کسب امتیاز همستر کامبت بر اساس پرافیت است

کسب امتیاز همستر کامبت بر اساس پرافیت است نه تعداد سکه‌ها

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 19 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

در روز قبل، همستر کامبت خبری اعلام کرد. طبق این خبر، ایردراپ این بازی تنها طبق موجودی کاربران و تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود. طبق این اطلاعیه کسب امتیاز همستر کامبت بر اساس پرافیت است نه تعداد سکه‌های کاربران.

خلاصه خبر به شرح زیر است:

  • در روز قبل توسعه دهندگان همستر کامبت بیان کردند که این بازی تنها طبق تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود.
  • توسعه‌دهندگان می‌خواهند این ایردراپ را طبق سودی که کاربران در هر ساعت بدست می‌آورند، انجام دهند.

همستر کمبت اعلام کرد کسب امتیاز همستر کامبت بر اساس پرافیت است نه سکه ها

در روز قبل توسعه‌دهندگان کامبت، طبق سولات و نظرات کاربرانشان که بسیار زیاد است، اطلاعیه جدیدی منتشر کردند. طبق این اطلاعیه، آن‌ها بیان کردند که این ایردراپ تنها طبق تعداد سکه‌ها انجام نمی‌شود. در حقیقت، ایرداپ همستر کامبت قرار است که طبق سودی که کاربران در هر ساعت بدست می‌آورند انجام شود. این سود، در بازی همستر در بخش بالا سمت راست قرار دارد. چنانچه تمایل دارید که آن را ارتقا دهید، در صفحه پایین، بر روی گزینه (Mine) کلیک کنید. با انجام ماموریت‌هایی می‌توانید در هر ساعت سود خود را افزایش دهید.

لازم به ذکر است که توسعه‌دهندگان این بازی بیان کردند که عوامل دیگری را که به واجد شرایط شدن این ایردراپ نقش دارد وجود دارد که در روزهای آینده اعلام می‌شود. در نهایت از کابران خواستند که این بازی را عاقلانه انجام دهند. فعالات در بازار ارزهای دیجیتال، بر این باور هستند که توسعه‌دهندگان این بازی به منظور افزایش مشارکت کاربران، چنین کاری انجام داده اند. از این رو تعداد افرادی که توسط لینک دعوت می‌شوند، در این بازی موثر است. توسعه دهندگان بیان کردند که سرورشان، مشکلات جدیدی دارد. بنابراین آن‌ها بدون خستگی بر روی آن کار کردند و در تلاش هستند تا در کوتاه‌ترین زمان مشکلات آن را بر طرف نمایند.

در نهایت با اینکه کسب امتیاز همستر کامبت بر اساس پرافیت است نه تعداد سکه‌ها؛ اما بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات دقیق تر، سکه های خود را مصرف نکنید و منتظر اطلاعیه های جدید و کامل باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان