رفرال گیری ارز دیجیتال راهی برای کسب درآمد رایگان

تاریخ انتشار : 18 شهریور 1402

رفرال گیری ارز دیجیتال یا همان زیر مجموعه گیری یک روش ساده و بی‌دردسر است که به کمک آن می‌توانید به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال آن هم به صورت رایگان بپردازید. در این روش شما می‌توانید به راحتی با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال و دعوت دوستانتان با کد رفرال خود به درآمد برسید.

شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما زیر مجموعه گیری را می‌توان یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد رایگان دلاری دانست. افراد زیادی هستند که از این طریق مشغول به فعالیت‌اند و ماهانه میلیون‌ها تومان درآمد دارند. حالا که می‌توان به این راحتی پول به دست آورد، چرا شما نه؟ مسیر این فعالیت اصلا دشوار نیست و تنها کافی است کمی اطلاعات در مورد آن داشته باشید و ما هم در تیم تحلیلی فراچنج تصمیم گرفتیم این مقاله را اختصاص بدهیم به نحوه کسب درآمد از رفرال گیری! پس ما را همراهی کنید تا راه و چاه این روش را برایتان آموزش دهیم…

رفرال ارز دیجیتال چیست؟

قبل از آموزش این روش، اول از همه و برای کسانی که در این رابطه اطلاعات کافی ندارند، تصمیم گرفتیم تا به صورت خیلی کوتاه و مختصر توضیح دهیم تا زیر مجموعه گیری در ارز دیجیتال چه مفهومی دارد. به بیان ساده این فعالیت را اینگونه می‌توان تعریف کرد که:

رفرال (referral) که به آن زیر مجموعه هم می‌گویند در صرافی‌های ارز دیجیتال به مفهوم دعوت از دوستان برای استفاده از خدمات معامله‌گری یک صرافی و دریافت کمیسیون است.

این فعالیت در حقیقت یک تکنیک بازاریابی است که توسط صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی به کار گرفته می‌شود. بدین منظور کافی است تا پس از ثبت نام در صرافی کد معرف خود و لینک ثبت نامتان را در اختیار دوستان و آشنایان قرار دهید و از آن‌ها بخواهید تا برای معاملاتشان از خدمات صرافی مورد نظر استفاده کنند. با هر دعوت موفق شما بخشی از کارمزد معاملات آن شخص را برای همیشه دریافت خواهید کرد. یعنی هر زمان دوست شما معامله‌ای را انجام دهد برای مثال ۳۰ درصد از کارمزد معامله آن به حساب شما واریز می‌شود! بنظر شما این عالی نیست؟

تکنیک های جذب کاربر با کد رفرال

کسب درآمد از ارز دیجیتال رایگان و بدون سرمایه

در بسیاری از فعالیت‌های آنلاین کاربران به دنبال پیدا کردن راه‌هایی هستند که  از طریق آن‌ها بتوان بدون سرمایه و به صورت رایگان از آن‌ها کسب درآمد کرد، مانند بازی‌های کریپتویی! خبر خوب این است که برای اینکه بتوانید بدون سرمایه از ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید، راه‌های بسیاری وجود دارد مانند، فاست ارز دیجیتال، زیر مجموعه گیری و بسیاری از موارد دیگر که در این مطلب هدف ما رفرال گیری است. پس حاشیه نمی‌رویم و در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

کسب درآمد از رفرار گیری در صرافی ها به چه صورت است؟

تقریبا همه صرافی های ارز دیجیتال چه ایرانی و چه خارجی امکان کسب درآمد مادام العمر را برای کاربران خود فراهم کرده اند. صرافی های بزرگی همچون بایننس، کوینکس، کوکوین و … موارد دیگر. در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هم این موضوع را شاهد هستیم که همگی شرایط را برای زیر مجموعه گیری ایجاد کرده اند. برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید کافی است مراحل ذیل را طی کنید.

مراحل رفرار گیری ارز دیجیتالکسب درآمد از رفرال گیری صرافی های خارجی:

در ادامه یک توضیح کوتاه می‌دهیم تا دریابید که چگونه می‌توانید از صرافی‌های خارجی از این طریق کسب درآمد کنید.

۱-کد رفرال صرافی بایننس:

یکی از صرافی‌های معتبر خارجی که امکان کسب درآمد از طریق زیر مجموعه گیری را در کریپتو فراهم کرده است، صرافی بایننس هست. این صرافی بالاترین میزان معاملات در روز را به خود اختصاص داده است و درصد کمیسیونی که از طریق زیر مجموعه گیری آن به شما تعلق می‌گیرد ۴۰٪ از کارمزد معاملات دوستانتان است. مراحل انجام این کار پیچیده نیست، کافی است تا در اقدام به ثبت نام در صرافی بایننس کنید و سپس لینک معرف خود را در اختیار سایرین قرار دهید.

۲-کد رفرار صرافی کوینکس:

برای کسب درآمد از صرافی خارجی کوینس باید کاملا مشابه به بایننس رفتار کنید. اما تفاوتی که این صرافی با بایننس دارد، این است که سود شما متغیر است و کوینکس برای پرداخت کمیسیون ۵ سطح را طراحی کرده است و در سطوح مختلف میزان متفاوتی از کمیسیون را به کاربران خود تعلق می‌دهد. این میزان از ۱۵ درصد تا ۴۰ درصد متغییر است و سود شما بستگی به حجم معاملات دوستانتان دارد.

کسب درآمد از رفرال گیری صرافی‌های ایرانی:

همه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی این امکان را فراهم کرده اند. تنها تفاوت آن‌ها در میزان سود است. برای مثال ما برای رفرال گیری صرافی فراچنج ۳۰ درصد از کارمزد معاملات هر شخص را به معرف تعلق می‌دهیم. برای برداشت درآمد رفرال گیری فرآیند به این صورت است که مبلغ آن به صورت آنی به کیف پول شما واریز خواهد شد. به همین ترتیب هر صرافی ارز دیجیتال برای این شیوه کسب درآمد رایگان قوانین خود را دارد.

دریافت کد دعوت از دوستان صرافی ارز دیجیتال یا همان کد رفرال برای کاربران ایرانی

1- در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید:

برای دریافت کد رفرال یا ریفرال هر صرافی، حتما باید مراحل ثبت نام و احراز هویت اولیه را پشت سر بگذارید. ما در این قسمت آموزش دریافت کد رفرال را برای صرافی فراچنج آموزش می‌دهیم. مراحل دریافت تقریبا در همه سایت‌ها به صورت یکسان است. پس در اولین مرحله وارد صرافی فراچنج شوید و در صرافی ثبت نام کنید. سپس احراز هویت اولیه را نیز انجام دهید تا بتوانید به کد دعوت از دوستان دسترسی داشته باشید.رفرال گیری رایگان ارز دیجیتال

2-دریافت کد رفرال صرافی:

حالا از قسمت داشبورد گزینه معرفی و کسب درآمد را انتخاب کنید تا بتوانید کد رفرال خود را دریافت نمایید. کد معرفی از دوستان صرافی ارز دیجیتال

3-دریافت کد رفرال شخصی و ارسال به دوست و آشنایان:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید کد دعوت از دوستان صرافی ارز دیجیتال فراچنج به دو صورت کد و لینک در دسترس است. کاربران می‌توانند به کمک هر یک از این روش‌ها در صرافی ثبت نام کنند. برای دعوت با لینک رفرال کافی است تا شما آن را برای شخص مورد نظر ارسال و کاربر با کلیک بر روی آن به صفحه ثبت نام با کد شما وارد می‌شود. اما برای کد معرف می‌بایست در زمان ثبت نام کد را در قسمت کد معرف وارد کند تا هم شما و هم کاربر از دریافت تخفیف و کمیسیون برخورد دار شوید.

نکته مهم و پایانی:

هدف ما از این مطلب این بود که دریابید راه‌های بسیار متنوعی برای کسب درآمد رایگان از ارزهای دیجیتال وجود دارد که در این بین رفرال گیری یکی از این موارد است. پس تنها به زیر مجموعه گیری اکتفا نکنید و برای اینکه سایر روش‌ها را نیز یاد بگیرید این مقاله “معرفی روش های طلایی کسب درآمد از ارزهای دیجیتال” را هم مطالعه کنید. اما به طور کلی زیر مجموعه گیری ارز دیجیتال یک روش مادام العمر و کم زحمت برای کسب درآمد است و نباید از آن چشم پوشی کنید. چرا که فردی که به دنبال موفقیت است از هر موقعیتی استفاده می‌کند.

تنها نکته‌ای که وظیفه داریم آن را گوش زد کنیم این است که، در انتخاب صرافی ارز دیجیتال وسواس به خرج دهید و تحقیقات تمام کمال داشته باشید و در نهایت تصمیم گیری کنید. چرا که استفاده از خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال نامعتبر دارایی شما و عزیزانتان را در معرض از دست دادن قرار می‌دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان