دلیل ریزش دیروز قیمت بیت کوین

دلیل ریزش دیروز قیمت بیت کوین چه بود؟

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 19 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

بازی که به یکباره قرمز شد. دلیل ریزش دیروز قیمت بیت کوین چه بود؟ و چرا ارزش BTC از محدوده ۷۲ هزار دلار به کف ۶۸ هزار دلار رسید؟

خلاصه خبر:

  • بعد از انتشار داده‌های اشتغال در بخش کشاورزی و غیر کشاورزی، قیمت‌ها در بازاررمز ارزها با ریزش شدید مواجه شد. اکثر تریدرها دلیل ریزش دیروز قیمت بیت کوین را مقطعی می‌دانند و همچنان وضعیت بازار را صعودی پیش بینی می‌کنند.

دلیل ریزش دیروز قیمت بیت کوین چه بود؟

به گزارش سایت کوین تلگراف و به نقل از فراچنج، ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین‌ها بعد از انتشار داده‌های اشتغال آمریکا که در روز جمعه ۷ ژوئن (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) منتشر شد، کاهش یافت. با همه این وجود، اکثر تریدذهای مطرح بازار معتقداند این ریزش مقطعی است و روند بازار همچنان صعودی خواهد بود.

در این رابطه ال کاپو آف کریپتو (il Capo of Crypto)، تحلیلگر مطرح بازار می‌گوید:

فشار فروش در ارزهای دیجیتال، اکثر ارزها را به سمت حمایت‌های مهم آن‌ها رسانده است و در بین همه رمز ارزها آلت کوین‌ها سقوط بیشتری را تجربه کرده اند. البته جای نگرانی نیست و این ریزش بیشتر شبیه به یک ریزش مقطعی در مارکت است.

“لرزش مقطعی بازار چیست؟ این لرزش در واقع زمانی اتفاق می‌افتد که در مارکت به دلیل‌عدم قطعیت در قیمت و شرایط اقتصادی، تعدادی از سرمایه گذاران به صورت یکجا رمز ارزهای خود را به فروش می‌رسانند. در داده‌های دیروز نیز، بر خلاف انتظار نرخ اشتغال بیشتر از حد رشد کرد و همین مسئله باعث ریزش شد.

در ادامه ال کاپو آف کریپتو (il Capo of Crypto)، بیان کرد که:

عملکرد ضعیف داده های اقتصادی، می تواند باعث کاهش نرخ بهره شود. در هفته آینده شاخص CPI منتشر خواهد شد. اگر نرخ سالانه شاخص قیمت مصرف کننده، کاهش پیدا کند، به احتمال بسیار زیاد قیمت بیت کوین به اوج جدیدی دست خواهد یافت.

با توجه به انتشار داده های اشتغال، برخلاف انتظار تحلیلگران، ال کاپو آف اعتقاد دارد که باز هم این داده به طور مستقیم روی ریزش قیمت بیت کوین اثر ندارد. او در این رابطه توضیح داد:

کاهش قیمت‌ها در بازار، بدون هیچ کاتالیزور خاص اختصاص اتفاق افتاد. داده‌های مربوط به اشتغال در ایالات متحده آمریکا گزارش متقاضی بود.   نرخ بیکاری تا محدوده ۴ درصد رشد داشته و این احتمالا به دلیل افزایش کارگران پاره وقت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان