بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای همستر

بهترین صرافی همستر برای ایران کدام است؟

دسته بندی : صرافی ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 11 تیر 1403

خرید ارز دیجیتال

بازی تلگرامی همستر کامبت، به دلیل داشتن گیم پلی جذاب توانست در مدت کوتاهی، مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خصوص ایران جذب کند. این بازی درست مانند نات کوین بات تلگرامی بوده و بعد از لیست شدن، در صرافی‌های معتبر جهان و ایران معامله می‌شود. این بازی به دلیل وجود امکان ماینینگ و روش عرضه متفاوت توانسته در میان کاربران محبوب و معروف شود. برای برداشت این ارز دیجیتال از صرافی به احراز هویت در صرافی نیاز دارید. صرافی‌های معتبر بسیاری وجود دارند که همستر را لیست کرده‌اند. اما به عنوان کاربر ایرانی باید به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای همستر باشید. بدین ترتیب می‌توانید معاملات خود را بدون هیچ نگرانی و امنیت بالا انجام دهید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین صرافی همستر برای ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بازی همستر کامبت

همستر کامبت (Hamster Kombat) بازی تلگرامی است. این بازی کریپتویی سبک Tap to Earn است. بدین معنی که، با ضربه زدن‌ بر روی سکه‌ای که در بازی وجود دارد، می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید. اکثر مردم این بازی را انجام می‌دهند به این دلیل که با ارزش‌گذاری سکه‌های همستر، بتوانند به درآمد برسند. بازی‌های دیگری مانند همستر وجود دارند. یکی از آن‌ها نات کوین است و بعد آن همستر کامبت بسیار معروف شده است. این بازی در 25 مارس مطابق با 6 فروردین 1403 راه‌اندازی شد و بلافاصله به یکی از بازی‌های محبوب در سراسر جهان معروف شد و میلیون‌ها کاربر دارد. به‌طوری‌که، حدود 11 روز تنها 1 میلیون کاربر عضو آن شدند. اکنون که زمان زیادی از راه‌اندازی این بازی نگذشته است، بیش از 60 میلیون کاربردارد.

همستر کامبت در حال حاضر یک بازی ساده است ولی احتمال ایردراپش وجود دارد. ایردراپ به معنای بدست آوردن بدون دردسر کریپتو در دنیای ارز دیجیتال است. با قیمت گذاری این سکه، معاملات خرید و فروش همستر در بازار ارز دیجیتال انجام می‌شود. برای اینکه بتوانید سکه‌های بازی همستر را خرید و فروش کنید، باید از طریق صرافی ارز دیجیتال اقدام نمایید. همچنین ارز همستر در صرافی ایرانی نیز مبادله می‌شود. اما ما قصد داریم تا در این مقاله به معرفی صرافی‌های خارجی برای ارز همستر بپردازیم.

بازی همستر در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

در گوشه سمت چپ، بازی همستر کامبت، گزینه‌ای به نام «Exchange» وجود دارد. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید صرافی‌های همستر را مشاهده کنید. اگر برای شما سوال پیش آمده که «کدام صرافی برای همستر خوبه؟»، باید به شما بگویم که برخی از بهترین صرافی‌ها برای بازی همستر عبارتند از:

  • صرافی بایننس: بهترین صرافی جهان بایننس است که لایه‌های امنیتی و حجم معاملاتی آن بالا است.
  • صرافی بای‌بیت: یکی از صرافی‌های دیجیتال مطمئن، صرافی بای بیت است. این صرافی به دلیل اینکه نرخ اهرمی در معاملات آتی آن بالا است، معروف شده است.
  • صرافی اوکی‌ایکس: این صرافی نیز یکی از صرافی‌هایی است که همستر را لیست کرده است و خدمات متنوعی را به کاربرانش ارائه می‌دهد.
  • صرافی بینگ‌ایکس: یکی از خدمات مهمی که این صرافی ارائه می‌ده، انجام معاملات نقدی، فیوچرز و کپی تریدینگ است.
  • صرافی HTX: این صرافی متمرکز بوده و از عرضه اولیه کوین نیز پشتیبانی می‌کند.
  • صرافی کوکوین: این صرافی پیشرو در ارز دیجیتال بوده و کاربران بسیاری دارد. به‌طوری‌که، حجم تراکنش‌های آن بالا است.
  • صرافی io: یکی دیگر از صرافی‌ها برای همستر، این صرافی است که فعالیت خود را از سال 2013 شروع کرده است.
  • صرافی مکسی: این صرافی بهترین صرافی برای همستر محسوب می‌شود. زیرا بستر آنلایل است و کاربران ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • صرافی Bitget: این صرافی از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده و فرصت‌های بسیاری را برای کاربران خود فراهم کرده است.

معرفی بهترین صرافی‌ها برای همستر

از آنجا که ایرانیان برای مباده ارزهای دیجیتال با مشکلاتی مواجه هستند، باید از صرافی‌های ارز دیجیتال خاصی برای معاملات خود استفاده کنند. از این رو در این بخش صرافی‌های خارجی که مناسب ایرانیان است و معاملات همستر را انجام می‌دهد را معرفی می‌کنیم.

بهترین صرافی همستر برای ایران به شرح زیر است:

  • ByBit: این صرافی معتبر و محبوب خدمات بسیاری به کاربران خود ارائه می‌دهد و از سال 2018 فعالیت دارد. این صرافی توسط اکانت رسمی همستری معرفی شده‌است.
  • Mexc: بهترین صرافی برای ایرانی‌ها، این صرافی بوده و محبوب و معتبر است. با استفاده از این صرافی می‌توانید معاملات ارزهای بسیاری را انجام دهید که یکی از آن‌ها ارز همستر است.
  • Bitget: این صرفی پلتفرم معاملاتی مبادله ارزهای دیجیتال بوده و امنیت بالایی دارد. زیرا از تکنولوژی‌های پیشرفته برای حفاظت سرمایه‌‌ها استفاده می‌کند.
  • LBank: بهترین صرافی برای همستر، این صرافی بوده که جایگاه ویژه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال دارد. شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند موبایل، وب و API به این صرافی وصل شوید.
  • Kucoin: این صرافی بیش از 200 ارز دیجیتال از جمله نات کوین و همستر را پشتیبانی می‌کند و بهترین صرافی برای همستر محسوب می‌شود. این صرافی رابط کاربری آسان و جذابی دارد که استفاده از آن را برای همه کاربران آسان می‌کند.
  • Houbi: یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های جهان، Houbi است که فعالیتش را از سال 2013 شروع کرد. رابط کاربری آسان این صرافی انجام معاملات را آسان می‌کند.

تمامی صرافی‌هایی که در این بخش نام بردیم، بهترین صرافی برای همستر بوده و ایرانیان می‌توانند بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنند. یکی دیگر از صرافی‌های مناسب برای ایرانیان مناسب، صرافی Gate.io است که در بخش قبل آن را معرفی کردیم.

جمع‌بندی

در این مطلب قصد داشتیم تا به شما بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای همستر را معرفی کنیم. ابتدا بازی همستر را به شما توضیح دادیم تا در صورتی‌که با این بازی آشنایی ندارید، با آن آشنا شوید. در ادامه بهترین صرافی‌ برای همستر را معرفی کردیم. صرافی‌هایی که به شما معرفی کردیم، ممکن است که به دلیل تحریم‌ها به ایرانیان سرویس ارائه ندهد. در بخش بعدی مقاله صرافی‌هایی را معرفی کردیم که برای ایرانیان بهترین انتخاب است و علاوه بر ارز همستر می‌توانید ارزهای دیجیتال دیگر را نیز در این صرافی‌ها معامله کنید. در این بین بهترین صرافی‌ برای ایرانی‌ها Mexc و LBank هستند. اما توصیه ما این است که پیش از اقدام خرید یا فروش ارز همستر، درباره تمامی صرافی‌های نام برده شده در این مقاله تحقیق کنید.

سوالات متداول:

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای همستر کدام‌اند؟

صرافی‌های بایننس، بای‌بیت، اوکی‌ایکس، بینگ‌ایکس، HTX، کوکوین، Gate.io، مکسی و Bitget بهترین صرافی‌ برای همستر هستند.

قیمت توکن همستر چقدر است؟

همستر کمبت هنوز در صرافی به صورت رسمی لیست نشده است. اما در بازار پیش فرض بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، در تاریخ 11 تیر ماه سال 1403، قیمت توکن همستر (HMSTR) برابر با 0.000000002175 دلار است.

در ابتدا همستر در کدام صرافی‌ها لیست شد؟

ارز همستر، در ابتدا در دو صرافی kucoin و gate.io لیست شد. هر دو صرافی بسیار معتبر هستند و باعث شد تا کاربران بیشتری بتوانند به این ارز دیجیتال دست پیدا کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.6]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

  • کیانوش محمدی
    1403-04-15

    قیمت همستر چند هست میخواهم بفروشم

    • farachange-admin
      1403-04-16

      سلام وقت بخیر، قیمت همستر تا زمان لیست شدن توی صرافی ها مشخص نمیشه برای همین در حال حاضر امکان خرید و فروش هم وجود نداره

  • سمیر محمدی
    1403-04-27

    سلام

  • تیام نگار
    1403-06-01

    سلام تشکر از سایت فراچینج بابت منتشر کردن این پست، من یه مقاله دیگه در مورد بهترین صرافی همستر برای ایران کدام است؟ در رسانه افق اقتصادی خوندم که اونم بدردبخور بود.

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان