کارت‌های همستر کامبت 3 مرداد

کارت‌های همستر کامبت ۳ مرداد

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 3 مرداد 1403

کارت‌های همستر کامبت ۳ مرداد هر روز راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه منتشر می‌شود. شما می‌توانید کارت‌های چهارشنبه ۳ مرداد همستر کامبت را راس این سایت در مطلب مشاهده کنید و با آپدیت هر کارت در نهایت ۵ میلیون سکه همستر دریافت کنید.

کارت‌های همستر کامبت ۳ مرداد

کارت‌های روز ۳ مرداد همستر کامبت یا همان کمبو روزانه در بخش بازی همستر کامبت است کمک می‌کند تا به آسانی ۵ میلیون سکه رایگان دریافت کنید. در این مطلب از فراچنج ۳ کارت ویژه امروز همستر کمبت را معرفی می‌کنیم.

کارت های همستر کامبت 3 مرداد

آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

برای اینکه روزانه ۵ میلیون سکه رایگان از بازی همستر به دست آورید کافی است تا کارت‌های تقلب بازی را وارد کنید. برای ثبت روزانه هر کارت کمبو  ابتدا وارد ربات همستر کامبت در تلگرام شوید و سپس با کلیک روی گزینه کمبت روزانه می‌توانید از بین بخش‌های مختلف کارت روز را پیدا کنید و با آپدیت آن سکه رایگان به دست آورید. دقت کنید برای آپدیت برخی از کارت‌های همستر لازم است تا از طریق لینک رفرال برخی از دوستان خود را به بازی دعوت کنید. کارت‌های هر روز در یک دسته خاص مانند WEB3  در همستر هستند و شما می‌توانید به کمک آن‌ها سکه دریافت کنید. حالا برای دریافت امتیاز رایگان کارت‌های همستر امروز  را آپدیت کنید و امتیازتان را افزایش دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان