تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال

تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی

تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1403

صرافی برای اتباع

آموزش تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی | به احتمال زیاد این مسئله به فکر شما هم رسیده است که با جذب زیر مجموعه اقدام به کسب درآمد کنید. علاوه بر این احتمالا موضوع نیز برایتان اتفاق افتاده است که با معرفی یکی از دوستان یا آشنایان خود از خدمات یک مجموعه خاص استفاده کنید. گاهی امکان دارد زمانی که با یک مجموعه آشنا می‌شویم نسبت به آن هیچ شناختی نداشته باشیم اما به دلیل اینکه این معرفی از سمت عزیزانتان بوده است آن را تایید کرده اید.

این روش در واقع یک شیوه بازاریابی است که به آن بازاریابی «دهان به دهان» نیز گفته می‌شود. در دنیای اینترنت هم این مسئله وجود دارد! البته در فضای مجازی از این روش تحت عنوان زیر مجموعه گیری با رفرال کد یاد می‌شود. قبلا در مطلبی دیگر از فراچنج توضیح دادیم که رفرال چیست؟ اما در این مقاله می‌خواهیم تا تکنیک‌های جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی را با یکدیگر بررسی کنیم. تا اگر به دنبال یک روش برای کسب درآمد بدون سرمایه هستید، بتوانید از این طریق درآمدزایی داشته باشید. با ما همراه بمانید تا شما را با چند تکنیک ویژه آشنا کنیم.

چگونه به کمک کد رفرال زیر مجموعه بگیریم؟

تفاوتی ندارد که شما کد رفرال را از چه منبعی دریافت کرده باشید، در هر صورت زمانی که شما یک کد رفرال را در اختیار دارید باید آن را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید تا برایتان سودمند باشد. اگر بخواهید که افراد زیادی را از طریق رفرال مخصوص به خود به یک سایت جذب کنید قطعا باید برای به اشتراک‌گذاری آن یک برنامه داشته باشید و روی شبکه‌های اجتماعی بزرگ حساب کنید. در ادامه چند منبع را معرفی می‌کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید زیر مجموعه گیری کنید.

1-در گروه ها و انجمن های آنلاین فعالیت کنید: «Active in Online groups and forums»

یکی از بهترین بستر‌ها برای تبلیغ لینک رفرال گروه و انجمن‌های بسترهای آنلاین هستند. چرا که افراد زیادی در این بستر‌ها فعالیت دارند و شما می‌توانید از این طریق مخاطب زیادی را جذب کنید.

2-فعالیت در رسانه های اجتماعی شناخته شده و محبوب: «Popular social media»

در حال حاضر می‌توان گفت همه افراد با رده سنی مختلف در شبکه‌های اجتماعی محبوب فعالیت دارند. شما به راحتی می‌توانید با به اشتراک‌گذاری پست‌های مد نظر خود در این رسانه‌ها مخاطب زیادی را جذب کنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که برای اینکه کدهای رفرال شما بازدید داشته باشند نیاز دارید تا محتوا جذابی تولید کنید.

برخی از رسانه های اجتماعی محبوب که هرگز نباید از فعالیت در آن ها غافل شوید، عبارت اند از:

  • اینستاگرام
  • توییتر
  • متا یا همان فیسبوک سابق
  • لینکدین
  • ردیت
  • و پینترست

3-یوتیوب را فراموش نکنید: «YouTube»

یوتیوب یکی از مشهور‌ترین رسانه‌های به اشتراک‌گذاری ویدئو است که از یزر مجموعه‌های گوگل محسوب می‌شود. این پلتفرم یکی از وبگاه‌های مشهور در جهات است و شما می‌توانید با به اشتراک گراری کد رفرال خود در این پلتفرم (قطعا باید محتوا ویدئویی باشد)، کد دعوت خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار دهید.

4-وبلاگ نویسی کنید: «Blog»:

وبلاگ نویسی یکی از بهترین تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی است. زیرا در اختیار داشتن یک بلاگ شخصی یعنی داشتن یک رسانه که به کمک آن می توانید هر آنچه می خواهید را برای دیگران بازگو کنید. بنابراین یکی از بهترین روش ها این است که یک بلاگ شخصی بسازید و در آن با انتشار مطالب آموزشی به تبلیغ کد رفرال خود بپردازید.

تمام بسترهایی که در این بخش به آن‌ها اشاره کردیم، روزانه صدها هزار نفر کاربر در آن‌ها فعالیت می‌کنند. بنابراین اگر بتوانید در هر یک از این رسانه‌ها آن طور که باید فعالیت داشته باشید، افراد زیادی کد از طریق کد دعوت شما در صرافی (یا هر پلتفرم دیگری) ثبت نام می‌کنند. حتما توصیه می‌کنیم در رابطه با لینک دعوت توضیحات کاملی در اختیار افراد قرار دهید، تا آن‌ها ترغیب به استفاده از لینک رفرال شما باشند.

اما همه مواردی که تا به اینجای مطلب معرفی کردیم، فقط بسترهای فعال بود. در ادامه می خواهیم مواردی که به کمک آن ها می توانید مخاطب جذب کنید را معرفی می کنیم.

تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال صرافی

استفاده از کد رفرال برای جذب زیرمجموعه در صرافی‌های ارز دیجیتال، راهی عالی برای افزایش درآمد و تشویق کاربران به معرفی صرافی به دیگران است. در کنار روش‌های کلی که در پاسخ قبلی ذکر شد، می‌توانید از تکنیک‌های خاص‌تر و خلاقانه‌تری نیز برای جذب زیرمجموعه با کد رفرال خود استفاده کنید.

در این بخش از مطلب چند تکنیک موثر را به شما معرفی می‌کنم:

1-تولید محتوای آموزشی:

مقالات، ویدیوها و سایر محتوای آموزشی را در مورد ارزهای دیجیتال، معاملات و پلتفرم صرافی خود ایجاد کنید. این محتوا را در وب سایت، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌های آنلاین خود به اشتراک بگذارید. با به اشتراک‌گذاری دانش و تخصص خود، می‌توانید اعتماد مخاطبان را جلب کرده و آن‌ها را به استفاده از صرافی و کد رفرال شما ترغیب کنید.

2-برگزاری مسابقات و کمپین‌های تشویقی:

مسابقات و کمپین‌هایی را با جوایز جذاب مانند رمز ارز، کوپن یا محصولات دیگر برگزار کنید. برای شرکت در این مسابقات، از کاربران بخواهید که در صرافی ثبت نام کرده و از کد رفرال شما استفاده کنند. این روش می‌تواند به افزایش تعداد کاربران جدید و زیرمجموعه‌های شما به طور قابل توجهی کمک کند.

3-ایجاد یک برنامه وفاداری:

برنامه‌ای را برای پاداش دادن به کاربران به ازای معرفی افراد جدید به صرافی با استفاده از کد رفرال خود طراحی کنید. این برنامه می‌تواند شامل سطوح مختلف عضویت، مزایای ویژه و پاداش‌های انحصاری باشد. با ارائه انگیزه‌های جذاب به کاربران، آن‌ها را به معرفی صرافی و کد رفرال شما به دیگران تشویق می‌کنید.

4-همکاری با اینفلوئنسرها:

با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌ها همکاری کنید. از آن‌ها بخواهید که صرافی و کد رفرال شما را به مخاطبان خود معرفی کنند. اینفلوئنسرها می‌توانند به شما در دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و افزایش اعتبار و اعتماد به برندتان کمک کنند.

5-اخبار به روز با اطلاعات دقیق در اختیار مخاطبان خود قرار دهید:

سعی کنید قبلا مطلع شدن همه افرارد از آخرین اخبار و تحولات مربوط به بازار ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک چین مطلع باشید. این اطلاعات را با کاربران خود به اشتراک بگذارید و به آن‌ها در تصمیم‌گیری آگاهانه برای سرمایه‌گذاری کمک کنید. با ارائه اطلاعات ارزشمند، می‌توانید اعتماد کاربران را جلب کرده و آن‌ها را به استفاده از صرافی و کد رفرال شما ترغیب کنید.

7-رعایت اخلاق و صداقت:

در تمام تعاملات خود با کاربران، اخلاق و صداقت را رعایت کنید. از وعده‌های غیرواقعی و تبلیغات فریبنده خودداری کنید. با شفافیت و صداقت با کاربران خود رفتار کنید تا اعتماد آن‌ها را جلب کرده و آن‌ها را به حامیان وفادار برند خود تبدیل کنید.

استفاده از این تکنیک‌ها در کنار روش‌های کلی ذکر شده در پاسخ قبلی، می‌تواند به شما در جذب زیرمجموعه‌های بیشتر با استفاده از کد رفرال صرافی و افزایش درآمدتان کمک کند.

به خاطر داشته باشید که صبر و پشتکار کلید موفقیت در این زمینه است. با تلاش مداوم و ارائه خدمات باکیفیت به کاربران، می‌توانید به مرور زمان به یک مرجع قابل اعتماد در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده و زیرمجموعه‌های زیادی را جذب کنید.

کلام پایانی در رابطه با تکنیک های جذب زیر مجموعه با کد رفرال

کد رفرال، در واقع یک نوع کد ارجاع است و شما می‌توانید از آن‌ها برای دعوت از دوستان خود به پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید. اگر به دنبال روش‌ها رایگان کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستید، پیشنهاد ما به شما رفرال گیری است. چرا که از این طریق می‌توانید بدون هیچ سرمایه‌ای به راحتی درآمد داشته باشید. شما کاربران عزیز می‌توانید با سیستم مجموعه گیری صرافی فراچنج از طریق کد رفرال تا ۳۰ درصد از کارمزد معاملات زیر مجموعه‌های خود سود کسب کنید. پس توصیه می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به فعالیت کنید! در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی نیز می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان