معرفی بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان

معرفی بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان

تاریخ انتشار : 25 شهریور 1403

معرفی بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان | در مدت اخیر بعد از ایردراپ نات کوین بازی‌های هم سبک با نات کوین یعنی بازی‌های Tap to earn به محبوبیت زیادی  رسیده‌اند. در این بین بازی تلگرامی همستر کامبت توانسته است به بهترین بازی Tap to earn  تبدیل شود. حالا بعد از مدت‌ها که از فعالیت این بازی محبوب می‌گذرد به زمان ایردراپ آن نزدیک می‌شویم. اما برای اینکه بتوانید در ایردراپ همسترکامبت شرکت کنید باید یک کیف پول معتبر به ربات تلگرامی همسترکامبت متصل داشته باشید.

همانطور که می‌دانیم بازی همستر کامبت بر بستر شبکه تن فعالیت می‌کند.  به همین دلیل از همان کیف پول‌هایی که برای ایردراپ نات‌کوین استفاده کرده‌اید می‌توانید برای ایردراپ همستر کامبت هم استفاده کنید. شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که بهترین کیف پول برای ایردراپ همستر کامبت کدام است. با ما همراه باشید تا بهترین کیف پول‌هایی که برای شرکت در ایردراپ بازی همستر کامبت مناسب هستند را معرفی کنیم و هر کدام را بررسی کنیم.

معرفی بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان


کاربران همستر کامبت انتظار زیادی برای ایردراپ این بازی تلگرامی کشیده‌اند. حالا بالاخره بعد از مدت‌ها سوال کاربران همستر کامبت درباره زمان لیست شدن آن پاسخ داده شد. بازی همسترکامبت که توکن آن با HMSTR شناخته می‌شود قرار است در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ یعنی ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ لیست شود.  از آنجا که این بازی بر بستر تون‌کوین فعالیت می‌کند، می‌توانید از کیف پول‌هایی که برای شرکت در ایردراپ نات‌کوین استفاده کرده‌اید برای ایردراپ همستر کامبت هم استفاده کنید.

شاید شما هم به دنبال این باشید که از کدام کیف پول برای شرکت در ایردراپ همستر کامبت استفاده کنید. در اینجا ما کیف پول‌هایی که ایرانیان می‌توانند برای شرکت در ایردراپ همستر کامبت استفاده کنند را برای شما آورده ایم. هر کدام از این کیف پول‌ها مزایا و معایبی دارد که اگر با ما همراه باشید می‌توانید بهترین کیف پول را از بین آنها انتخاب کنید.

1-کیف پول تون کیپر (TonKeeper) بهترین انتخاب برای نگهداری همستر

می‌توان گفت تون‌کیپر محبوب‌ترین کیف پول شبکه تون است. کاربران این کیف پول می‌توانند تمام ارزهای دیجیتال که بر بستر تون‌کوین فعالیت می‌کنند را در این کیف پول ذخیره و یا معامله کنند.  رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده و برای کاربران جذاب است.  آن دسته ازکاربران ارزهای دیجیتال که از این کیف پول استفاده می‌کنند، می‌توانند توکن‌های خود را به آسانی مدیریت کنند.  این کیف پول از انواع NFTها پشتیبانی می‌کند و در عین حال امنیت زیادی دارد.کیف پول تون کیپر دارای قابلیت استیکینگ هم است که باعث می‌شود کاربران درآمد اضافی کسب کنند. این کیف پول به برنامه‌های غیرمتمرکز DAPP هم دسترسی دارد.  دسترسی کاربران به این برنامه‌های غیرمتمرکز می‌تواند برای  شرکت در ایردراپ همستر کامبت بسیار مفید باشد.

کیف پول تون کیپربا وجود همه این مزایا اما معایبی هم دارد. این کیف پول فقط از بلاک‌چین تون پشتیبانی می‌کند و برای کسانی که قصد دارند یک کیف پول چند ارزی داشته باشند مناسب نیست.

2-مای‌تون ولت (mytonwallet) ابزاری مناسب برای ذخیره سازی HMSTER

کیف پول مای‌تون ولت نسبت به سایر کیف پول‌های معرفی شده جدید است و به همین دلیل شاید بعضی از کاربران تمایل داشته باشند از گزینه‌هایی که قدیمی‌تر هستند استفاده کنند. اما با این وجود این کیف پول از ویژگی‌های مثبتی برخوردار است. این کیف پول اختیار کنترل بر دارایی‌ها را به طور کامل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یعنی به عبارتی این کیف پول یک کیف پول غیرحضانتی است.  از آنجا که کاربران ارزهای دیجیتال به دنبال حفظ استقلال و امنیت بیش‌تر هستند به همین دلیل این ویژگی مای‌تون ولت برای آنها بسیار ارزشمند است. این کیف پول علاوه بر پشتیبانی از تون‌کوین از دارایی‌های دیگری هم مانند سایت‌های TON و NFT‌ها پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آن توانایی اجرا روی سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید، لینوکس ‏ios و ویندوز است. داشتن این ویژگی قابلیت انعطاف پذیری زیادی به ولت مای‌تون می‌بخشد.

3-کیف پول تراست ولت (trustwallet)

این کیف پول هم همانند مای‌تون ولت یک کیف پول غیرمتمرکز است و کاربران آن می‌توانند روی دارایی‌های خود به طور کامل کنترل داشته باشند.  همچنین این کیف پول ارزهای دیجیتال متعددی را پشتیبانی می‌کند و کاربران برای مدیریت ارزهای دیجیتال خود گزینه‌های متنوعی را در اختیار دارند.

این کیف پول از تون‌کوین هم پشتیبانی می‌کند، در نتیجه توکن همسترکامبت را هم می‌توان در این ولت معامله کرد.  یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول امنیت بالایی است که برای کاربران فراهم کرده است. کیف پول تراست ولت به واسطه قابلیت احراز هویت بیومتریک و همچنین سیستم امنیتی چند امضایی خود امنیت کاربران را تامین می‌کند.

با وجود همه مزایایی که این کیف پول دارد اما تاکنون نسخه دسکتاپ برای کاربران ارائه نداده است. یکی دیگر از معایب آن این است که کاربران برای انجام تراکنش‌ها حتماً باید به اینترنت متصل باشند.  این معایب کاربران را برای انجام تراکنش‌های مختلف در زمان‌های مختلف  محدود می‌کند.

4-کیف پول تون‌هاب (tonhub)

یکی از بهترین کیف پول‌های مناسب برای همستر کامبت تون‌هاب است. کیف پول تون‌هاب از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین از شبکه تون هم به طور کامل پشتیبانی می‌کند. این کیف پول  مزایای دیگری هم دارد از جمله قابلیت اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز و همچنین اتصال به برنامه‌های دیفای.  یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های آن رابط کاربری ساده آن است که باعث می‌شود کاربران تازه‌کار که قصد دارند در ایردراپ همستر کامبت شرکت کنند به راحتی توکن‌های خود را انتقال دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های این کیف پول که آن را جذاب می‌کند قابلیت استیکینگ تون‌کوین است که می‌تواند برای کاربران آن درآمد اضافی به همراه داشته باشد.

با وجود همه مزایایی که گفتیم اما این کیف پول یک کیف پول چند ارزی نیست. یعنی این کیف پول از ارزهای دیجیتال دیگر پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل برای کاربرانی که قصد دارند ارزهای دیجیتال دیگری هم داشته باشند ایجاد محدودیت می‌کند.

5-کیف پول کراپتی (Cropty)

علاوه بر کیف پول‌هایی که در بالا گفتیم کیف پول کراپتی هم می‌تواند یکی از  کیف پول‌هایی باشد که برای ایردراپ همستر کامبت مناسب باشد.

کیف پول کراپتی دارای رابط کاربری ساده است  و برای همه کاربران از جمله کاربران مبتدی یا کاربران حرفه‌ای مناسب است.  این کیف پول از چندین بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند، در نتیجه برای کاربرانی که تمایل دارند ارزهای دیگر را هم مدیریت کنند امکانات متنوعی را فراهم کرده است.  از لحاظ ویژگی‌های امنیتی هم این کیف پول از ویژگی‌های مهمی برخوردار است.  این کیف پول با دارا بودن اسکن اثر انگشت امنیت بسیار بالایی برای کاربران خود فراهم کرده است. این کیف پول نسبت به سایر کیف پول‌ها یک گزینه جدید است، به همین دلیل هم در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار نیست. همچنین یکی دیگر از معایبی که این کیف پول دارد پشتیبانی از تعداد محدود ارزهای دیجیتال است.  کیف پول کراپتی با اینکه از چندین بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند اما تعداد ارزهایی که می‌توان در آن معامله کرد محدود هستند.

مقایسه بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان

ویژگی تون هاب تون کیپر تراست ولت مای تون ولت کراپتی
پلتفرم‌ها وب، موبایل وب، موبایل موبایل، دسکتاپ، مرورگر موبایل موبایل
پشتیبانی از شبکه‌ها TON بلاک‌چین TON بلاک‌چین بیش از ۱۰۰ شبکه TON بلاک‌چین بیش از ۵۰ شبکه
پشتیبانی از ارزهای دیجیتال TON TON بیش از ۲۷۰ ارز دیجیتال TON بیش از ۵۰ ارز دیجیتال
پشتیبانی از NFT خیر خیر بله خیر بله
استیکینگ خیر خیر بله خیر خیر
امنیت رمزگذاری محلی رمزگذاری محلی رمزگذاری قوی، سازگاری با Trezor و Ledger رمزگذاری محلی رمزگذاری قوی
امکانات اضافی انتقال سریع، مدیریت دارایی‌های TON انتقال سریع، مدیریت دارایی‌های TON مرورگر dApp، پشتیبانی از چندین بلاک‌چین مدیریت ساده دارایی‌های TON مدیریت ساده و کاربرپسند

آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت

برای اینکه بتوانید کیف پول خود را به همستر کامبت متصل کنید باید ابتدا وارد بازی همسترکامبت در تلگرام شوید.سپس از منوی پایین صفحه باید وارد بخش ایردراپ (Airdrop) همسترکامبت شوید. از بین گزینه‌های موجود  گزینه آن‌چین ایردراپ (On-chain airdrop) را انتخاب کنید. کاربران ایرانی نمی‌توانند سایر گزینه‌های این قسمت را انتخاب کنند زیرا  این گزینه‌ها نیاز به احراز هویت دارند. یکی دیگر از گزینه‌های این قسمت که  نیاز به احراز هویت ندارد، گزینه متمرکز EBI است که نسبت به گزینه On-chain airdrop برداشت کاربران را با تاخیر انجام می‌دهد.  به همین دلیل بهتر است که گزینه آن‌چین ایردراپ را انتخاب کنید.

بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان

بعد از انتخاب گزینه On-chain airdrop روی دکمه Connect wallet کلیک کنید تا کیف پول‌هایی که برای بازی همستر قابل قبول هستند برای شما به نمایش گذاشته شوند. بهترین گزینه کیف پول‌ها همان تون‌کیپر است. البته از کیف پول‌هایی مانند مای‌تون ولت و یا همچنین تون‌هاب هم می‌توانید استفاده کنید. بهتر است از کیف پول خود تلگرام یا ربات @wallet استفاده نکنید، زیرا این کیف پول یک کیف پول حضانتی است و به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهد.

بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان

بعد از انجام این فرآیند حالا باید وارد محیط کیف پول تون‌کیپر خود شوید.  ابتدا اطمینان حاصل کنید که ربات همسترتان به کیف پول شما وصل شده و آن را تایید کنید. برای این کار باید گزینه Conect wallet را انتخاب کنید و بعد هم رمز کیف پول خودتان را وارد آن کنید. بعد از این مراحل دوباره باید به محیط ربات همسترکامبت بروید و بعد از اطمینان از درست بودن کیف پول خود دکمه Set as default withdrawal option  را  انتخاب کنید. در این مرحله کار اتصال کیف پول به همسترکامبت به پایان رسیده است. حالا فقط باید منتظر برگزاری ایردراپ همسترکامبت باشید. در زمان لیست شدن همسترکامبت هم باید توکن‌های خود را با همین آدرس دریافت (claim) کنید.

جمع بندی:

در این مطلب به معرفی بهترین کیف پول‌های همستر کامبت برای ایرانیان پرداختیم. تمامی ولت های معرفی شده در این مطلب برای کاربران ایرانی قابل استفاده هستند و شما می توانید از این کیف پول ها برای ذخیره سازی ایردراپ همستر استفاده کنید. انتخاب کیف پول بستگی به نیازهای شخصی شما دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان