بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اسفند ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اسفند ۱۴۰۲

تاریخ انتشار : 10 اسفند 1402

پدر بهمن ماه دیدیم که قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به ۵۲ هزار دلار رسید. اما در اسفند تا به امروز در اسفند ماه شاهد افزایش قیمت بیشتر btc هستیم. در این راستا، با افزایش ارزش بیت کوین، قیمت آلت کوین‌ها نیز رشد کردند. در ادامه، به نظر برخی از  کارشناسان با بررسی رفتارهای مارکت، احتمال رویداد آلت سیزن در سال ۲۰۲۴ وجود دارد. لذا ما در تیم تحلیلی صرافی ارز دیجیتال فراچنج به بررسی ارزهای دیجیتالی که در اسفند ماه ۱۴۰۲ گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند و می‌توانند باعث کسب سود برای شما شوند را معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا ۳ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اسفند ۱۴۰۲ را بررسی کنیم.

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در اسفند ۱۴۰۲


در ادامه ۳ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید اسفند ۱۴۰۲ را که امکان رشد چند درصدی را دارند بررسی می‌کنیم:

1-ارز دیجیتال ریپل (XRP)

یکی از ارزهای دیجیتال مناسب برای خرید اسفند ۱۴۰۲ قطعا، ریپل (XRP) است. این ارز دیجیتال، یکی از دو پروژه عالی برای پرداخت‌های بین المللی محسوب می‌شود و می‌توان آن را یک کوین با پتانسیل رشد بالا دانست. زمانی که ریپیل به صورت پی در پی در دادگاه مقابل SECپیروز شد، این پلتفرم تصمیم گرفت تا اکوسیستم و همکاری‌های خود را گسترش دهد.

در آینده نزدیک ریپل می‌خواهد فعالیت‌هایش را در دبی گسترش دهد. با همکاری‌های جدید ریپل با Sweatcoin، افراد می‌توانند در ازای راه رفتن، به عنوان پاداش رمز ارز دریافت و سود کسب کنند.

رمز ارز XRP هم اکنون در بستر حمایتی ۰.۵۴۵ دلاری است و اگر این محدوده تغییر نکند و قیمت در این منطقه ثابت باقی بماند، امیدها درباره افزایش قیمت و ارزش رمز ارز ریپل بسیار زیاد می‌شود. پس، اگر که این مقاومت با شکست رو به رو شود، به احتمال زیاد به قیمت ۰.۶۴ دلار می‌رسد. در نتیجه، با شکست قیمت ۰.۵۴۵ دلار، باید منتظر قیمت حمایت بعدی یعنی ۰.۵۰ دلار بود.

خرید ریپل از صرافی فراچنج

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) در اسفند 1402

تحلیل قیمت:

  • قیمت ریپل در حال حاضر در محدوده 0.57 دلار معامله می‌شود.
  • مقاومت‌های پیش روی قیمت در سطوح 0.60، 0.63 و 0.67 دلار قرار دارند.
  • حمایت‌های پیش روی قیمت در سطوح 0.54، 0.50 و 0.46 دلار قرار دارند.

شاخص‌های تکنیکال:

  • شاخص RSI در حال حاضر در محدوده خنثی قرار دارد.
  • شاخص MACD در حال عبور از خط سیگنال به سمت بالا است.
  • شاخص Stochastic RSI در حال خروج از محدوده اشباع فروش است.

پیش‌بینی:

با توجه به تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود که قیمت ریپل در کوتاه‌مدت به سمت مقاومت 0.60 دلار حرکت کند. در صورت عبور قیمت از این مقاومت، می‌توان انتظار رشد بیشتر تا سطوح 0.63 و 0.67 دلار را داشت.

2-بایننس کوین (BNB)

دومین انتخاب برای بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید (اسفند ۱۴۰۲) بایننس کوین است. بررسی این جریان که آلت کوین‌ها اخیرا رشد خوبی را به دست آوردند،اما با وجود دادگاه مربوط به CZ بنیان گذار بایننس، کوین BNB رشد قابل توجهی به ارمغان نیاورد. در ادامه همراه با چالش‌های نظارتی زیاد، یکی از شبکه‌های بسیار فعال در ارتباط با وب ۳، بی‌ان بی‌چین است. توجه به همکاری‌های پی در پی و انجام فعالیت‌هایی برای ایجاد پیوستگی با وب ۳ این خبر را می‌رساند که افراد توسعه دهنده‌ی این بلاکچین، علاقه زیادی به مفهوم وب ۳ دارند. افراد تحلیل‌گر و کارشناس در این زمینه، پیش بینی می‌کنند که کوین BNB خیلی بیشتر از قبل می‌تواند رشد کند و قدرت ابر آلت سیزن شدن را دارد.

خرید ارز دیجیتال بایننس کوین از صرافی فراچنج

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) در اسفند 1402

تحلیل قیمت:

  • قیمت بایننس کوین در حال حاضر در محدوده 300 دلار معامله می‌شود.
  • مقاومت‌های پیش روی قیمت در سطوح 310، 320 و 330 دلار قرار دارند.
  • حمایت‌های پیش روی قیمت در سطوح 290، 280 و 270 دلار قرار دارند.

شاخص‌های تکنیکال:

  • شاخص RSI در حال حاضر در محدوده خنثی قرار دارد.
  • شاخص MACD در حال عبور از خط سیگنال به سمت بالا است.
  • شاخص Stochastic RSI در حال خروج از محدوده اشباع فروش است.

پیش‌بینی:

با توجه به تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود که قیمت بایننس کوین در کوتاه‌مدت به سمت مقاومت 310 دلار حرکت کند. در صورت عبور قیمت از این مقاومت، می‌توان انتظار رشد بیشتر تا سطوح 320 و 330 دلار را داشت.

3-وی چین (VET)

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید (اسفند ۱۴۰۲) وی چین است. به تازگی درشبکه بلاک چین رمز ارز وی چین به روزرسانی بزرگی ایجاد شد. به این ترتیب، گزینه بسیار خوبی برای خرید هستند. همین چند روز گذشته خبر ین به روزرسانی بزرگ در صفحه رسمی وی چین که داخل پلتفرم X قرار گرفته انتشار یافت. افرادی که وظیفه‌ی گسترش و توسعه این پلتفرم را دارند، اعلام کردند که می‌خواهند جزئیات این رویداد را در کنفراس MWC بارسلونا توضیحاتی ارائه دهند. همین به روزرسانی تاثیر بسیاری روی رشد این رمز ارز دارد و می‌تواند کاربران زیادی جذب خود کند. در پی این آپدیت و رشد کاربران آن، قیمت وی چین افزایش می‌یابد.

خرید ارز دیجیتال وی چین از صرافی فراچنج

تحلیل تکنیکال وی چین (VET) در اسفند 1402

تحلیل قیمت:

  • قیمت وی چین در حال حاضر در محدوده 0.043 دلار معامله می‌شود.
  • مقاومت‌های پیش روی قیمت در سطوح 0.045، 0.048 و 0.051 دلار قرار دارند.
  • حمایت‌های پیش روی قیمت در سطوح 0.041، 0.038 و 0.035 دلار قرار دارند.

شاخص‌های تکنیکال:

  • شاخص RSI در حال حاضر در محدوده خنثی قرار دارد.
  • شاخص MACD در حال عبور از خط سیگنال به سمت بالا است.
  • شاخص Stochastic RSI در حال خروج از محدوده اشباع فروش است.

پیش‌بینی:

با توجه به تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود که قیمت وی چین در کوتاه‌مدت به سمت مقاومت 0.045 دلار حرکت کند. در صورت عبور قیمت از این مقاومت، می‌توان انتظار رشد بیشتر تا سطوح 0.048 و 0.051 دلار را داشت.

نکته پایانی در رابطه با انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای خرید اسفند ۱۴۰۲

با اینکه قیمت بین کوین با ۵۲ هزار دلار رسید، ولی آلت کوین‌ها با روند تازه‌ای رو به رو شدند و قیمت‌های جدید کسب کردند. با این رویداد، همراه با تمرکز روی تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال، بهترین ارز‌های دیجیتال را برای خرید در اسفند ۱۴۰۲ معرفی کردیم. دقت کنید که این ارز‌های دیجیتال با استراتژی معاملاتی میان مدتی انتخاب شدند. پس بهتر است بگوییم که هیچ سیگنال یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری در این مطالب نیست. به نوعی بهتر است گفت که این توضیحات جنبه آموزشی برای کاربران دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان