کسب درآمد از ارز دیجیتال

تپ سواپ چیست؟ معرفی و آموزش بازی TapSwap

فضای اینترنت نیجریه با یک پروژه استخراج ارز دیجیتال جدید مبتنی بر تلگرام که نوید بازدهی مالی عظیمی را مانند Notcoin را می‌دهد. این پروژه به مشارکت کنندگان خود این فرصت را می‌دهد تا با تعامل با ربات تلگرام تپ سواپ (Tapswap) به روشی سرگرم کننده و بازی مانند، توکن‌های Tap کسب کنند و بدین ترتیب استخراج ارز دیجیتال را کم‌حرفه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند.
طبق اعلام حساب رسمی توییتر این پروژه، TapSwap یک صرافی ارز دیجیتال مبتنی بر Solana با کارمزد پایین، توان عملیاتی بالا و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی مانند استیکینگ و معاملات مارجین است.

پروژه Tapswap یک پروژه با رشد سریع در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که از بلاک‌چین سولانا برای ایجاد یک پلتفرم سریع، کارآمد و امن برای تبادل ارز دیجیتال استفاده می‌کند.

این پروژه با مشارکت میلیون‌ها نیجریه‌ای در فرآیند استخراج، محبوبیت قابل توجهی در فضای ارز دیجیتال به دست آورد. البته با توجه به شباهت این بازی تلگرامی به پروژه نات کوین احتمال محبوبیت جهانی آن وجود دارد.

در ادامه این مطلب از وبلاگ فراچنج به معرفی بازی تپ سواپ و آموزش کامل آن می‌پردازیم.

تپ سواپ چیست؟

ربات تلگرامی تپ سواپ یک بازی موبایلی با شباهت کامل به notcoin است. این بازی توسط یک صرافی غیرمترکز به نام تپ سواپ بر بستر بلاکچین سولانا توسعه داده شده است. البته جالب اینجا است که این صرافی هنوز راه اندازه نشده است. به همین دلیل به نظر می‌رشد که توسعه دهندگان می‌خواهند با جذب کاربر از طریق این روش به بازاریابی موفقیت‌آمیزی دست یابند.

تپ سواپ همانند نات کوین یک بازی Tap to Earn است. یعنی شما باید با کلیک کردن و انجام تسک‌های مشخص، امتیاز به دست آورید. در پایان پروژه امتیازهای شما به توکن TAPS تبدیل می‌شود و این توکن‌ها تبدیل به ایردراپ می‌شوند. زیرا Taps توکن بومی است که برای این برنامه در نظر گرفته شده است. طبق اطلاعاتی که در وایت پیپر تپ سواپ قرار دارد، حدود پنجاه درصد از عرضه توکن از این طریق بین کاربران فعال توزیع خواهد شد.

استخراج ارز دیجیتال Tapswap

استخراج ارز دیجیتال Tapswap مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که کاربران برای واجد شرایط  برای کسب توکن‌هایی انجام می‌دهند که اکنون می‌توانند آن‌ها را در ازای توکن‌های Tapswap روی بلاک‌چین سولانا مبادله کنند.

فرآیند استخراج شامل تعامل با ربات تلگرام Tapswap با ضربه زدن مکرر روی رابط کاربری آن است. هر ضربه امتیازاتی را برای کاربر دارد که در نهایت می‌تواند آن‌ها را به توکن بومی تبدیل کند. هر کاربر بر اساس امتیازاتی که دارد رتبه‌بندی می‌شود.این یک روش جذاب و منحصربه‌فرد برای استخراج ارز دیجیتال است که به سخت‌افزار و دانش فنی پیچیده یا گران‌قیمت نیاز ندارد.

نکته مهم: زمان ایردراپ تپ سواپ هنوز مشخص نیست.

  • نحوه عملکرد بازی تپ سواپ:

  • ضربه برای کسب درآمد: کاربران با ضربه زدن روی نماد مربوطه در مرکز صفحه ربات تلگرام Tapswap، سکه استخراج می‌کنند.
  • لیگ‌ها: شرکت‌کنندگان می‌توانند با کسب سکه‌های بیشتر و عملکرد بهتر از دیگران در لیگ‌ها، به رتبه‌های بالا صعود کنند.
  • استفاده از تقویت‌کننده‌ها: هر کاربر می‌تواند قفل تقویت‌کننده‌ها را باز کند و وظایف را برای به حداکثر رساندن درآمد سکه تکمیل نماید.
  • دعوت از دوستان: کاربران می‌توانند دوستان خود را به بازی دعوت کنند و پاداش دریافت کنند.
  • هدف از بازی: هدف جمع‌آوری تا حد امکان سکه و مبادله آن‌ها با توکن‌های Taps در بلاک‌چین Solana است.

چگونه شروع کنیم؟

برای شروع بازی تلگرامی تپ سواپ نیاز به انجام فعالیت‌های سختی نیست. اگر نمی‌دانید که چطور باید شروع به فعالیت در این بازی کریپتویی کنید، می‌توانید از راهنمای ذیل استفاده کنید.

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام را روی گوشی خود دانلود کنید.
وارد ربات تلگرام Tapswap شوید و آن را فعال کنید. (آدرس ربات تپ سواپ https://t.me/tapswap_bot)
دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و با ضربه زدن روی صفحه، ربات تلگرام Tapswap را فعال کنید.

با هر ضربه امتیازی کسب می‌کنید. سطح و رتبه شما را در لیگ بازیکنان بر اساس تعداد ضربه‌هایی که می‌زنید، تعیین می‌شود. این صرفا یک روش برای کسب درآمد است.

  • آموزش استخراج تپ سواپ:

1-ابتدا وارد ربات تلگرامی تپ سواپ شوید:

2-وارد ربات شوید و گزینه “START” را انتخاب کنید.

3- بعد از اینکه ربات را راه اندازی کردید به صفحه بازی هدایت می‌شوید در آن جا می‌توانید با کلیک بر روی صفحه شروع به کسب درآمد کنید.

دعوت از دوستان در بازی TAPSWAP

همانطور که در توضیحات ابتدایی گفتیم، شما می‌توانید با دعوت از دیگران به بازی امتیاز بیشتری کسب کنید و در انتها توکن TAPS بیشتری نسیبتان خواهد شد. برای این کار باید در بازی روی گزینه REF کلیک کنید و با Invite friend کد رفرال خود را برای دوستانتان ارسال نمایید.

تسک های بازی tapswap

در این بازی تلگرامی، تسک‌هایی وجود دارد که شما با انجام آن‌ها می‌توانید به سرعت تعداد زیادی سکه دریافت کنید. برای این کار وارد بخش Task در ربات تلگرامی شوید. برای مثال یکی از تسک‌های مربوطه دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی تپ سواپ است که در ازای انجام آن ۲۰۰ هزار توکن دریافت خواهید کرد. اگر روزانه بتوانید تسک‌ها را انجام دهید در نهایت امتیاز بسیار بالایی را کسب خواهید کرد.

نکاتی که باید بدانید:

توکن Taps، توکن اصلی اکوسیستم TapSwap است و حداکثر ۱ میلیارد عدد از آن وجود دارد. این توکن برای تراکنش‌ها داخل شبکه پلتفرم TapSwap استفاده می‌شود.

استراتژی توزیع ۱ میلیارد حداکثر توکن Tap شامل موارد زیر است:

  • اختصاص ۵۰٪  از سکه ها به اعضای فعال جامعه ( در بازی تپ سواپ)
  • در نظر گرفتن ۳۰٪ از ارزها به خزانه، برای توسعه پلتفرم
  • اختصاص مابقی توکن ها به تیم مشاوران و پشتیبانی نقدینگی

کلام پایانی:

بازی تپ سواپ یکی از جایگزین های نات کوین است که قرار است توکن بومی TAPS را که بر بستر بلاکچین هست را میان کاربران ایردراپ کند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر نات کوین را از دست داید، حتما از این بازی استفاده کنید.

farachange-admin

Recent Posts

پیترکس (Pitrex) چیست و چرا مشکوک به کلاهبرداری است؟

راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها…

1 هفته قبل

خرید تون کوین برای تون کیپر | آموزش کامل

خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…

1 هفته قبل

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟

طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده دارایی‌های توقیف…

1 هفته قبل

توکن‌سوزی ۴ میلیون دلار داگز و نات کوین انجام شد

طی روز گذشته پلتفرم‌های داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…

1 هفته قبل

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…

2 هفته قبل

ماسک امپایر فاز جدید خود را رونمایی کرد. ۳۴ و نیم توکن ایکس

ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…

2 هفته قبل