوین همستر بفروشیم؟

کاربران بسیاری با وعده عرضه توکن بین بازیکنان از طرف بازی همستر، به این بازی علاقه‌مند شدند. توکن همستر با نام «HMSTR» در بازار پری مارکت صرافی کوکوین لیست شده است. قرار بود که در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۱۴۰۳، شروع معاملات در پری مارکت شروع شود. اما لیست شدن این توکن با تاخیر مواجه شده است. تاریخ لیست شدن همستر در پری مارکت ۱۰ روز عقب افتاده است.

بنابراین در روز جمعه مورخ ۲۵ خرداد ساعت ۱۳:۳۰، معاملات شروع خواهد شد. دقت کنید که اگر در لیست شدن توکن، تاخیر به وجود بیاید، سفارش‌های بازار پری مارکت نیز به تعویق می‌افتند یا کلا لغو می‌شوند. اگر لیست شدن ارز همستر با تاخیر مواجه شود، سفارشات تکمیل شده، معتبر خواهند ماند. اگر پری مارکت بسته شود، سفارش‌های تکمیل نشده لغو می‌شوند. معمولا بعد از یک روز کاری، وجوه مسدود شده در معاملات پری مارکت به حساب معاملاتی پرداخت می‌شود و کارمزد معاملاتی دریافت نخواهد شد.

زمانی‌که در معاملات پری مارکت ارز HMSTR، شرکت می‌کند، وارد بازی خواهید شد. این بازی کلیکر که یک رقابت آنلاین بین چند نفر است. شما می‌توانید به جامعه گیمرهایی که از نبردهای سریع، سرگرم‌کننده و استراتژیک لذت می‌برند، بپیوندید. در ماه جولایی لیست شدن توکن بازی همستر کامبت در شبکه تون انجام می‌‎شود. کاربران با اتصال کیف پول تون به همستر، می‌توانند در ایردراپ شرکت کنند. زمانی که در صرافی‌ها، همستربه‌صورت رسمی لیست شود، کاربران می‌توانند با دارایی خود از بازی به کیف پول تون انتقال دهند.

نحوه شرکت در پیش فروش همستر کامبت

معاملات پری مارکت در بازار ارزهای دیجیتال، اهمیت بالایی دارد. این معاملات به معامله گران فرصتی می‌دهد تا پیش از لیست شدن رسمی، با توکن‌های جدید تعامل داشته باشید. در نتیجه پری مارکت برای دسترسی زودهنگام به وجود آمده است. بنابراین فروشندگان و خریداران می‌توانند در تعیین قیمت توکن نقش داشته باشند. در پلتفرم‌های مختلفی مانند KuCoin و DEX معاملات پری مارکت راه‌اندازی شده است. بنابراین شما می‌توانید توکن همستر را در این بازار بفروشید.

در ادامه نحوه خرید و فروش این توکن را می‌گوییم. اما پیش از آن شما باید با برخی اصلاحات آشنا شوید:

  • سفارش میکر (Maker): افرادی هستند که با قیمت بالاتر یا پایین‌تر از قیمت بازار، سفارش خرید یا فروششان را ثبت می‌کنند. بدین ترتیب با این کار به ایجاد نقدینگی در بازار کمک خواهند کرد.
  • سفارش تیکر (Taker): شما می‌توانید از نقدینگی در بازار استفاده کنید. بنابراین سفارش خرید یا فروشتان با قیمت فعلی در بازار ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سفارش گذار و سفارش بردار به چه معنا است؟

چگونه در پیش عرضه به عنوان سفارش میکر همستر بخریم؟

ابتدا باید معامله خود را با مقدار و قیمتی که می‌خواهید، تعیین کنید. سپس سفارشتان را ثبت کنید یا می‌توانید سفارشی را در میان لیست سفارشتان انتخاب و آن را تایید کنید. فروشندگان باید در بازه زمانی که توافق کردند، توکن را انتقال دهند. از طرف دیگر خریداران باید منتظر باشند، تا فروشندگان دارایی‌های خود را انتقال دهند.

چگونه در پیش عرضه به عنوان سفارش تیکر همستر بخریم؟

مراحل زیر را دنبال کنید:

  • انتخاب توکن در پری مارکت
  • سفارش خرید را ثبت کنید؛ ابتدا باید مبلغ و قیمتتان را که می‌خواهید با آن خرید کنید را وارد و سپس تایید نهایی کنید.
  • باید در انتظار فروشنده باشید تا سفارشتان را دریافت کند.
  • دریافت توکن: زمانی‌که فروشنده توکن‌هایش را انتقال دارد، این توکن‌ها برای شما است.

چگونه در پیش فروش به عنوان سفارش میکر، همستر بفروشیم؟

مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید مقدار و قیمت را وارد کنید. سپس یک وثیقه لازم را برای تضمین ارائه دهید و آن را تایید کنید.
  • در آخر باید در انتظار باشید که در بازار اصلی KuCoin، جفت معاملاتی فعال شود.
  • باید هنگام دریافت ویقه خریدار، ژتون‌هایتان را به موقع انتقال دهید. در غیر اینصورت وثیقه خود را از دست خواهید داد.

چگونه در پری مارکت به عنوان سفارش تیکر همستر بفروشیم؟

ابتدا باید سفارش مناسب را بیابید و سپس آن را بپذیرید. وثیقه را تضمین و انتخابتان را تایید کنید. حال باید در انتظار باشید تا در بازار اصلی KuCoin، جفت معاملاتی فعال شود.

کلام آخر

در این مطلب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پیش فروش همستر کامبت در کوکوین را بررسی کردیم. بازی تلگرامی همستر کامبت قرار است که با ارز HMSTR در پری مارکت صرافی کوکوین، لیست شود. این پلتفرم بر روی تعیین قیمت ارز بازی همستر کمبت، تاثیر به سزایی خواهد داشت. کاربران می‌توانند در پیش عرضه همستر، با محدودیت مشخص شده درباره سفارش میکرها و تیکرها، معاملاتشان را انجام دهند.

زهرا موحدی

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل