آموزش تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی | به احتمال زیاد این مسئله به فکر شما هم رسیده است که با جذب زیر مجموعه اقدام به کسب درآمد کنید. علاوه بر این احتمالا موضوع نیز برایتان اتفاق افتاده است که با معرفی یکی از دوستان یا آشنایان خود از خدمات یک مجموعه خاص استفاده کنید. گاهی امکان دارد زمانی که با یک مجموعه آشنا میشویم نسبت به آن هیچ شناختی نداشته باشیم اما به دلیل اینکه این معرفی از سمت عزیزانتان بوده است آن را تایید کرده اید.
این روش در واقع یک شیوه بازاریابی است که به آن بازاریابی «دهان به دهان» نیز گفته میشود. در دنیای اینترنت هم این مسئله وجود دارد! البته در فضای مجازی از این روش تحت عنوان زیر مجموعه گیری با رفرال کد یاد میشود. قبلا در مطلبی دیگر از فراچنج توضیح دادیم که رفرال چیست؟ اما در این مقاله میخواهیم تا تکنیکهای جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی را با یکدیگر بررسی کنیم. تا اگر به دنبال یک روش برای کسب درآمد بدون سرمایه هستید، بتوانید از این طریق درآمدزایی داشته باشید. با ما همراه بمانید تا شما را با چند تکنیک ویژه آشنا کنیم.
تفاوتی ندارد که شما کد رفرال را از چه منبعی دریافت کرده باشید، در هر صورت زمانی که شما یک کد رفرال را در اختیار دارید باید آن را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید تا برایتان سودمند باشد. اگر بخواهید که افراد زیادی را از طریق رفرال مخصوص به خود به یک سایت جذب کنید قطعا باید برای به اشتراکگذاری آن یک برنامه داشته باشید و روی شبکههای اجتماعی بزرگ حساب کنید. در ادامه چند منبع را معرفی میکنیم که به کمک آنها میتوانید زیر مجموعه گیری کنید.
یکی از بهترین بسترها برای تبلیغ لینک رفرال گروه و انجمنهای بسترهای آنلاین هستند. چرا که افراد زیادی در این بسترها فعالیت دارند و شما میتوانید از این طریق مخاطب زیادی را جذب کنید.
برخی از رسانه های اجتماعی محبوب که هرگز نباید از فعالیت در آن ها غافل شوید، عبارت اند از:
یوتیوب یکی از مشهورترین رسانههای به اشتراکگذاری ویدئو است که از یزر مجموعههای گوگل محسوب میشود. این پلتفرم یکی از وبگاههای مشهور در جهات است و شما میتوانید با به اشتراک گراری کد رفرال خود در این پلتفرم (قطعا باید محتوا ویدئویی باشد)، کد دعوت خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار دهید.
وبلاگ نویسی یکی از بهترین تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی است. زیرا در اختیار داشتن یک بلاگ شخصی یعنی داشتن یک رسانه که به کمک آن می توانید هر آنچه می خواهید را برای دیگران بازگو کنید. بنابراین یکی از بهترین روش ها این است که یک بلاگ شخصی بسازید و در آن با انتشار مطالب آموزشی به تبلیغ کد رفرال خود بپردازید.
تمام بسترهایی که در این بخش به آنها اشاره کردیم، روزانه صدها هزار نفر کاربر در آنها فعالیت میکنند. بنابراین اگر بتوانید در هر یک از این رسانهها آن طور که باید فعالیت داشته باشید، افراد زیادی کد از طریق کد دعوت شما در صرافی (یا هر پلتفرم دیگری) ثبت نام میکنند. حتما توصیه میکنیم در رابطه با لینک دعوت توضیحات کاملی در اختیار افراد قرار دهید، تا آنها ترغیب به استفاده از لینک رفرال شما باشند.
اما همه مواردی که تا به اینجای مطلب معرفی کردیم، فقط بسترهای فعال بود. در ادامه می خواهیم مواردی که به کمک آن ها می توانید مخاطب جذب کنید را معرفی می کنیم.
استفاده از کد رفرال برای جذب زیرمجموعه در صرافیهای ارز دیجیتال، راهی عالی برای افزایش درآمد و تشویق کاربران به معرفی صرافی به دیگران است. در کنار روشهای کلی که در پاسخ قبلی ذکر شد، میتوانید از تکنیکهای خاصتر و خلاقانهتری نیز برای جذب زیرمجموعه با کد رفرال خود استفاده کنید.
در این بخش از مطلب چند تکنیک موثر را به شما معرفی میکنم:
مقالات، ویدیوها و سایر محتوای آموزشی را در مورد ارزهای دیجیتال، معاملات و پلتفرم صرافی خود ایجاد کنید. این محتوا را در وب سایت، کانالهای رسانههای اجتماعی و سایر پلتفرمهای آنلاین خود به اشتراک بگذارید. با به اشتراکگذاری دانش و تخصص خود، میتوانید اعتماد مخاطبان را جلب کرده و آنها را به استفاده از صرافی و کد رفرال شما ترغیب کنید.
مسابقات و کمپینهایی را با جوایز جذاب مانند رمز ارز، کوپن یا محصولات دیگر برگزار کنید. برای شرکت در این مسابقات، از کاربران بخواهید که در صرافی ثبت نام کرده و از کد رفرال شما استفاده کنند. این روش میتواند به افزایش تعداد کاربران جدید و زیرمجموعههای شما به طور قابل توجهی کمک کند.
برنامهای را برای پاداش دادن به کاربران به ازای معرفی افراد جدید به صرافی با استفاده از کد رفرال خود طراحی کنید. این برنامه میتواند شامل سطوح مختلف عضویت، مزایای ویژه و پاداشهای انحصاری باشد. با ارائه انگیزههای جذاب به کاربران، آنها را به معرفی صرافی و کد رفرال شما به دیگران تشویق میکنید.
با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال در شبکههای اجتماعی و سایر پلتفرمها همکاری کنید. از آنها بخواهید که صرافی و کد رفرال شما را به مخاطبان خود معرفی کنند. اینفلوئنسرها میتوانند به شما در دستیابی به مخاطبان گستردهتر و افزایش اعتبار و اعتماد به برندتان کمک کنند.
سعی کنید قبلا مطلع شدن همه افرارد از آخرین اخبار و تحولات مربوط به بازار ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک چین مطلع باشید. این اطلاعات را با کاربران خود به اشتراک بگذارید و به آنها در تصمیمگیری آگاهانه برای سرمایهگذاری کمک کنید. با ارائه اطلاعات ارزشمند، میتوانید اعتماد کاربران را جلب کرده و آنها را به استفاده از صرافی و کد رفرال شما ترغیب کنید.
در تمام تعاملات خود با کاربران، اخلاق و صداقت را رعایت کنید. از وعدههای غیرواقعی و تبلیغات فریبنده خودداری کنید. با شفافیت و صداقت با کاربران خود رفتار کنید تا اعتماد آنها را جلب کرده و آنها را به حامیان وفادار برند خود تبدیل کنید.
استفاده از این تکنیکها در کنار روشهای کلی ذکر شده در پاسخ قبلی، میتواند به شما در جذب زیرمجموعههای بیشتر با استفاده از کد رفرال صرافی و افزایش درآمدتان کمک کند.
به خاطر داشته باشید که صبر و پشتکار کلید موفقیت در این زمینه است. با تلاش مداوم و ارائه خدمات باکیفیت به کاربران، میتوانید به مرور زمان به یک مرجع قابل اعتماد در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده و زیرمجموعههای زیادی را جذب کنید.
کد رفرال، در واقع یک نوع کد ارجاع است و شما میتوانید از آنها برای دعوت از دوستان خود به پلتفرمهای مختلف استفاده کنید. اگر به دنبال روشها رایگان کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستید، پیشنهاد ما به شما رفرال گیری است. چرا که از این طریق میتوانید بدون هیچ سرمایهای به راحتی درآمد داشته باشید. شما کاربران عزیز میتوانید با سیستم مجموعه گیری صرافی فراچنج از طریق کد رفرال تا ۳۰ درصد از کارمزد معاملات زیر مجموعههای خود سود کسب کنید. پس توصیه میکنیم در سریعترین زمان ممکن شروع به فعالیت کنید! در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی نیز میتوانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
راناین روزها دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین آن تبدیل به یکی از محبوبترین فعالیتها…
خرید تون کوین برای تون کیپر یکی از نیازهای امروزی کاربران ارز دیجیتال است. چرا…
طی روز گذشته دادگاه ایالات متحده آمریکا درخواستی مبنی بر تجدید نظر پرونده داراییهای توقیف…
طی روز گذشته پلتفرمهای داگز و نات کوین اعلام کردند که قرار است چند میلیون…
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که در روز چهارشنبه هفته…
ماسک امپایر طی اطلاعیه جدید خود گزارش داده فاز جدید آن در نیمه دوم اکتبر…