معرفی سه ایردراپ که که در هفته‌های آینده باید آنها را تحت نظر بگیرید

دسته بندی : معرفی رمز ارزها
تاریخ انتشار : 4 مهر 1403

بازار ارزهای دیجیتال در مدت اخیر یک رشد نسبی را تجربه می‌کند. با این رشد نسبی بازار چند استارتاپ هم شروع به ایردراپ خود کرده‌اند. کاربران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند این پروژه‌ها را زیر نظر داشته باشند. با ما همراه باشید تا سه ایردراپ بازار ارز دیجیتال با شرایط مناسب را به شما معرفی کنیم.

اخبار ایردراپ‌های جدید بازار ارز دیجیتال در یک نگاه

  • همی نتورک اقدام به آغاز ایردراپ خود نموده
  • احتمال دارد PIN AI هم یک ایردراپ جدید را شروع کند

سه ایردراپ جدید بازار ارز دیجیتال کدامند؟

بر اساس گزارشی که بی اینکریپتو منتشر کرده سه پروژه جدید ایردراپ خود را آغاز کردند. این سه ایردراپ از حمایت مالی سرمایه‌گذاران مشهوری در حیطه بازار ارز دیجیتال برخوردارند. این سه ایردراپ را در ادامه مطلب بررسی کرده‌ایم.

۱- همی نتورک

همی نتورک (Hemi Network) در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار دارد. شبکه اصلی این پلتفرم به احتمال زیاد در اواخر سال جاری (۲۰۲۴) شروع به کار می‌کند. این روزها خبرهای زیادی در خبرگزاری‌ها درباره همی نتورک پخش می‌شود. زیرا این پلتفرم توانسته است ۱۵ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌های معروفی مانند Binance Labs و Breyer Capital جمع‌آوری کند. تیم توسعه همی نتورک اعلام کرده:

همی نتورک با استفاده از بیت کوین و اتریوم, برنامه‌های مفید و قدرتمندی در زمینه بلاک‌چین ایجاد خواهد کرد

این پلتفرم در جهت افزایش تعامل کاربران خود اقدام به یک ایردراپ جدید کرده است. کاربرانی که علاقمندند در این ایردراپ شرکت کنند باید از طریق مراجعه به وب سایت رسمی همی نتورک اقدام کنند.
شرکت در ایردراپ همی نتورک به این صورت است که ابتدا باید به وب سایت رسمی همی نتورک مراجعه کنید. بعد از ورود به وب سایت همی نتورک می‌توانید توکن‌های آزمایشی را در شبکه آزمایشی سپولیا (Sepolia) اتریوم کسب کنید و از این طریق به شبکه همی نتورک متصل شوید. در قدم بعد باید توکن‌های آزمایشی را سواپ کنید و یک کیف پول Hemi Safe ایجاد کنید. بعد از آن باید تراکنش‌های خود را تکمیل کنید تا بتوانید در ایردراپ شرکت کنید. در صورتی که بتوانید در شبکه‌های اجتماعی این پلتفرم تعامل داشته باشید و در پلتفرم Galxe هم عضو شوید پاداش بیشتری کسب خواهید کرد.

۲-  Yellow

Yellow نام یک پلتفرم خدمات بلاک چین است . این پلتفرم فصل اول کمپین ایردراپ خود را به تازگی راه‌اندازی کرده است. بعد از اینکه کمپین  Yellow یک سرمایه‌گذاری موفق به مبلغ ۱۰ میلیون دلار رهبری کریس لارسن (یکی از بنیانگذاران ریپل) انجام داد کمپین خود را آغاز کرد.

برای شرکت در ایردراپ  Yellow کاربران باید کیف پول خود را به وب سایت  Yellow متصل کنند. قدم بعد هم این است که باید به طور روزانه تسک‌های آن را چک کنند و با تکمیل آنها امتیاز بگیرند. در صورتی که کاربران وجوه خود را در شبکه قفل کنند می‌توانند امتیاز بیشتری به دست آورند.
هم اکنون  Yellow مبلغی در حدود ۶۵۳۰۱ دلار به عنوان سرمایه قفل شده دارد. اما با این وجود چون  Yellow سابقه کافی ندارد به عنوان یک پروژه پرریسک تازه تاسیس شناخته می‌شود.

۳-

PIN AI

طبق تعریفی که PIN AI از خود ارائه داده یک پلتفرم است که بخش‌های هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را به هم متصل می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت ابتکار PIN AI این است که فناوری هوش مصنوعی را دموکراتیک می‌کند. به این صورت که یک دستیار هوش مصنوعی با تاکید و مبتنی بر حریم خصوصی ارائه می‌دهد.
بسیاری از کاربران این احتمال را می‌دهند که PIN AI به زودی ایردراپ جدید خود را آغاز کند. زیرا این پلتفرم یک سرمایه ۱۰ میلیون دلاری از سرمایه‌گذارانی مانند آندریسن هوروویتز جمع آوری کرده است.
برای اینکه بتوانید در ایردراپPIN AI در آینده شرکت کنید باید ابتدا به وب سایت رسمی PIN AI مراجعه کنید و فرم مربوط به ایردراپ را تکمیل کنید . همچنین باید در شبکه‌های اجتماعی PIN AI هم تعامل کنید تا بتوانید امتیاز کسب کنید.
مثلاً باید حساب PIN AI را دنبال کنید و پست‌های آن را در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق لایک و ریتوییت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان