معرفی بازی کریپتویی

بازی کریپتویی برای کسب درآمد دلاری+لینک دانلود

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1402

آیا از بازی‌های کریپتویی می‌توان به درآمد رسید؟ این روزها که بازار فعالیت در بازی‌های غیر ریالی حسابی داغ است، افراد بسیاری به دنبال این هستند تا بتوانند از این طریق به کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال برسند. اما این موضوع واقعیت دارد؟ بله؛ در واقع توسعه دهندگان شبکه‌های بلاکچین که اجرا کننده ارزهای دیجیتال هستند، امکان به دست آوردن ارز دیجیتال از طریق بازی را فراهم آوردند و شما می‌توانید به کمک این بازی‌ها توکن جمع آوری کنید.
حالا شاید این پرسش برایتان پیش آید که بازی کریپتویی چیست و چگونه می‌توان از طریق آن‌ها به درآمد رسید؟! ما در این مقاله تمام موضوعات پیرامون بازی‌های کریپتویی را بررسی می‌کنیم و چند نمونه از بهترین بازی‌های ارز دیجیتال را نیز معرفی خواهیم کرد. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید به کمک بازی‌های کریپتویی به درآمد دلاری برسید، تا پایان با این مطلب از فراچنج همراه باشید.

بازی کریپتویی چیست؟

بازی ارزهای دیجیتال یا همان کریپتویی در واقع بازی‌های ویدئویی مبتنی بر بلاکچین هستند. تفاوت این بازی‌ها با سایر گیم‌های ویدئویی این است که شما از لحظه ورود به بازی تا آخرین مرحله که پاداش دریافت می‌کنید با ارزهای دیجیتال سر و کار دارید. این بازی‌ها دارای سبک‌های مختلف همچون: معمایی، استراتژی، اکشن و آر پی جی هستند و هر شخص می‌تواند با توجه به روحیات خود نوع بازی را مشخص کند. بازیکنان می‌توانند در برخی از بازی‌ها به صورت گروهی نیز فعالیت داشته باشند و در نتیجه در آمدی در قالب ارزهای دیجیتال به دست آورند.

معرفی ۱۰ بازی کریپتویی برای کسب درآمد دلاری!

همان طور که گفتیم این گیم‌ها انواع مختلفی دارند و هر پلیر می‌تواند با توجه به زمان و نوع علاقه‌ای که دارد شروع به فعالیت کند. اما در این بخش لیست ۱۰ بازی برتر کریپتویی که تا کنون توانسته مخاطب بسیاری را به خود جذب کند را در اختیارتان قرار می‌دهیم. این موارد عبارت‌اند از:

۱-بازی اکسی اینفینیتی (AXI INFINTY)

بازی AXI INFINTY یکی از محبوب‌ترین پلتفرها برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به شمار می‌آید. داستان اکسی اینفینتی از بازی خاطره‌انگیز و نوستالژی پوکمون الهام گرفته شده است، اما با طراحی متفاوت تر!
روند بازی به این صورت است که شما باید هیولای کوچک خود به نام AXI را پرورش دهید و به کمک آن به مبارزه با سایر هیولاها بپردازید. همچنین می‌توانید AXI‌های بازی را با ارزهای دیجیتال مبادله نمایید. توکن بومی بازی ارز AXS هستش که در حین بازی و رسیدن به مرحل مورد نظر می‌توانید از این ارز جمع آوری کنید و در نهایت آن‌ها را به کیف پول انتقال داده و به درآمد دلاری برسید.اپلیکیشن اکسی اینفینیتی، در دو نسخه اندروید و IOS ارائه شده است.

دانلود بازی AXI INFINTY

2-بازی تتان آرتا (Thetan Arena)

بازی تتان آرنا

تتان آرنا یک بازی کریپتویی رایگان است که محیط بسیار کاربر پسندانه دارد و به احتمال زیاد، شما با دیدن این بازی احتمالا به آن علاقه‌مند خواهید شد. thetan arena در سال ۲۰۲۱ توسط یک سازنده ویدوئی تایوانی به حمایت از دو توکن THC و THG ساخته شد. بنابراین این دو رمز ارز پشتوانه این بازی هستند و شما با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف از این توکن دریافت خواهید کرد. بازیکنان در طی این بازی می‌توانند اثرهنری و آیتم‌های مخصوص به خود را بسازند و در همان پلتفرم به فروش بگذارند.

تتان آرنا نخستین بازی کریپتویی با ژانر اکشن است که به صورت چند کاربره نیز می‌توان به بازی پرداخت. سبک این بازی تقریبا مشابه با بتل رویال می‌باشد و همین موضوع به محبوبیت آن افزوده است. توکن‌هایی که در این بازی به کاربر اختصاص داده می‌شود، در قالب توکن‌های غیر مثلی هستند.

دانلود بازی تتان آرنا

3-بازی زوکی موبا(ZUKI MOBA)

دانلود بازی zuki moba

زوکی موبا از دیگر بازی‌های جذاب کریپتویی است که به کمک آن می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. این گیم شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب دوتا (DOTA) و  league of legend دارد و همین مسئله سبب محبوبیت بسیار زیاد آن شده است. کسب درآمد دلاری از این بازی کریپتویی نسبتا آسان است و در حال حاضر گیمرهای بسیاری به کسب درآمد از آن می‌پردازند. (توجه داشته باشید، این پلتفرم تحت وب است.)

بازی آنلاین زوکی موبا

4-بازی ایلوویوم (Illuvium)

دانلود بازی ایلوویوم

این بازی یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های رایگان کریپتویی در ژانر ماجراجویی محسوب می‌شود. این بازی دارای تم کهکشانی با برخوردهای بین سیاره‌ای است و هدف در آن رسیده به سیاره‌ی ویران شده ایلوویوم است. در این سیاره که هدف بازی استقدرت‌های فرازمینی وجود دارد و هر بازیکن می‌تواند به کمک آن‌ها به ساخت تیم‌های قدرتمند پرداخته و به دنبال کسب پاداش باشد. توکن بومی بازی ILV است که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده می‌باشد.

بازی آنلاین ILLUVIUM

5-بازی سند باکس (THE SADNDBOX)

دانلود بازی سند باکس

اگر از طرفداران بازی معروف ماینکرفت هستید، به احتمال زیاد با یکبار بازی کردن سند باکس از طرفداران همیشگی آن خواهید شد.این بازی در سال 2012 منتشر شده، اما تنها چند سالی است که امکان کسب درآمد ارز دیجیتال از آن امکان پذیر است. the sandbox مبتنی بر بلاکچین اتریوم می باشد و دارای توکن های خصوصی دارد.

توکن اصلی که به بازی اختصاص دارد، تحت عنوان sand شناخته می‌شود و در بازی کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال ساخته و با یکدیگر مبادله کنند. توکن اختصاصی این بازی بسیار کاربردی است و تراکنش‌های صورت گرفته بر روی پلتفرم را تسهیل می‌بخشد.

جالب است بدانید، در سند باکس تا به حال میلیون‌ها دلار زمین مجازی و دیگر آیتم‌های nft به فروش رسیده و توسعه دهنده‌های این بازی با با شرکت‌های سرشناسی همچون اسکوئر انیکس و جمینی نیز همکاری داشته است.

دانلود بازی سند باکس

آیا از بازی‌های کریپتویی رایگان امکان دریافت ارز دیجیتال وجود دارد؟

اوایل راه اندازی دنیای بلاکچین، علاوه بر ترید کردن، دیگر راه به دست آوردن توکن استخراج آن‌ها بود. اما حالا علاقه مندان به این حوزه می‌توانند با بازی کردن هم به کسب ارز دیجیتال دست یابند. با این وجود شما می‌توانید به راحتی با نصب یک اپلیکیشن، به کسب درآمد بپردازید. این بازی‌های کریپتویی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با پشت سرگذاشتن مراحل طراحی شده به عنوان پاداش NFT و یا رمز ارز دریافت کنید.
به طورکلی کسب درآمد از ارز دیجیتال به کمک بازی‌های کریپتویی رایگان و غیر رایگان امکان‌پذیر است و بازیکن می‌تواند پس از کسب درآمد، رمز ارز و یا NFT ‌ها را به کیف پول انتقال دهد و یا در همان پلتفرم با سایر بازیکنن معامله کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که طراحی پلتفرم گیم‌ها به گونه است که امکان تقلب در آن‌ها وجود ندارد و از این رو خیالتان کاملا بابت چیترها یا همان بازیکنان متقلب راحت باشد.

سخن پایانی در رابطه با بازی های کریپتویی

در این مطلب از فراچنج با برخی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی برای کسب درآمد دلاری آشنا شدید. اما دقت داشته باشید در وهله اول، هدف از ساخت این بازی‌های کریپتویی آشنایی با توکن‌های حامی و سرگرمی است و نباید از این روش توقع کسب درآمدهای بالا را داشت. بنابراین توصیه می‌کنیم صرفا به چشم سرگرمی به این بازی‌ها نگاه کنید و کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی رایگان و غیر رایگان را نیز تجربه کنید.

سوالات متداول، در رابطه با انواع بازی کریپتویی

برخی از متداول‌ترین سوال‌ها در این زمینه عبارت‌اند از:

1-معروف ترین بازی استخراج ارز دیجیتال چیست؟

تمام بازی‌های معرفی شده در این مطلب محبوب هستند؛ اما در این بین بازی Axi Infinty و CryptoKitties نسبت به سایر بازی‌ها کاربران بیشتری را از سراسر دنیا به خود جذب کرده اند.

2-کدام بازی کریپتویی، بیت کوین می دهد؟

Cypto Mining Game یک بازی کریپتویی معروف تحت وب برای کسب رایگان بیت کوین محسوب می‌شود.

3-آیا درآمد حاصل از بازی کریپتویی قابل فروش است؟

بله؛ شما می‌توانید توکن و یا nft‌های دریافتی از بازی‌های رمزارزها را به کیف پول خود انتقال دهید و یا با سایر بازیکنان در بازی معامله کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان