بهترین سایت برای تحلیل تکنیکال

بهترین سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

دسته بندی : تحلیل ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1402

 بهترین سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کدام است؟ اگر شما به تازگی وارد دنیای ارزدیجیتال شده‌اید و قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال را دارید تحلیل تکنیکال یکی از گزینه‌های مورد اهمیت برای موفقیت شما در این بازار مالی است. بازار ارز دیجیتال یک بازار مالی پر نوسان است و زمانی که افراد قصد سرمایه‌گذاری در این بازار را دارند ابتدا لازم است نقاط مناسب خرید و فروش ارز دیجیتال را پیدا کرده و باید تمام  تجزیه و تحلیل‌ها را چک کرده و با آگاهی بالا معاملات خود را انجام دهند.

در این راستا تحلیل تکنیکال یکی از روش های کاربردی برای بررسی نوسانات بازار مالی است. این تحلیل به تریدر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری معاملات خود را انجام دهید. همراه ما در سایت صرافی فراچنج باشید تا بهترین سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

معرفی سایت‌های تحلیل تکنیکال

کاربرانی که وارد بازار مالی ارز دیجیتال می‌شوند؛ برای اینکه بتوانند سود خوب کسب کنند باید به یکسری موارد از قبیل استفاده از تحلیل تکنیکال همراه اندیکاتور‌ها و نمودار‌های متغییر قیمت ارزهای دیجیتال و سایت‌ تحلیل تکنیکال همیشه پایبند باشند و به کمک پلتفرم های مختلفبرنامه خود مورد بررسی قرار دهند.

در این رابطه، اگر بخواهیم تحلیل تکنیکال را مختصر تعریف کنیم می‌توان گفت روش تحلیل قیمت که به وسیله بررسی قیمت ارزها توسط معاملات شاخص ریاضی و تفسیر درباره نمودار قیمت ارزهای دیجیتال  انجام می‌گردد می تواند سبب دریافت سود برای تریدر یا معامله گر شود. تحیلیل تکنیکال برای تریدرهایی که معاملات کوتاه مدت انجام می‌دهند مناسب است.

در ادامه مقاله صرافی فراچنج با ما همراه باشید تا بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال را نام برده و هر یک را برایتان توضیح دهیم.

 ۱- کوین مارکت کپ (CoinMarketCap):

به وبسایت کوین مارکت کپ که به طور مختصرCMC می‌گویند. این سایت سال 2013 در  نیویورک آمریکا توسط برندون چز تاسیس شد. ویژگی سایت کوین مارکت کپ نمایش تمام اخبار با اهمیت از سایت‌های معروف در رابطه با بازار کریپتو کارنسی، مقدار و حجم بازار، ارزش کل بازار و تمام اطلاعات درباره بازارکریپتو کارنسی و به طور کلی می‌توان تصویر کلی و قیمت‌های بازار ارز دیجیتال را مشاهده کرد.

از دیگر ویژگی‌های پلتفرم CMC یا همان کوین مارکت کپ می توان به:

  • ۱- قیمت و رتبه‌بندی رمزارزها
  •  ۲-ترکرپورتفو
  • ۳- دسترسی به داده های گذشته هر ارز
  • ۴- امکان ساخت واچ لیست
  • ۵-بررسی رتبه‌بندی صرافی‌ها
  • ۶- دارای اپلیکیشن  تلفن همراه
  • ۷- بررسی بازار NFTها
  • ۸- نشان دادن ارزهای دارای بیشترین رشد و ریزش
  • ۹- لغت نامه و خبر نامه‌ها
  • ۱۰- تبدیلگر قیمت
  • ۱۱- دریافت درآمد با یادگیری درباره پروژه‌ها
  • ۱۲- تقویم رویدادها
  • ۱۳- ایردراپ
  • ۱۴- ارائه زنجیره‌های بلاک چین
  • ۱۵- پاداش‌های الماس
  • ۱۶- الکسانداریا
  • 17-ارائهAPI را از ویژگی‌های سایت کوین مارکن کپ نام برد. سایت کوین کوین مارکت کپ در سال ۲۰۲۰ طبق آمارگیری SimilarWeb  بین۱۰۰۰ وبسایت برتر دنیا رتبه ۴۱۶ را کسب کرد.

سایت CoinMarketCap

۲-تریدینگ ویو (TradingView)

یکی سایت تحلیل تکنیکال دیگر تریدینگ ویو است. این وبسایت یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین سایت‌های تحلیل تکنیکال  محسوب می ‌شود که در سال۲۰۱۱ تاسیس شد. جزء سایت‌های کاربردی با ابزارهای رایگان برای معامله گران بازار ارز دیجیتال است. به وسیله این سایت کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را تحلیل و پیشبینی کند.

تریدینگ ویو به خاطر قابلیت‌هایی همچون امکان استفاده از چارت‌های دقیق  به همراه تعداد بی‌شماری اندیکاتور حرفه ایی  یکی از جذاب ترین ابزار از نظر کاربران است. این سایت با به وجود آوردن محیطی برای کاربران جهت بررسی به همراه شاخص‌های شخصی خود و امکان ببه اشتراک گذاری آن با همگان، خود را نسبت به سایر رقبا بسیار متمایز کرده است.

از ویژگی‌های تریدینگ ویو می‌توان به دسترسی به نمایش جدول اوراق قرضه، طلا، نفت، و فلزات ارزشمند در بازار اسپات و فیوچرز، دراختیار قرار دادن جدولی جامع از بورس آسیا، آمریکه و اروپا، شرایط تماشای ویدیوهای آموزشی تحلیل‌های بازار کریپتوکارنسی بسیار زیاد در سایت تریدینگ ویو، عرضه‌ی اطلاعات کاربردی و کامل به شکل نمودار از بازارهای ارز دیجیتال و تماشای تحلیل سرمایه گذاران در بازار مالی و تحلیل ارزها اشاره کرد.

سایت TradingView

۳- سایت تحلیل تکنیکال کوین مارکت کال (CoinMarketCal):

از ویژگی بارز سایت کوین مارکت کال بجز تقویم خبری ارزهای دیجیتال به رایگان بودن آن و قرار دادن تمامی پست‌های سایت در دید همه‌ی مخاطبین می‌توان اشاره کرد. سایت کوین مارکت کال با داشتن اخبار کاملا به روز و آنلاین و تحلیل‌های جامع کاربران را از پر اهمیت‌ترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال مطلع می‌کند. این وبسایت خوب و عالی حتی ارزهای دیجیتالی که اهمیت چندانی ندارند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

از جمله سایر ویژگی‌های این سایت عبارت اند از: امکان فیلتر کردن کوین مخصوص، برخورداری از ابزارهایی برای بررسی تمام کوین‌های مختلف و تاریخ اخبار آن‌ها، داشتن قابلیت رای گیری به وسیله کاربران برای اطمینان کامل از خبر، دارا بودن اخبار با منبع و مدرک معتبر، تازه‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات درباره ارزهای دیجیتال، امکان اطلاع از لیست شدن یک کوین در صرافی ، ارائه اخبار ارز دیجیتال در بخشی جدا، جداسازی و دسته‌بندی روزهای مهم تقویم مثل /مهم/ترند و…که همه این ها می‌تواند برای کاربر بسیار مهم باشد.

به طور کلی این سایت تحلیل تکنیکال می‌تواند در زمینه ارزهای دیجیتال اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهد.

سایت CoinMarketCal

۴- سایت تحلیل تکنیکال کریپتو پینک (CryptoPanic):

اصلی‌ترین اهداف سایت کریپتو پینک دادن اطلاعات به روز با سرعت بالا به کاربران است. زمانی که وارد سایت کریپتو پینک می‌شوید، اولین چیزی که باعث سردرگمی و بهم ریختگی تمرکز شما در دیدن سایت کریپتو پینک می‌گردد وجود ظاهر بهم ریخته و آشفته سایت کریپتوپینگ است. بلافاصله پس از آشنا شدن با عملکرد سایت در میابید که از چه اطلاعات وسیع و اخبار گسترده ایی راجبه ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. به دلیل حجم اطلاعات و سرعت بالای پوشش دادن اخبار دیگر مهلت و زمانی برای طراحی چشم نواز سایت باقی نمی‌ماند. سایت کریپتو پینک برای معامله گرانی که اخبار کامل در مدت کوتاه می‌خواهند کاربرد دارد. این سایت دارای قدرت پردازشگری وجستجوی سریع است.

نکته: رابط کاربری کریپتو پینک نسبت به سایر سایت‌های تحلیل تکنیکال معرفی شده کمی پیچیده‌تر است.

CryptoPanic

5- ابزار تحلیلی گلاسنود (Glassnode):

تاسیس این سایت در سال ۲۰۱۸ در آلمان و تشکیل دفتر مرکزی در سوئیس شکل گرفت. از نظر آمار تحلیل‌های بازار ارزدیجیتال جزء بهترین سایت‌ها است. گلانسود یک پلتفرم است که از طریق بلاکچین ارز دیجیتال مورد نظر با استفاده از اطلاعاتی که بدست می‌آورد ارز دیجیتال را تحلیل می‌کند. از ویژگی‌های گلانسود به آموزش تحلیل ارزها، نمودارها و…، استدیو گلاسنودها (اطلاعات ماینرها و صرافی ها، نسبت سود و ضرر و معاملات صرافی) می‌توان اشاره کرد.

سایت Glassnode

6-سایت مساری (Messari):

سایت مساری به بهترین ارائه دهنده اطلاعات شهرت دارد و در سال 2018 توسط رایان سلیکس تاسیس گشت. این وبسایت بهترین و معتبرترین ارز دیجیتال را معرفی می‌کند. ویژگی‌های کاربردی سایت مساری به ترتیب شامل موارد زیر هستند.

  • داشتن نمودار تحلیل و قابلیت آنالیز ارزهای دیجیتال  به صورت پیشرفته
  • داشتن معیار متفاوت برای تمام کوین‌های ارز دیجیتال
  • امکان بررسی داده‌های هر کوین به شکل زنجیره ایی و با دقت کامل

سایت messari

۹- سایت لونار کراش (Lunar Crush):

این سایت کمک می‌کند، تا نوسان موجود در بازار ارزهای دیجیتال با دقت توسط کاربران بررسی گردد. به طور دیگر سایت لونارکراش تمام رفتار و ابراز احساسات معامله گران در شبکه‌های گوناگون به شکل تصویر به فرد معامله‌گر نشان می‌دهد. ویژگی سایت Lunar Crush: ارائه اخبار آنلاین و روزانه، داشتن رابط آسان برای تمامی کاربران از جمله افراد مبتدی و همینطور اخبار فاندامنتال را در اختیار معامله گران بازار ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

Lunar Crush

کلام آخر در رابطه با بهترین سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال:

ما در این مطلب از صرافی فراچنج ۹ تا از بهترین سایت‌ها که می‌توانید از آن‌ها برای تحلیل تکنیکال استفاده کنید را معرفی کردیم. با توجه به این که ورود به هر بازار مالی بدون بررسی و تحلیل امکان‌پذیر نیست، این موارد می‌توانند بسیار کاربردی باشند. هر یک از این موارد امکانات متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهند و شما می‌بایست با توجه به نحوه فعالیتتان در بازار بهترین موارد را انتخاب کنید. شما می‌توانید با ادغام چند ابزار در کنار هم، بهترین عملکرد را در زمینه تحلیل ارزهای دیجیتال و شناخت بازار داشته باشید. در نهایت این عمل، پس از مدتی شاهد کسب سودهای قابل توجه خواهید بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان