برداشت توکن همستر کامبت

برداشت توکن همستر کامبت به ربات اضافه شد

دسته بندی : اخبار کوتاه
تاریخ انتشار : 24 شهریور 1403

طبق گزارش‌های جدید گزینه برداشت توکن همستر کامبت به ربات و بخش ایردراپ آن اضافه شد. در حال حاضر و پیش از لیست شدن HAMSTER صرافی‌های بزرگی همچون بایننس، بای بیت و اوکی اکس در گزینه برداشت وجود دارند. نکته مهم در این رابطه‌عدم امکان احراز هویت کاربران ایرانی در صرافی‌های مذکور است. در نتیجه در حال حاضر کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده نمایند. با این حال تیم همستر کامبت برای کاربران خود امکان برداشت دارایی به کیف پول غیر حضانتی تون کیپر را نیز اضافه کرده است و کاربر ان می‌توانند از این بخش ایردراپ خود را برداشت کنند.

نکته: اضافه شدن بخش برداشت توکن همستر کامبت به معنی امکان برداشت دارایی و فروش آن نیست. بلکه در حال حاضر فقط می‌توانید دارایی‌ها را به کیف پول مد نظر خود متصل کنید تا در زمان اعلامی بتوانید آن‌ها را انتقال دهید. دقت داشته باشید  بهتر است که حتما همین حالا ربات را به کیف پول متصل کنید تا از ایردراپ برخوردار شوید.

برداشت توکن همستر کامبت

سلب مسئولیت: کاربر عزیز فراچنج! دقت کنید تمامی مطالب منتشر شده در وبلاگ صرافی فراچنج، شامل اخبار، آموزش و تحلیل‌ها تنها هدف اطلاع‌رسانی و آموزش به کاربران در فضای ارزهای دیجیتال دارد. لذا مجله فراچنج در زمینه ایردراپ و تحلیل‌ها هیچ گونه پیشنهاد سرمایه‌گذاری و یا مشارکت ندارد و صرفا برای آگاهی بیشتر کاربران خود و به درخواست جامعه رمز ازها در ایران تولید محتوا در این زمینه را انجام می‌دهد. بنابراین پیش از هر گونه سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید بدانید هر بازار مالی ریسک مربوط به خود را دارد و خطرات احتمالی این حوزه را در تصمیم گیری‌های خود اتخاذ کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان