معرفی سه ایردراپ احتمالی در ماه آینده

معرفی سه ایردراپ احتمالی در ماه آینده

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 10 تیر 1403

خرید ارز دیجیتال

معرفی سه ایردراپ احتمالی در ماه آینده | مانند بازی‌های تلگرامی، پروژ‌ه‌های بسیاری تلاش می‌کنند تا در ماه جولای (از اواسط تیر تا اواسط مرداد) ایردراپ توکن انجام دهند.

خلاصه خبر به شرح زیر است

  • بازی کتیزن تایید کرد که در ماه آینده ایردراپ خود را راه‌اندازی می‌کند.
  • این احتمال وجود دارد که پلتفرم‌های زتا و کاین پروتکل، ایردراپشان را انجام دهند.

طبق گزارشات کوین گیپ، برای کسب درآمد فعالان بازار ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یک فرصت هستند. با وجود این، کاربران برای محافظت از دارایی‌های خود، باید رویکردها و استراتژی‌های مناسب را به کار ببرند.

معرفی پلتفرم Zeta

زتا برای تغییر چشم‌انداز بخش دیفای، راه‌حل‌های مبتکرانه را ارائه می‌دهد. این پلتفرم بین کاربران اولیه خود، 8 درصد از کل عرضه توکن خود (ZEX) را پخش کرد و ایردراپ آن را انجام می‌دهد. به‌علاوه، این پلتفرم، برای مشو‌های آینده خود، 30 درصد توکن خود را در نظر دارد. این مشوق‌ها بر اساس Z-score هر 28 روز جمع آوری و توسط شرکت‌کننده پخش می‌شود. بدین ترتیب این تضمین وجود دارد که از پخش کردن توکن‌ها در آینده نیز سود ببرند.

بررسی کاین پروتکل

در اکوسیستم چیلیز، کاین پروتکل راه‌اندازی شد. این امر در قلمروی بلاک چین و ورزش انقلابی ایجاد کرد. کاین پروتکل، برای اینکه معاملات توکن‌های وفادار را آسان کند، توکن KAYEN را راه‌اندازی کرد. بر اساس گفته تحلیلگران، ایردراپ کاین پروتکل، احتمالا در ماه آینده انجام شود. بنابراین، متقاضیان باید تا جای ممکن امتیاز جمع کنند.

بررسی کتیزن

بازی تلگرامی کتیزن در ماه آینده فاز سوم را شروع می‌کند. این بازی 23 میلیون کاربر دارد و روزانه تعداد بازیکنانش به 3.4 میلیون نفر می‌رسد که این کاربران تا امروز 14.2 میلیون تراکنش آنچین انجام داده‌اند. این بازی، در فاز سوم خود از مینی بازی به یک مرکزی تبدیل می‌شود و بیش از 100 میلیون بازیکن خواهد داشت.

این بازی تلگرامی قصد دارد یک موتور را مخصوص مینی اپلیکیشن‌های تلگرامی راه‌اندازی کند. به زودی برای پروژه‌های دیگر، لانچ‌پول کتیزن نیز باز خواهد شد. به علاوه، توسعه‌دهندگان، تایید کردند که در ماه جولای کتیزن ایردراپ را شروع می‌کنند.

نکته: ما در این مطلب به معرفی سه ایردراپ احتمالی در ماه آینده پرداختیم. اما دقت کنید این مطلب یک پیشنهاد برای شرکت در ایردراپ نیست و فقط به جهت آگاهی و آشنایی شما با ایردراپ های جدید نگارش شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

  • سحر ناجی
    1403-04-11

    عالیه

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان