اد لیست تمام بازی‌های تلگرام ؛ حل مشکل جوین شدن در کانال‌ها

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 26 شهریور 1403

یکی از ماموریت‌های رایج بین تمامی بازی‌های تلگرامی این روزها عضویت در کانال‌های تلگرامی است. برای مثال راکی رابیت در نزدیکی ایردراپ خود یک تسک ضروری مشخص کرده و یکی از این تسک‌ها عضویت در کانال تلگرامش است و هر کاربر که در کانال عضو نباشد نمی‌تواند ایردراپ را دریافت کند. این کار در ظاهر ساده به نظر می‌آید اما با توجه به تعداد بالای مخاطب این کانال‌ها و تعداد بالای درخواست‌ها برای عضویت این امر کمی دشوار است. علاوه بر این از سمت برخی از کاربران گزارش‌های شده است که مربوط به کاربران ایرانی است امکان عضویت مستقیم ندارند. راه حل این مشکل استفاده از اد لیست برای ورود به این کانال‌ها است. به کمک فولدر کانال‌های تلگرام و یا همان اد لیست به راحتی می‌توانید در کانال این بازی‌های تلگرامی عضو شوید.

در ادامه این مطلب از فراچنج لیست کاملی از اد لیست تمام بازی‌های تلگرام را قرار داده ایم. شما می‌توانید با عضویت در‌ای فولدرها به راحتی تسک‌های مربوط به هر بازی را انجام دهید.

ادلیست تمام بازی‌های تلگرام


در ادامه لینک اد لیست تمامی بازی‌های تلگرامی فعال را قرار داده ایم، با کلیک روی لینک به راحتی می‌توانید به عضویت کانال‌های این بازی‌ها درآید. در صورت نیاز می‌توانید به راحتی با برداشتن تیک هر بازی آن را از لیست حذف کنید.

اد لیست تمامی بازی های تلگرامی

راهنمای استفاده از اد لیست فولدرهای تلگرام

برای اینکه بتوانید به کمک این اد لیست‌ها وارد کانال‌ها مذکور شوید فقط کافی است تا روی لینک آبی رنگ مربوط به بازی کلیک کنید. پس از آن وارد محیط تلگرام می‌شوید و حالا فقط با زدن روی دکمه «Add» وارد کانال بازی می‌شوید.

اد لیست تمام بازی‌های تلگرام

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان

سوالات متداول کاربران

1-چرا نمی‌توانم در کانال بازی های تلگرامی مستقیما عضو شوم؟

عضویت در کانال بعضی از بازی های تلگرامی برای شماره های ایرانی با محدودیت همراه است.

چگونه در کانال تلگرام بازی میجر، همستر و .. عضو شوم؟
با توجه به مشکل عضویت برای عضویت در کانال‌های تلگرام، باید از اد لیست تمام بازی‌های تلگرام که در این مطلب قرار دارد استفاده کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان