ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست

ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ | معرفی توکن های هوشمند 2023

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1402

هوش مصنوعی تکنولوژی جدیدی است که این روزها حسابی سر و صدا کرده است! ادغام این فناوری با صنعت بلاکچین بسیاری از فعالیت‌ها در این حوزه را دستخوش تغییر کرده است. هوش مصنوعی در دنیای بلاکچین سبب ایجاد ویژگی‌هایی شده است که به ارائه خدمات مشترک در هر دو حیطه ختم می‌شود.
به همین دلیل این روزها پس از ارائه بات هوش مصنوعی CHAT GPT ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی رشد قابل توجهی را داشتند. اما سوالی که پیش می‌آید ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ و آیا این توکن‌ها برای سرمایه‌گذاری مناسب اند؟
با صرافی ارز دیجیتال فراچنج همراه باشید، تا محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی ۲۰۲۳ را برای سرمایه‌گذاری بشناسید.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟

به بیان ساده توکن هوش مصنوعی به ارزهایی اطلاق می‌شود که مربوط به پروژه‌های بلاکچینی مبتنی بر هوش مصنوعی اند. هوش مصنوعی در کنار فناوری بلاکچین، کاربردهای قابل توجهی دارد، به طوری که این روزها در برخی از بهترین آلت کوین‌ها مهم در بازار رمز ارزها از این فناوری استفاده می‌کنند. انعطاف‌پذیری هوش مصنوعی می‌توانند ویژگی‌های مطلوبی را در پروژه‌های ارز دیجیتال را به کاربران عرضه کند. بازی‌های بلاکچینی، بازارهای غیر متمرکز و ردیابی اطلاعات از جمله نمونه‌های هوش مصنوعی در حوزه بلاکچین هستند.

به طور کلی، هوش مصنوعی به بلاکچین کمک می‌کند تا کارآمد‌تر و سازگار‌تر باشد. تلفیق این دو فناوری با یکدیگر  می‌تواند تعامل در دنیای فناوری را دچار تحول عظیمی کند.

هر پروژه هوش مصنوعی در بلاکچین، در نوع خود فوق العاده و منحصر به فرد است. چرا که هر پروژه رمزنگاری شده دارای اهداف خاصی است و هوش مصنوعی وسیله‌ای برای رسیدن به هر هدف محسوب می‌شود.

کاربرد هوش مصنوعی در بلاکچین

برای درک بهتر از کاربرد هوش مصنوعی در بلاکچین در ادامه برخی از آن‌ها بیان می‌کنیم:

  • کمک به پیش بینی قیمت، شناسایی خطرات و ریسک‌های احتمالی و بررسی امکان رشد یک رمز ارز در آینده
  • هوش مصنوعی در بلاکچین می‌تواند کمک به ساخت عامل‌های خودکار غیر متمرکز یا Decentralized Autonomous Agents | DAA نماید که اساسا این برنامه‌ها کدگذاری شده‌اند و می‌توانند منحصرا تصمیم گیری کنند. همانند نوع فعالیت ارز فچ (Fetch. ai)
  • یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی فعالیت در بخش بازی‌های دیجیتال است. در حال حاضر اغلب بازی‌های بلاکچینی به کمک هوش مصنوعی یک پلتفرم همه کاره و متنوع را برای کاربران و گیمرهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند.

موارد ذکر شده، تنها تعداد محدودی از کاربردهای هوش مصنوعی (Artificial intelligence) در دنیای رمز ارزها هستند. انعطاف‌پذیری این تکنولوژی می‌تواند طیف گسترده‌ای امکانات و اهداف را در کریپتو به همراه داشته باشد. اما به طور کلی با توجه به نو ظهور بودن این فناوری می‌توان امید داشت که هنوز محصولات و توکن‌های نوآورانه‌تری در آینده به بازار عرضه شود.

رابطه بلاکچین با هوش مصنوعی

رابطه بلاکچین با هوش مصنوعی چیست؟ در پاسخ به این سول باید بدانید که هوش مصنوعی دارای ویژگی‌هایی است که برای استفاده از آن‌ها باید داده‌های شفاف و بدون دستکاری را در آن نگهداری کرد و خب این روزها صنعت بلاکچین بهترین گزینه برای رفع این نیاز است. چرا که شبکه‌های بلاکچین در قسمت عمومی، سوابق و تاریخچه‌های غیر قابل تغییری را ایجاد می‌کنند که آن‌ها به کاربر اجازه می‌دهد، منبع داده‌ها را بدون نیاز به اعتماد داشتن به طرفین مورد بررسی قرار دهد و از صحت آن‌ها اطمینان داشته باشد.

از سوی دیگر، بلاکچین، به توسعه دهندگان هوش مصنوعی این امکان را می‌دهد تا امنیت داده‌ها را با ایجاد مسیر قابل دسترس در حسابرسی، افزایش دهد.

ترید با هوش مصنوعی

بلاکچین، یک روش ترجیحی برای حفظ امنیت و یکپارچگی داده‌ها در تکنولوژی هوش مصنوعی محسوب می‌شود. تکنولوژی هوش مصنوغی بخش بزرگی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کن، بنابراین امنیت و قابلیت برای به موفقیت رسیدن آن‌ها بسیار مهم محسوب می‌شود. بلاکچین به توسعه دهندگان هوش مصنوعی امکان دسترسی به یک شبکه غیر متمرکز را می‌دهد که این مسئله می‌تواند باعث بررسی  دقیق داده‌ها و رد اطلاعات جعلی شود. علاوه بر این بلاکچین می‌تواند به صورت چشمگیری امکان هک یک سیستم را کاهش دهد. در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که بلاکچین به دانشمندان و توسعه دهندگانAI این امکان را می‌دهد تا شبکه‌های اعتماد گسترده که شفافیت و امنیت را افزایش می‌دهد، ایجاد نمایند.

همچنین یکی از مزایای ارتباط این دو فناوری با یکدیگر، مقایس‌پذیری محسوب می‌شود. با تبادل داده‌ها و مدل‌های بلاکچین، بسیاری از دانشمندان و متخصصان قادر به استفاده از داده‌ها با اطمینان از شفاف بودن آن‌ها هستند. خودکار شدن فرآیندهای شرکتی، کار با داده‌های مهم و محرمانه بدون ترس از افشای آن ها، صرفه جویی در وقت و هزینه ازجمله مزایایی است که در پی ارتبط این دو تکنولوژی با یکدیگر برای ما فراهم می‌شود.

اهمیت شناخت ارزهای دیجیتال AI

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، از جدیدترین مفاهیمی هستند که به بازار کریپتو اضافه شده اند. کریپتو کارنسی‌هایی که ختص به هوش مصنوعی هستند، رمز ارزهایی را شامل می‌شوند که از ابتدا قصد تلفیق آن‌ها با هوش مصنوعی وجود داشته است. این گروه از توکن‌ها با استفاده از  فناوری هوش مصنوعی برنامه‌های مشخص و مختص به خود را پیش می‌برند.

این ارزها دارای پتانسیل مخی در هوش مصنوعی هستند و شناخت آن‌ها کمک می‌کند تا بتوان مواردی که دارای امنیت شبکه بیشتر و مقیاس‌پذیری بالاتری هستند را شناسایی کرد.

معرفی 10 توکن هوش مصنوعی برتر 2023

در ادامه، پر طرفدارترین توکن‌های هوش مصنوعی ۲۰۲۳ را معرفی خواهیم کرد.

توکن های هوش مصنوعی

1-توکن هوش مصنوعی گراف (GRAPH)

GRAPH یا گراف یکی از توکن‌های هوش مصنوعی است که یک لایه نمایه‌سازی (ایندکسین) به جهت توسعه قرار دادهای هوشمند ایجاد می‌نماید. گراف وظیفه دارد از بلاکچین‌های مختلف داده‌ها را جمع کند تا بتواند برای ساخت پروژه‌های خود به داده‌ها دسترسی داشته باشد.

ارز دیجیتال گراف، علاوه بر جمع آوری و ارائه داده، امکان پرس و جو در اتریوم را نیز دارد. این ویژگی به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا APIهایی با دسته بدی اطلاعات خاص را برای مقاصد مشخص ایجاد کند. زیرگراف در این فناوری عملکردی همانند API در بلاکچین را دارد و این امکان، باعث دسترسی سریع به اطلاعات یک اپلیکیشن غیر متمرکز با بلاکچین را برای فعالین در این شبکه فراهم می‌آورد.

این ارز دیجیتال هوش مصنوعی، برای نمایه‌سازی و پرس و جو به صورت خودکار عمل می‌کند و از این طریق به دنبال افزایش کارایی در پیش بینی پرس و جو‌ها است. در حال حاضر GRAPH نمایه‌سازی برای ۲۲ شبکه را انجام داده است که این تعداد شامل بیش از ۳۱ هزار زیر گراف می‌شود! کمک هوش مصنوعی در بلاکچین به این ارز دیجیتال مدیریت اطلاعات سیستم می‌باشد.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی گراف

2-ارز دیجیتال هوش مصنوعی (SingularityNET)

پروژه هوش مصنوعی سینگولاریتی نت، در واقع یک پلتفرم مبتنی بر دفتر کل توزیع شده است که با استفاده از آن امکان ایجاد، کسب درآمد و به اشتراک‌گذاری از سرویس‌های هوش مصنوعی بر هر کاربر فراهم شده است.

SingularityNET یک پروژه برای سرویس‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند با استفاده از توکن‌های «AGLX» به جستجو، بررسی و خرید سرویس‌های هوش مصنوعی بپردازند.

فضای در نظر گرفته شده برای این هوش مصنوعی به صورت غیر متمرکز است تا از این طریق بتوان برای انتشار و فروش ابزارهای هوش مصنوعی از آن استفاده کرد. این پلتفرم اولین بار در سال ۲۰۱۷ نتشر و طی عرضه اولیه‌ای که داشت توانست در مدت زمان تقریبی۱ دقیقه ۳۶ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند.

تیم سازنده ارز دیجیتال هوش مصنوعیSingularityNET، توسعه دهندگان هوش مصنوعی به نام «سوفیا» می‌باشد که این هوش مصنوعی در حال حاضر به عنوان گویاترین ربات جهان شناخته می‌شود. در این رابطه لازم است بدانید، یکی از هدف‌های مهم توکن هوش مصنوعی سینگولاریتی نت این است که به کمک سوفیا (SOPHIA) بتواند زبان انسان و مکالمات را به صورت کامل درک کند!

ارز دیجیتالSingularityNET

3-ارز دیجیتال هوش مصنوعی اوشن پروتکل (Ocean Protocol)

پروژه اوشن پروتکل، یکی از ارزهای هوش مصنوعی است که به صورت متن باز می‌باشد و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به صورت ایمن به تبادل داده و کسب درآمد بپردازند. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه مثل: دسترسی ایمن به داده‌ها و مخزن اطلاعات عمومی و خصوصی، به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه مورد نظرشان را بسازند.

پروژه اوشن نوعی بازار برای شرکت‌های مالک داده نیز محسوب می‌شود که از اون طریق خریداران می‌توانند داده خود را به صورت ایمن و بدون هیچ نگرانی معامله کنند.

به طور کلی پروژه Ocean Protocol مزیت‌های زیادی برای کاربران به دنبال دارد که از جمله آن می‌توان به: مقیاس پذیری، امنیت بالا، حفظ اطلاعات شخصی و صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها اشاره کرد.

همچینین در فناوری اوشن پروتکل کاربران می‌توانند اقدام به ساخت قراردادهای هوشمندی بنمایند که این قرار داد می‌تواند تبادل دارایی‌های دیجیتال را بین افراد به یک فرآیند خودکار تبدیل نماید. به لطف زیرساخت‌های غیرمتمرکز این پروژه کاربر‌ها می‌توانند بدون نیاز به هیچ شخص سومی به معامله با یکدیگر بپردازند.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی Ocean Protocol

4-ارز دیجیتال هوش مصنوعی فچ (FETCH)

پروژه فچ یکی دیگر از پروژه‌ها با دسترسی باز (Open Access) است که می‌تواند به کمک AI امکان رشد و توسعه اقتصاد در صنعت دیجیتال را فراهم کند. این پروتکل، دارای تمام ابزارهای لازم به جهت ساخت عامل‌های خود مختار که می‌تواند با شبکه تعامل داشته باشند را دارا است و می‌توان  از آن‌ها در صنایعی مانند، بهینه‌سازی خانه‌های هوشمند، زنجیره تامین، حمل و نقل و سایر صنایع مشابه استفاده کرد. توکن بومی این پروژه FET نام دارد و از آن برای تشویق شرکت کنندگان در شبکه به جهت تسهیل ر تراکنش‌ها و یا پاداش به ماینرها استفاده می‌شود.

تمامی داده ها، خدمات و دارایی‌های موجود در شبکه Fetch. ai متشکل از یک اقتصاد غیر متمرکز هستند و از آن‌ها می‌توان در مسیر یافتن، انتخاب و همچنین اجرای خدمات مختلف استفاده کرد. در واقع قابلیت‌های نام برده شده فچ می‌تواند کاربر را قادر سازد که بدون اعتماد به سایر سرویس‌ها و بدون استفاده از واسطه‌های متمرکز و یا هر فرآیند دتسی، منابع را به صورت موثر به این شبکه تخصیص دهد.

همچنین، کاربر می‌تواند به کمک فناوری هوش مصنوعی به کار رفته در پروژه Fetch. ai مدل‌های اقتصادی گسترده و پیچیده‌ای بسازد که می‌توان از آن‌ها در راستای بهینه‌سازی و کاهش هزینه‌ها استفاده نمود.

به طور کلی می‌توان گفت: فچ می‌تواند با رویکرد نوآورانه خود در حوزه بلاکچین، مسیر را برای تشکیل یک اقتصاد دیجیتال کارآمد‌تر که با عوامل خودمختار تقویت شده اند، هموار می‌کند.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی فچ

5-ارز دیجیتال هوش مصنوعی نومرای (Numeraire)

نومرای دیگر پروژه هوش مصنوعی در فضای بلاکچین است که دارای پلتفرم نرم افزاری NUMERAI می‌باشد. روش فعالیت این پلتفرم تقریبا مشابه با پلتفرم‌های معاملاتی و  صندوق‌های پوشش دهنده ریسک می‌باشد که توکن NMR بر بستر اتریوم به عنوان ارز بومی این پروژه شناخته می‌شود و از آن برای پاداش دادن به سرمایه گذارانی که توانسته‌اند روند بازار را به درستی تشخیص دهند، هدیه داده می‌شود.

این شیوه فعالیت علاوه بر تشویق کاربران به شرکت در فعالیت در این پلتفرم، به پلتفرم‌های مالی و صندوق‌های پوشش ریسک این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به اینکه بخواهند در زیر ساخت‌های گران قیمت سرمایه‌گذاری کنند، بدون استخدام هیچ پرسنلی به استراتژی‌های معاملاتی پیچیده نیز دسترسی داشته باشند.

در پلتفرمی که Numerai دارد، ۲ برنامه کاربردی به کاربران ارائه داده می‌شود که این دو شامل: Numerai Signals و برنامه Numerai Tournament هستند. در اپلیکیشن اول (Numerai Signals)   کاربران می‌توانند پیش بینی‌های خود از قیمت‌های سهم‌های مختلف را ثبت و بعدا توسط یک سیستم هوش مصنوعی دیگر ارزیابی نمایند. اگر کاربر بتواند پیش بینی درستی انجام دهد، توکن NMR پاداش خواهد گرفت.

اما در برنامه دوم (Numerai Tournament) کاربران باید برای پیش بینی قیمت سهام‌ها با یکدیگر رقابت کنند و در نهایت شخص برنده از توکن بومی این پلتفرم دریافت خواهد کرد.

نومرای تلاش کرده است تا با ایجاد یک روش نوآورانه جهت کسب درآمد برای معامله گران، به موسسات مالی و صندوق‌های پوشش ریسک نیز کمک کند تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اضافی در ساختارها یا پرسنل، به استراتژی معاملاتی پیشرفته نیز دسترسی داشته باشند.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی Numeraire

6-رمزارز هوش مصنوعی ایکسز ار ال اس (iExec RL)

پروژه ارز دیجیتال هوش مصنوعی ایکسز ار ال اس یک پلتفرم پیشرو محاسبات غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین است. در این پروژه از صنعت بلاکچین برای سازماندهی بازار استفاده می‌شود و کاربران به کمک آن می‌توانند قدرت محاسباتی خود و همچنین اپلیکیشن‌ها و مجموعه داده خود به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازند. در این پروژه روند کسب درآمد با ارائه دسترسی به منابع محاسبات ارائه دسترسی به منابع محاسبات ابری بر اساس میزان تقاضا، انجام می‌گردد.

ارز هوش مصنوعی ایکسز ار ال اس از بسیاری برنامه کاربردی در حوزه‌های مختلف همانند بیگ دیتا، مراقبت‌های بهداشتی، فین تک، رندر گیری و موارد مشابه پشتیبانی می‌نماید. پروژه IExec برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و با هدف بازآفرینی مفهوم رایانش ابری ایجاد شد و توکن بومی آن با نماد RLC نمایش داده می‌شود.

همچنین این پروژه از یک نرم‌افزار به نام «XtremWeb-HEP» نیز استفاده می‌نماید که ویژگی‌های مختلفی نظیر پشتیبانی از پند اپلیکیشن، پند کاربر، استقرار تصاویر مجاز، بررسی یزر ساخت‌های خصوصی و همچنین مدیریت داده‌ها و امنیت را در بر می‌گیرد. به طور کلی هدف اصلی در این پروژه ارائه منابع مهم محاسباتی به کاربران و سرمایه گذاران آن هم به صورت غیر متمرکز می‌باشد.

هر کاربر که به منابع محاسباتی دسترسی داشته باشد، می‌تواند به عنوان WORKER در شبکه فعالیت داشته باشد. برای این کار کاربران ماشین‌های محاسباتی را به یکدیگر متصل می‌کنند تا برای دیگران نیز قابل استفاده باشد. در ازای این فعالیت مشارکتی نیز به هر کاربر از توکن‌های بومی شبکه یعنی RLC پاداش داده می‌شود.

این فرآیند یک بازار برا ییه اشتراک گذاشتن منابع تولید می‌کند که از ویژگی‌های مثبت بلاک چین بهره‌مند می‌شود. همچنین علاوه بر این، ارائه دهنده‌های نرم افزارهای مختلف نیز می‌توانند با به اشتراک‌گذاری الگوریتم‌های خود به کسب درآمد بپردازند و ارائه دهنده داده‌ها نیز می‌توانند از این طریق، داده‌های ارزشمند پروژه را در اختیار کاربر قرار دهند.

پروژه IExec علاوه بر موارد نام برده شده، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز مقیاس‌پذیر را ب کابران ارائه می‌دهند که از این طریق دسترسی آسان به سرورها و مجموعه داده‌ها و منبع‌های محاسباتی برای کاربر به راحتی فراهم آورده می‌شود. با توجه به این که این نرم افزارها بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا و ارائه می‌شوند، در مسیر آن یک زیر ساخت مجازی به صورت ابری ایجاد می‌شود که می‌تواند محاسبات کاربران را بر اساس عرضه و تقاضا تامین نماید.

در نهایت، می‌توان گفت این ارز دیجیتال هوش مصنوعی از بهترین پروژه‌هایی است که در این حوزه تا به امروز معرفی شده‌اند و از اپلیکیشن‌های غیر متمرکز نیز پشتیبانی می‌نمایند. یکی دیگر از مزیت‌های IExec حل برخی از مشکلات، محیطی مرکز داده محسوب می‌شود که در حالت توزیع شده از بین خواهند رفت.

ارز دیجیتال IEXEC RLC

7-ارز هوش مصنوعی دیپ برین (DeepBrain Chain)

دیپ برین، ارز دیجیتال هوش مصنوعی با توکن بومی (DBC) که مبتنی بر بلاکچین است و امکان دسترسی ایمن و مقرون به صرفه را به کاربر می‌دهد. به کمک این پلتفرم  توسعه دهنده می‌تواند از تمام کاربران شبکه، توان محاسباتی اجاره و پاداش آن را با توکن DBC بپردازد.

نحوه عملکرد این پلتفرم، هزینه اجرای برنامه‌ها در هوش مصنوعی را تا تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد و آن‌ها را به جهت استفاده در کسب و کارهای مختلف نیز مناسب‌تر می‌نماید. . شرکت‌های بزرگ مدت زیادی است از این کوین برای توسعه بازی‌های مبتنی بر لاکچین و ابری و همچنین شبیه‌سازی نیمه هادی و داروسازی استفاده می‌نمایند.

پلتفرم ارائه شده، دارای لایه حریم خصوصی تضمین شده است و هیچ داده امنیتی حساسی بدون اجازه و تایید امکان منتشر شدن را ندارد. این قابلیت در صنایع مهمی همچون امور مالی و بهداشت، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین DeepBrain Chain به شرکت‌های مختلف کمک می‌کند تا، داده‌های خود را به صورت ایمن در شبکه ذخیره و پردازش نمایند. پذیرش دیپ برین چین توسط شرکت‌های بزرگ دنیا نشان دهنده این است که پلتفرم معرفی شده می‌تواند، با پتانسیل بالای خود  نحوه استفاده ما از هوش مصنوعی در آِنده را متحول سازد.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی دیپ برین

آینده هوش مصنوعی و بلاکچین چگونه است؟!

رشد این دو فناوری در اولین دوره عرضه آن‌ها همه را شگفت زده کرده است؛ اما پیش بینی می‌شود که هوش مصنوعی و بلاکچین در زمینه پزشکی، بیشترین کارایی را داشته باشند. این دو فناوری می‌توانند کمک به ایجاد یک چهارچوب غیرمتمرکز به جهت مدیریت داده ها، نگهداری تاریخچه و زنجیره تامین مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی کمک کند.

طبق بررسی‌ها در آینده، بسیاری از زمینه‌هایی که در حال حاضر نیاز به کمک انسان دارند، امکان دارد در آینده منسوخ شوند. بنابراین بلاکچین و AI در آینده می‌توانند ماهیت بازار کار را دستخوش تغییرات چشمگیری کنند.

پس از صنعت پزشکی، امور مالی از دیگر مواردی است که این دو فناوری توانسته‌اند عملکرد مثبتی در آن داشته باشند. کاربرد‌های دیفای در بلاکچین تا به امروز به خوبی شناخته شده اند. با این وجود ورود هوش مصنوعی به صنعت بلاکچین می‌تواند در شفاف‌سازی تراکنش‌ها و پر کردن شکاف بیت دیفای و حسابداری‌ها و سیستم‌های مالی سنتی را پر کند. به طور کلی پیش بینی می‌شود که AI و BLOCKCHIN صنعت پرداخت را بسیار متحول کنند.

آینده هوش مصنوعی

این دو فناوری برای صنایع دیگر همچون WEB3 نیز اثرگذاری بالایی خواهند داشت. توسعه دهندگان وب۳ اکنون می‌توانند به کمک فناوری هوش مصنوغی صحنه‌های سه بعدی را در بازی‌ها ایجاد کنند.

از جمله سایر حوزه‌هایی که AI و بلاکچین در آن‌ها تاثیر گذار بودند و در آینده پیشرفت بیشتری خواهند داشت می‌توان به حوزه: ارتباطات، کشاورزی، امنیت سایبری اشاره کرد.

پیش از خرید ارز دیجیتال هوش مصنوعی بدانید..

کریپتو کارنسی‌ها به طور باورنکردنی تحت تاثیر ترندهای روز دنیا و اخبار است. در واقع روزهایی که اخبار و صحبت‌هایی در رابطه با یک موضوع واحد می‌شود، توکن‌های مرتبط با آن حوزه با رشد مواجه خواهند بود.

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در حال حاضر می‌توان آن‌ها تیتر اول اخبار دنیا دانست. خب بدون شک این مسئله سرمایه گذاران بسیاری را به توکن‌های AI جذب خواهد کرد.

بنابراین پیش از اینکه اقدام به خرید هر نوع ارز دیجیتالی کنید، توصیه می‌کنیم احساسی رفتار نکنید؛ چرا که همواره تله‌های کلاهبرداران و افراد سودجو در کمین شما است.

در نهایت حتما، پیش از خرید ارزهای هوش مصنوعی کاملا در رابطه با آن‌ها تحقیق کنید و با دقت بالا وارد معامله شوید. همچنین توصیه می‌کنیم بررسی فاندامنتال و بنیادی پروژه را فراموش نکنید! تا سرمایه‌تان در امان باشد و به سود برسید.

به این نتیجه می‌رسیم که:

دنیا با ترکیب هوش مصنوعی و بلاکچین بسیار هوشمندانه‌تر خواهد شد که این پیشرفت از نظر بسیاری از افراد کمی ترسناک است! این دو ابزار در حوزه‌های مختلف به خصوص ارزهای دیجیتال که یکی از قطب‌های مهم مالی دنیا هستند، بسیار اثر گذار خواهد بود.

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی که در این مقاله معرفی شد، تا به امروز جزء موفق و پر طرفدارترین پروژه‌های AI در بلاکچین بوده‌اند که توانسته‌اند در کمک به بهینه‌سازی رمز ارزها نقش داشته باشند. با  توجه به روند پیش روی این فناوری در دنیای امروز، انتظار می‌رود در آینده توکن‌های بیشتری از هوش مصنوعی در توسعه شبکه خود استفاده نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان