آموزش ارز دیجیتال

ربات میجر تلگرام چیست؟ آیا این ربات به ارز جدید تلگرام مرتبط است؟

 

 

 

از بعد موفقیت پروژه کلیکی نات کوین، تقریبا هر هفته شاهد یک بازی کلیکی جدید هستیم. با توجه به زیاد شدن رقابت بین این پروژه ها، هر توسعه دهنده تلاش می‌کند تا با روش‌های خلاقانه توجه کاربران را به خود جلب کند. البته این روزها با زمان بر شدن مدت لیست شدن همستر کامبت، بسیاری از کاربران امید خود را به این بازی‌ها از دست داده اند. اما در این بین یکی از ربات‌های تلگرامی جدید که هم نام با ارز جدید تلگرام است کاربر زیادی را به خود جذب کرده است. این ربات میجر (Major) نام دارد و بسیاری بر این باورند که با تلگرام ارتباط دارد.

اما آیا میجر تلگرام با میجر بازی با یکدیگر یکسان هستند؟ یا این یک پروژه کلاهبرداری است؟ در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، می‌خواهیم تا به بررسی ربات ماجر و نحوه استفاده از آن بپردازیم. پس در ادامه این مطلب جنجالی با ما همراه باشید.

ربات میجر تلگرام چیست؟

استارز یک مینی اپلیکیشن تلگرامی است که در آن باید با انجام ماموریت‌هایی از قبیل دعوت از افراد جدید به برنامه و یا عضویت در کانال و شبکه‌های اجتماعی درون تسک‌ها دارایی درون برنامه استارز را دریافت کنید. این ارز کاملا جدا از ارز جدید تلگرام با عنوان استارز است و فعلا فقط یک دارایی درون برنامه‌ای محسوب می‌شود. ارز جدید تلگرام نیز که با اسم استارز همه ما آن را می‌شناسیم توکن جدید این اپلیکیشن است و ویژه پرداخت‌های درون برنامه است و قیمت‌گذاری هم شده است! همانطور که این ارز مربوط به تلگرام است پس می‌توان آن را به راحتی به تون کوین تبدیل کرد و یا بالعکس تون کوین را به استارز. البته این فعالیت باید از طریق پلتفرم فرگمنت انجام شود.

خب حالا مجدد باز میگردیم به سمت ارائه توضیحات در رابطه با استارز درون بازی. توکن‌های استارز بازی میجر با توجه به این که مربوط به بازی هستند ارزش پولی ندارند و شما فعلا باید تلاش کنید تا بیشترین امتیاز را جمع آوری کنید و در زمان ایردراپ بتوانید درآمد کسب کنید. به احتمال زیاد هدف از راه اندازی این پروژه معرفی بیشتر ارز استارز واقعی به کاربران فضای مجازی است. به صورتی که شما می‌توانید با پرداخت استارز واقعی توکن استارز میجر را خریداری کنید. (برای خرید هر ۱٬۰۰۰ ریتینگ (Rating) باید حدود ۱۰۰ استارز واقعی حساب خود را شارژ کنید)

دقا کنید ربات ماجور تلگرام اصلا شبیه سایر بازی‌های هم مسیر خود نیست، یعنی در ماجور نیازی نیست همانند بازی همستر کامبتیا نات کوین روی صفحه کلیک کنید، بلکه به جای آن باید سعی کنید افراد بیشتری را دعوت کنید. نفرات اول تا سوم که بتوانند افراد بیشتری را دعوت کنند ۱۵۰.۱۰۰ و ۷۰ تون کوین جایزه می‌گیرند. حتی نفرات ۵ تا ۱۰۰ هم تون کوین دریافت می‌کنند و این واقعا بی‌نظیر است. جوایز به این صورت است که نفرات ۴ و ۵‌ام ۵۰ تون کوین، ۶ تا ۱۰‌ام ۲۰ تون کوین و مابقی نفرات تا رتبه ۱۰.۵ تون کوین پاداش دریافت خواهند کرد.

آموزش ربات میجر (Major) تلگرام

در ادامه به صورت کامل آموزش ربات ماجور تلگرام را در اختیار شما همراه عزیز فراچنج قرار می‌دهیم.

برای ورود به بازی میجر ابتدا باید وارد ربات رسمی بازی شوید. برای این منظور در تلگرام وارد این صفحه: t.me/major و یا این صفحه:  t.me/starmajorbot شوید. دقت کنید آدرس اصلی این دو گزینه هستند و هر نسخه دیگری امکان دارد جعلی و کلاهبرداری باشد. زمانی که وارد ربات شدید، روی گزینه شروع و سپس Know Your Rank کلیک کنید.

بخش های مختلف ربات میجر تلگرام

1-صفحه اصلی ربات میجر

زمانی که شروع به فعالیت کردید، در صفحه اصلی ربات توضیحاتی به شما در رابطه با همه موارد مرتبط داده می‌شود. می‌توانید از این صفحات گذر کنید. در پایین صفحه منویی وجود دارد که قسمت‌های Your Stars، Your Rank، Add Wallet در آن قرار دارد. هر یک از این بخش‌ها مربوط به نشان دادن کل دارایی شما، کیف پول و دوستانتان است. همه این بخش‌ها را در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید.

همانطور که در ابتدا گفتیم این بازی کلیکی نیست و مبتنی بر تعداد دعوت های شما است، پس سعی کنید با دعوت از دوستان بیشتر امتیاز بیشتری دریافت کنید.

2-بخش Boost Rank  برای خرید ارز استارز بازی:

در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که استارز واقعی که از آن برای پرداخت های درون برنامه ای استفاده می‌شود ربطی به استارز درون بازی ندارد. اما از آن جایی که درون ربات میجر از STARS برای خرید و ارتقاء استفاده می‌شود شما می‌توانید به کمک ارز واقعی تلگرام این امتیازات را خریداری کنید. در واقع از استارز تلگرام برای پرداخت های درون این بازی استفاده می‌کنید. در کم ترین پکیج برای خرید 1000 ریتینگ بازی باید 100 استارز پرداخت کنید. جزئیات مربوط به این بخش را تصویر ذیل مشاهده می‌کنید:

در نمودار زیر قیمت ارز دیجیتال استارز را به صورت لحظه ای مشاهده می‌کنید:

3-بخش از دعوت از دوستان ربات Major

در این بازی Friends خیلی مهم است چرا که بازی مبتنی بر تعداد دعوت‌های شما است. با ورود به بخش Friends از منوی پایین صفحه می‌توانید لینک ریفرال خود را کپی و یا مستقیما برای دیگران ارسال کنید. ربات به ازای هر دعوت (کاربران عادی ۱۴ استارز و کاربران پرمیوم ۵۰ استارز) سکه درون بازی به شما پاداش می‌دهد.

4-در یافت امتیاز بیشتر در بخش EARN

در این بهش شما می‌توانید با انجام تسک‌های مشخص که از جنس پیوستن به شبکه‌های اجتماعی تیم توسعه دهنده و از این قیبل موراد است امتیاز بیشتر کسب کنید. این تسک‌ها هر چند مدت تغییر می‌کنند و با انجام آن‌ها بلافاصله امتیازات استار ماجور شما افزایش پیدا می‌کند.

بخش Rewards

ریواردز یک بخش جدید در ربات ماجور است که در آن می‌توانید هر ۸ ساعت یک بار به بازی مراجعه کرده، دست خود را روی یک سکه نگهدارید و مقداری میجر جایزه بگیرید. این بخش همچنین شامل قسمتی به نام FREE SPINS است که در آن با زدن دکمه Spin می‌توانید یک گردونه شانس را فعال کنید و مقداری میجر یا بوستر (مثل دو برابر کردن درآمد) برنده شوید.

5- بخش Rewards ربات ماجور

این بخش جدیدا به ربات اضافه شده و به این صورت است که شما می‌توانید با نگه داشتن دست خود روی سکه بازی مقداری ارز به دست آورید. همچنین یک بخش FREE SPINS نیز در این قسمت قرار دارد که در آن می‌توانید با چرخاندن گردونه شانس امتیاز دریافت کنید. حتما از گردونه ربات استفاده کنید چرا که گاهی می‌تواند امتیاز های شما را تا 2 برابر افزایش دهد.

تفاوت میجر با استارز تلگرام چیست؟

تا به اینجای مطلب از تفاوت استارز واقعی با میجر گفتیم. اما این تفاوت ها چیست؟

ویژگی استارز واقعی تلگرام ربات تلگرامی میجر
ماهیت واحد پولی پرداخت های درون تلگرامی بازی تلگرامی
هدف خرید فعالیت در ربات میجر
نحوه کسب خرید با کارت بانکی یا از طریق فرگمنت انجام ماموریت های بازی
کاربرد استفاده استفاده برای پرداخت های درون تلگرامی افزایش رتبه درون بازی

چطور استارز بیشتری در ربات به دست آوریم؟

روش‌هایی که از آن می‌توانید برای کسب امتیاز بیشتر به دست آورید، عبارت‌اند از:

۱-دعوت از کاربرن

۲-مراجعه به قسمت HOLD COIN و FREE SPIN در بخش Rewards

۳-انجام تسک‌های بازی

۴-دریافت جوایز روزانه

آیا میجر کلاهبرداری است؟ یا  معتبر است؟

حساب اصلی ربات ماجور تلگرام تیک آبی دارد. این تیک لزوما به معنا اعتبار آن نیست اما می‌تواند نقطه عطفی برایش باشد. نکته مثبتی که در مورد میجر وجود دارد این است که صفحه توییتر آن نیز توسط بنیاد تون دنبال می‌شود. میجر تا به این لحظه موفق به جذب میلیون‌ها کاربر شده است.

کلام پایانی:

میجیر یکی از برنامه تلگرامی محبوب این روزها است. با توجه به شباهت این ربات به ارز تلگرام و شیوه فعالیت متفاوت باعث محبوبیت آن شده است. ما در این مطلب از فراچنج به معرفی ماجور پرداختیم. اما به این نکته توجه کنید که مطلب جنبه آموزشی دارد و به هیچ عنوان پیشنهادی برای شرکت در ایردراپ نیست. اما با توجه به عدم نیاز به پرداخت، بهتر است تا از این بازی ها استفاده کنید. در این بازی امکان دارد که استارزهای درون بازی به استارز واقعی تبدیل شود!

وحیده حسن زاده

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل