کد مخفی تپ سواپ 24 تیر

کد مخفی تپ سواپ 24 تیر | آموزش وارد کردن کد

تاریخ انتشار : 24 تیر 1403

صرافی ارز دیجیتال

ویژگی جدیدی به نام کد مخفی در بازی تپ سواپ اضافه شده که با هدف افزایش تعامل کاربران با کانال یوتیوب تپ سواپ طراحی شده است. شما می‌توانید با وارد کردن کد مخفی هر ویدئو، ۲۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان به دست آورید. در این مطلب، کد مخفی تپ سواپ 24 تیر را قرار داده ایم. برای دریافت امتیاز رایگان از تپ سواپ با ما همراه باشید.

کد مخفی تپ سواپ 24 تیر

کدهای امروز ویدئوهای بخش سینما تپ سواپ. با توجه به عنوان ویدئو کد را وارد کنید:

ویدئو یوتیوب کد ویدئو تپ سواپ
TapSwap Education: Can You Earn 1 Bitcoin Per Day? How Bitcoin Mining Work 4K7U6E10G7
What are NFTs and why they cost Millions tardigrade
The most DANGEROUS crypto scams you SHOULD know about RANSOMWARE

کد مخفی تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ به تازگی بخشی به نام «سینما» به قسمت تسک‌های بازی اضافه کرده است. این بخش به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای کانال یوتیوب تپ سواپ را تماشا کرده و کدهای مخفی موجود در ویدئوها را پیدا کنند. با وارد کردن این کدها می‌توانید سکه‌های رایگان دریافت کنید. این کدهای مخفی به‌صورت اعداد رنگی زیر برخی از تصاویر ویدئوها قرار دارند. با کنار هم گذاشتن این اعداد می‌توانید کد هر ویدئو را پیدا کرده و در بخش سینما وارد کنید تا سکه‌های رایگان دریافت کنید.

آموزش وارد کردن کد مخفی تپ سواپ

برای وارد کردن کد مخفی تپ سواپ، ابتد به بخش Task و سپس به قسمت Cinema بروید و روی نام ویدئوی مورد نظر خود کلیک کنید. در مرحله بعد، دکمه Start mission را بزنید.

کد مخفی تپ سواپ امروز 24 تیر

سپس با کلیک بر روی دکمه Watch وارد کانال یوتیوب تپ سواپ شوید و ویدئو جدید را تماشا کنید. دقت کنید که ویدئوها به‌صورت تصادفی نمایش داده می‌شوند و ممکن است ویدئوهای نمایش داده شده برای شما با کاربران دیگر متفاوت باشد. بنابراین، باید هر ویدئو را در یوتیوب باز کنید و با توجه به عنوان آن، کد مربوطه را پیدا کنید.

 

کدهای مخفی تپ سواپ 24 تیر

در این مطلب کدهای تپ سواپ را به طور کامل قرار داده ایم. هر کد مربوط به یک ویدئو است. دقت کنید کد مربوط به ویدئو رو با توجه به عنوان درست وارد کنید.زیرا ویدئو های نمایشی کاربران با یکدیگر متفاوت است. با وارد کردن کد مربوط در کادر و زدن دکمه Submit و سپس دکمه Finish mission می‌توانید سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید.طبق معمول پاداش امروز هم 200 هزار سکه است که با زدن دکمه Claim در مرحله آخر،این سکه‌ها به موجودی شما اضافه می‌شود.

نکته: مدت زمان هر ویدئو باید به طور کامل تمام شود. در صورت خروج زودتر از ویدئو و وارد کردن کد دیگر کد از شما پذیرفته نمی‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان