ارز جدید تلگرام به زودی معرفی خواهد شد

Stars ارز جدید تلگرام به زودی معرفی خواهد شد

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 8 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

شبکه اجتماعی تلگرام اعلام کرد که به زودی، ارز جدید تلگرام یعنی ارز درون‌برنامه‌ای استارز (Stars) راه اندازی خواهد شد. تحلیلگران بر این باورند که با منتشر شدن این ارز در شبکه تون، احتمال دارد که این ارز دیجیتال مانند نات کوین به قیمت توین کوین کمک کند.

خلاصه خبر به شرح زیر است:

  • تلگرام اعلام کرد که ارز درون‌برنامه‌ای جدید با نام استارز را عرضه می‌کند.
  • مشخص نیست که ارز استارز بر روی چه شبکه‌ای راه‌اندازی شود.

به گزارش تون ریسرچ، در 12 ژوئن مطابق با 23 خرداد، تلگرام ارز درون‌برنامه‌ای جدیدش را با نام Stars راه‌اندازی می‌کند. این یک ارز درون‌برنامه‌ای جدید است و هدف آن بهبود تعاملات دیجیتالی کاربران تلگرام است. این ارز مزایای بسیاری دارد. مزایای استارز و ارتباط آن با تون کوین عبارتند از:

  • خرید آسان: کاربران از طریق استارز بدون هیچ زحمتی خرید خود را در اپل و گوگل انجام خواهند داد.
  • خرید دیجیتال: برای پرداخت محصولات و خدمات دیجیتالی در مینی اپلیکیشن‌ها و ربات‌های تلگرامی می‌توان از استارز استفاده کرد.
  • مزایای استارز برای توسعه‌دهندگان: توسعه دهندگان قادرند درآمدشان را از استارز به تون کوین تبدیل کنند و یک اکوسیستم کامل ایجاد نمایند.

شایان ذکر است که توسعه دهندگان، از قبل از این توکن جدید اطلاع پیدا کردند. زیرا کانال رسمی تلگرام اطلاعات لازم را منتشر کرده است. با این وجود، در این زمینه مشکلاتی وجود دارد. اپل در مورد دستورالعمل‌های پرداخت، هشداری را صادر کرده‌است. برای خرید‌های درون‌برنامه‌ای از طریق استارز، کاربران باید از ابزارهای اپل استور و گوگل پلی استفاده نمایند.

به احتمال زیاد، تلگرام، 30 درصد کمیسیون بگیرد. همچنین هنوز مشخص نیست که ارز دیجیتال استارز بر روی چه شبکه‌ای عرضه شود. اما به احتمال زیاد، تلگرام از شبکه خود یعنی تون استفاده کند. بر اساس گفته تحلیلگران، اگر تلگرام از شبکه تون استفاده کند، قیمت تون کوین مانند زمان عرضه نات کوین رشد خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان