صرافی ارز دیجیتال جایزه دار

صرافی ارز دیجیتال جایزه دار ؛ معرفی صرافی های خارجی جایزه دار

دسته بندی : صرافی ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 19 اسفند 1402

خرید و فروش ارز دیجیتال

صرافی‌های دیجیتال به عنوان پلتفرم‌های امن و کاربردی برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال، در حال حاضر جزء اصلی فعالیت‌ در بازار ارزهای رمزنگاری محسوب می‌شوند. برخی از این صرافی‌ها به منظور جلب توجه بیشترکاربران، جوایز و پاداش‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاران و اعضا در نظر گرفته اند. این مسئله مشوقی برای جذب سرمایه گذاران است. لذا ما در این مقاله از فراچنج به معرفی صرافی ارز دیجیتال جایزه دار می‌پردازیم.

کدام صرافی ارز دیجیتال جایزه دار است؟


در ادامه لیستی از صرافی های ارز دیجیتالی که جایزه دار هستند را معرفی می‌کنیم:

1-جوایز صرافی کوکوین:

جایزه خوش آمدگویی:

  • 10 دلار در USDT: برای ثبت نام و احراز هویت کامل.
  • 5 دلار در KCS: برای اولین واریز 50 USDT یا بیشتر.

 برنامه معاملات فیوچرز:

  •  1000 دلار در USDT: برای معامله در بازار فیوچرز.
  •  500 دلار در KCS: برای تریدرها با حجم معاملات بالا.

 برنامه معاملات اسپات:

  •  500 دلار در USDT: برای معامله در بازار اسپات.
  • 250 دلار در KCS: برای تریدرها با حجم معاملات بالا.

 برنامه های رفرال:

  • 10% از کارمزد معاملات: برای هر کاربری که با لینک شما ثبت نام کند.
  • 500 دلار در USDT: برای رفرال کنندگان برتر.

 ایردراپ و مسابقات:

  • جوایز مختلف: به طور منظم ایردراپ و مسابقات مختلف با جوایز ارز دیجیتال برگزار می شود.

برنامه وفاداری KCS:

  • مزایای مختلف: مانند تخفیف در کارمزدها، جوایز نقدی و دسترسی به خدمات VIP.

صرافی ارز دیجیتال جایزه دار

2-جوایز صرافی کوین بیس:

شروع فعالیت در صرافی کوین بیس:

  • 10 دلار بیت کوین: به محض ورود به دنیای کوین بیس و تکمیل احراز هویت، 10 دلار بیت کوین هدیه دریافت کنید.
  • 5 دلار GUSD: با اولین واریز 100 دلاری یا بیشتر، 5 دلار GUSD به حساب شما واریز می‌شود.

یادگیری و کسب درآمد:

  • تا 50 دلار ارز دیجیتال: با شرکت در دوره های آموزشی کوین بیس، ضمن ارتقای دانش خود در مورد ارزهای دیجیتال، تا 50 دلار ارز دیجیتال هدیه دریافت کنید.

جوایز خرید کارت کوین بیس:

  • 1% پاداش بیت کوین: با هر بار خرید با کارت کوین بیس، 1% از مبلغ تراکنش به صورت بیت کوین به شما پاداش داده می‌شود.

رفرال گیری:

  • 10% از کارمزد معاملات: هر کاربری که با لینک شما به جمع کوین بیسی ها بپیوندد، 10% از کارمزد معاملاتش به شما تعلق می‌گیرد.

صرافی ارز دیجیتال جایزه دار خارجی

3-جوایز صرافی بایننس:

جایزه ثبت نام در صرافی بایننس

  • ۱۰۰ دلار در BNB: به محض ورود به دنیای بایننس و احراز هویت کامل، ۱۰۰ دلار در توکن BNB هدیه دریافت کنید.

شروع معامله و کسب درآمد:

  • تا ۴۰۰ دلار در BNB: با انجام معاملات در بازارهای مختلف بایننس، تا ۴۰۰ دلار در توکن BNB هدیه دریافت کنید.

رفرال و دعوت از دوستان:

  • تا ۴۰٪ از کارمزد معاملات: برای هر کاربری که با لینک شما به جمع بایننسی‌ها بپیوندد، تا ۴۰٪ از کارمزد معاملاتش به شما تعلق می‌گیرد.

صرافی ارز دیجیتال به جای بایننس

چرا سایت‌های صرافی برای ثبت نام ارز دیجیتال هدیه می‌دهند؟

هرچه علاقه و فعالیت مردم در بازار کریپتکارنسی افزایش یابد، صرافی‌های بیشتری شکل می‌یابند. درنتیجه دلیل اینکه سایت‌های صرافی همچین هدایایی می‌دهند، همین امر است. هر چه میزان تعداد صرافی‌ها بیشتر شد، رقابت هم به مراتب بین آن‌ها بالا گرفت. نتیجه این رقابت‌ها ایجاد آپشن‌هایی برای جذب هر چه بیشتر کاربران است. یکی از این نکات جذب کننده‌ی کاربران، هدیه به آن‌ها در ازای ثبت نام در صرافی است. درواقع همین امر موجب بیشتر شدن تعداد کاربران صرافی و رشد چشمگیر آن می‌گردد.

طریقه دریافت کریپتو رایگان با ثبت نام در صرافی

همانطور که گفتیم تعدادی از صرافی‌ها برای عضویت کاربران رمزارزی به عنوان پاداش تقدیم می‌کنند. آیا از خود می‌پرسید چگونه این کار صورت می‌گیرد؟ پاسخ در اینجا این است که صرافی‌ها با یکدیگر متفاوت عملکرد دارند. مثلا در یک صرافی با انجام عضویت و احراز هویت می‌توانید هدیه دریافت کنید. در مقابل ممکنه در صرافی دیگری باید حتما، احراز هویت دومرحله‌ای را برای دریافت هدیه انجام دهید. در بعضی از صرافی‌ها می‌توان این رمزارز پاداشی را فروخت یابرعکس در بعضی از صرافی‌های دیگه کاربر حق فروختن آن را ندارد. کاربر در مرحله بعدی می‌تواند هدیه خود را بردارد، یا یک مقدار دیگری دارایی به آن اضافه کند و بعد از افزایش آن، خرید و فروش و سرمایه‌گذاری انجام دهد.

راه دیگر دریافت رمزارز از صرافی

بعضی از صرافی‌ها به جزء ثبت نام راه‌های دیگری برای دریافت رمزارز قرار داده اند. برای مثال در برخی از آن‌ها با معرفی دوستان خود و عضویت آن‌ها در صرافی به وسیله رابط بودنتان، مقداری رمزارز به شما به عنوان هدیه تقدیم می‌گردد.

چگونه از واقعی بودن هدیه کریپتویی در ازای ثبت نام اطمینان یابیم؟

اگر می‌خواهید از راه ثبت نام در صرافی، ارز دیجیتال کسب کنید باید از امنیت و اینکه حتما رمزارز را به شما می‌دهد مطمئن گردید. برای کسب این اطمینان، می‌بایست درباره وعده های هر کدام از صرافی‌های مدنظر تحقیق و بررسی انجام دهید. باید مطمئن شوید که این رمزارز رایگان است و صرافی پاداش دهنده کلاهبرداری نیست و اعتبار دارد. برای همین در مرحله اول باید لیستی از صرافی‌هایی که رمزارز رایگان در ازای ثبت نام هدیه می‌دهند را تهیه کنید. بعد از تهیه این لیست درباره تک تک صرافی‌ها اطمینان حاصل کنید. همانطور که گفتیم صرافی‌های زیادی هستند که ممکن است خیلی‌ها کلاهبرداری یا وسیله برای سرقت دارایی‌های شما ساخته شده باشند. اما در کل خیلی از صرافی‌ها برای بالا بردن تعداد کاربران، ارز دیجیتال هدیه می‌دهند که باید در انتخاب صرافی مورد نظر دقت کنید.

شرایط دریافت هدیه ارز دیجیتالی برای ثبت نام در صرافی

قطعا دریافت رمزارز رایگان از راه ثبت نام در صرافی‌ها به آن سادگی که تصور می‌کنید نیست. صرافی‌ها برای عرضه این هدیه در ازای ثبت نام، شرایط و قوانینی ایجاد کردند. تعدادی از این شرایط عبارتند از:

قرار دادن شرط‌هایی برای استفاده از رمزارز هدیه

تعدادی از صرافی‌ها برای استفاده از رمزارزهایی که هدیه می‌دهند، شرایطی به وجود آورده اند. مثلا یک صرافی فقط با همان رمزارزی که موقع ثبت نام هدیه داده است، به کاربر اجازه خرید رمزارز دیگری می‌دهد. یا اینکه اصلا حق فروش هدیه دریافتی را ندارید.

قوانین ثبت نام در صرافی

بعضی دیگر از صرافی‌ها درخواست یکسری اطلاعات شخصی از کاربر خود می‌کنند. به همین جهت مطمئن گردید که صرافی منتخب امنیت دارد و معتبر است.

ایجاد قانون ممنوعیت تبدیل

خیلی از صرافی‌ها برای مقابله با افراد سودجو یکسری ممنوعیت‌ها قراردادند. مثلا حق تبدیل رمزارز هدیه به ارز فیات را ندارید.

موقعیت جغرافیایی

یکسری دیگه از رمزارزها توسط صرافی‌ها فقط به افرادی رایگان تعلق می‌گیرد که در موقعیت به خصوص جغرافیایی قرار دارند.

زمانبندی شدن هدیه

تعدادی از صرافی‌ها برای تحویل رمز ارز هدیه زمان مشخص می‌کنند، مثلا باید طی چند ساعت معین در صرافی ثبت نامانجام دهید و هدیه بگیرید.

محدود بودن در مقدار

بعضی صرافی‌ها برای دریافت هدیه مقدار معینی طبق مواردی مشخص می‌کنند. مثلا صرافی اگر تعداد تراکنش فرد ۱ مرتبه باشد، آن هم با مبلغی به خصوص هدیه رمزارز رایگان می‌دهد.

در کل برای این که ارز دیجیتال رایگان از صرافی دریافت کنید، باید حتما از معتبر بودن و امنیت صرافی مورد نظر مطمئن گردید. این موضوع را بدانید که دریافت رمزارز به صورت رایگان از ویژگی‌های صرافی مدنظر نبوده و باید تمام نکاتی از جمله مقدار کارمزد، مقدار حداقل سپرده، امنیت موجود و دیگر موارد درارتباط با تراکنش‌ها بررسی کنید.

روش های دریافت رمزارز رایگان از صرافی ها

هر کدام از صرافی‌هایی که ارز دیجیتال هدیه می‌دهند راه های متفاوتی برای ارائه این هدیه در پیش می‌گیرند. در واقع صرافی‌ها بیشتر اوقات بعد از اینکه مراحل ثبت نام را درست به پایان رساندید، هدیه ارز دیجیتالی خود را تحویل شما می‌دهد. این هدیه پس از تحویل درون حساب کاربری‌تان ذخیره می‌گردد. گاهی به قدری مقدار هدیه کم است که نمی‌توان آن را برداشت پس با خرید مقداری دیگر رمزارز، آن را افزایش می‌دهید تا خرید و فروش و یا سرمایه‌گذاری با سود بهتری انجام دهیم. شما به چندین روش می‌توانید ارز دیجیتال رایگان از صرافی به دست آورید که به ترتیب برایتان توضیح می‌دهیم.

عرضه ارزهای دیجیتال اولیه (ICO یا Initial Coin Offering):

روش فعالیت بعضی از پروژه‌های برای گسترش ارزهای دیجیتال در اوایل، این است رمزارزها را به صورت پاداش به داوطلبان ثبت نامی ارائه دهد.

عرضه توکن ها:

در خیلی از فعالیت‌ها مثل پاسخ دادن صحیح به سوالات، افزودن دوستان به گروه، ارائه خبرها به دیگر افراد و غیره به افراد، رمزارز رایگان هدیه می‌دهند.

پاداش‌ها در پی رقابت:

بعضی صرافی‌ها مسابقاتی برای افزایش سرگرمی کاربران تشکیل می‌گردد که رمزارزهایی را به صورت جایزه به افراد برنده تحویل می‌دهند.

تبلیغات:

در بعضی دیگر از صرافی‌ها به عنوان پاداش در ازای یکسری فعالیت به خصوص ارز دیجیتال رایگان ارائه می‌دهند. مثل فالو کردن یا دنبال کردن یک صفحه بخصوص.

ایردراپ‌ها (Airdrops):

بعضی از کسانی که سازنده ارزهای دیجیتال جدید هستند، برای تبلیغات و ترغیب کاربران جهت استفاده، این رمزارزها را به صورت مجانی به کاربران هدیه می‌شود.

این را بدانید هر یک از این گزینه هارا از نظر درستی و امنیت روش استفاده برای دریافت رمزارز رایگان امتحان کرده و مطمئن گردید.

نتیجه گیری درباره صرافی ارز دیجیتال جایزه دار

در این مطلب از فراچنج، چند صرافی ارز دیجیتال جایزه دار را معرفی کردیم که به کاربران بنابر فعالیت های به خصوص جوایزی را اهدا می‌کنند. طبق نکاتی که بیان کردیم، صرافی‌ها با یکسری روش، رمزارز رایگان و مجانی تحویل کاربران می‌دهند. برای مال کاربران با انجام دادن وظایفی یا رعایت قوانینی به خصوصی در ازاش ارز دیجیتال مجانی هدیه تحویل می‌گیرند. شاید این جمله که ثبت نام کن هدیه ببر به گوشتان آشنا باشد. در کل اگر می‌خواهید رمزارز رایگان دریافت کنید اول از همه برای استفاده و عضویت در هر صرافی به طور کامل تحقیق و بررسی انجام دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان