پیش‌بینی قیمت کاردانو: آیا حرکت صعودی می‌تواند ADA را به 1 دلار برساند؟

پیش‌بینی قیمت کاردانو: آیا حرکت صعودی می‌تواند ADA را به 1 دلار برساند؟

دسته بندی : تحلیل ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1402
خرید و فروش ارز دیجیتال
در حالی که ارزش بازار ADA نشان دهنده حضوری تثبیت کننده است، حرکت قیمت آن در رابطه با بالاترین و پایین‌ترین سطوح تاریخی، تصویری گسترده‌تر از احساسات بازار آینده ترسیم می‌کند. پیش‌بینی قیمت کاردانو: آیا حرکت صعودی می‌تواند ADA را به 1 دلار برساند؟  در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج اعداد، الگوهای نمودار و سیگنال‌های بازار را برای پیش بینی مسیر احتمالی قیمت کاردانو تجزیه و تحلیل می‌کنیم. در چند وقت اخیر کاردانو به بالاترین قیمت خود در ۲۲ ماه گذشته رسید و شاهد افزایش قابل توجه قیمت آن بودیم. قیمت معاملات فعلی ۰.۷۸۰ دلار نشان دهنده افزایش ۱۰ درصدی و بهبود قابل توجهی نسبت به پایین‌ترین سطح یعنی ۰.۲۳۸ دلار است. نظر شما در رابطه با حرکات کوتاه مدت این ارز دیجیتال چیست؟ آیا کاردانو گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری است؟

پیش‌بینی قیمت کاردانو: آیا حرکت صعودی می‌تواند ADA را به 1 دلار برساند؟

با یک بررسی کوتاه از چارت ADA، متوجه می‌شویم کاردانو به بالاترین قیمت خود در 22 ماه گذشته رسیده است.  قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) اخیرا افزایش قابل توجهی داشته است. قیمت معاملات فعلی در محدوده ۰.۷۸۰ دلار است و نشان دهنده افزایش ۱۰ درصدی و بهبود قابل توجه این ارز نسبت به پایین ترین سطح خود یعنی ۰.۲۳۸ دلار است. آخرین بار قیمت ADA در ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ به این سطح رسیده بود. با وجود پیش بینی های نزولی در مورد قیمت آن، کاردانو در چند هفته گذشته با رشد ۵۳.۷۱ درصدی، مقاومت خوبی نشان داده است. در ادامه تصویری از مارکت کپ این ارز دیجیتال را مشاهده می‌کنید:

پیش‌بینی قیمت کاردانو: آیا حرکت صعودی می‌تواند ADA را به 1 دلار برساند؟

کاردانو همچنان بسیار پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخی خود قرار دارد. ارزش بازار فعلی کاردانو ۲۷.۶۹ میلیارد دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن حدود ۱.۲ میلیارد دلار است. حجم معاملات آن در چند هفته گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است. در دوره های پیشین، افزایش حجم معاملات منجر به افزایش قیمت ADA شده بود.

کاردانو همچنان بسیار پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخی خود قرار دارد

ارزش بازار فعلی کاردانو ۲۷.۶۹ میلیارد دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن حدود ۱.۲ میلیارد دلار است. حجم معاملات آن در چند هفته گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است. در چرخه‌های دیگر، افزایش حجم معاملات منجر به افزایش قیمت ADA شده بود. با وجود افزایش قیمت اخیر، ADA همچنان حدود ۷۵ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۳.۱۰ دلار است که در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۱ به آن دست یافته بود. این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده‌ی فضای زیادی برای رشد در ماه‌های آینده باشد.

تحلیل کاردانو 15 اسفند

مقاومت مهم کاردانو در سطح ۰.۷۵ دلار قرار دارد

نمودار In/Out of the Money Around Price (IOMAP) ابزاری حیاتی برای درک احساسات سرمایه‌گذاران و سطوح احتمالی حمایت قیمت است. برای ADA، این واقعیت که ۱۱۰.۱۶ هزار آدرس در محدوده قیمتی ۰.۶۶ تا ۰.۷۸ دلار «در سود» هستند، نشان‌دهنده‌ی پایه‌ای قدرتمند از حمایت است. زیرا بسیاری از سرمایه‌گذاران در این بازه قیمتی با سود ADA را نگه می‌دارند.

این اطلاعات مهم است زیرا نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است در این محدوده قیمتی کاهش یابد و منجر به ثبات یا حرکت صعودی برای قیمت ADA شود. زیرا سرمایه‌گذاران تمایل کمتری به فروش با ضرر دارند.

از طرف دیگر، ADA با مقاومت احتمالی نیز مواجه است. زیرا ۱۴۰.۱۶ هزار آدرس «در ضرر» هستند و با قیمت‌های بالاتر تا ۰.۸۹ دلار خرید کرده‌اند.

پیش‌بینی قیمت کاردانو: آیا حرکت صعودی می‌تواند ADA را به 1 دلار برساند؟

نتیجه گیری از پیش‌بینی قیمت کاردانو: آیا حرکت صعودی می‌تواند ADA را به 1 دلار برساند؟

شکستن مقاومت ۰.۷۸۵ دلار برای حفظ رشد قیمت ADA ضروری است. چنین حرکتی نشانه قدرت است و می‌تواند فشار خرید بیشتری را جذب کند. برعکس، ریزش به زیر سطح حمایت ۰.۷۷۷ دلار ممکن است نشان دهنده حرکت معکوس نزولی باشد و منجر به تست مجدد نواحی حمایتی پایین‌تر شود.

با توجه به وضعیت تکنیکال فعلی و پویایی بازار، ADA ممکن است به زودی مقاومت ۰.۸۰ دلار را ببیند، به شرطی که احساسات صعودی ادامه داشته باشد. فعالان بازار احتمالا تا رسیدن ADA به ۱ دلار منتظر خواهند ماند تا فشار فروش قابل توجهی را شاهد باشند.

با این حال، در صورتی که حمایت ۰.۷۵ دلار بشکند، قیمت ممکن است به سمت ۰.۷۰ دلار عقب نشینی کند. سرمایه گذاران باید به دقت سطوح حمایت و مقاومت را زیر نظر داشته باشند، زیرا خروج یا شکست از این نقاط می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد روند قیمت آینده ADA ارائه دهد. بنظر شما امکان رسیدن قیمت کاردانو به 1 دلار  وجود دارد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان