واچ لیست گری اسکیل برای پاییز این ۲۰ آلت کوین را تحت نظر بگیرید

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 7 مهر 1403

شرکت گری اسکیل ریسرچ (Grayscale Research) گزارش داده ۲۰ آلت کوین در بازار کریپتو موجودند که پتانسیل زیادی برای رشد پاییزی دارند را در واچ لیست خود قرار داده . طبق گفته شرکت گری اسکیل ریسرچ (Grayscale Research) این ۲۰ آلت کوین ممکن است در فصل پاییز رشد خوبی تجربه کنند.

خلاصه‌ای از خبر

  • شرکت گری اسکیل ریسرچ ۲۰ آلت کوین را به عنوان واچ لیست معرفی کرده
  • در واچ لیست شرکت اسکیل (Grayscale Research) می‌توانیم نام دو ارز بیت کوین و اتریوم را هم ببینیم

واچ لیست پیشنهادی گری اسکیل ریسرچ شامل کدام ارزها می‌شود؟

طبق گزارشی که کوین پدیا ارائه داده شرکت گری اسکیل ریسرچ به عواملی مانند کاتالیزورهای احتمالی ، پذیرش شبکه و ریسک بالقوه ارزها جهت اضافه کردن آن‌ها به لیست پیشنهادی خود دقت کرده.

به طور کلی واچ لیست اسکیل همان لیست قبلی است که معرفی کرده بود. فقط شش ارز دیجیتال به این واچ لیست اضافه کرده. این شش ارز عبارتند از آپتیمیزم، سویی، بیت تنسور، هلیوم، UAM و سلو. بر اساس ادعای این شرکت از بین این واچ لیست دو ارز سویی و آپتیمیزم از زیرساخت‌های بسیار کارایی برخوردارند.
توکن بومی سولانا هم در واچ لیست این شرکت به چشم می‌خورد. اما گری اسکیل تاکید کرده که سویی که یک بلاک چین نسل سوم محسوب می‌شود از لحاظ سرعت تراکنش نسبت به سولانا برتری دارد. همچنین در مورد آپتیمیزم هم تاکید کرده چون این ارز از شبکه سوپرچین (Superchain) استفاده می‌کند، دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است . بنابراین می‌توان آپتیمیز را هم به عنوان ارزی مستعد رشد بالا معرفی کرد.
در واچ لیست پیشنهادی گری اسکیل می‌توانیم اسم هلیوم را هم ببینیم. اسکیل به این دلیل هلیوم را به لیست پیشنهادی خود اضافه کرده که این پلتفرم توانایی ایجاد درآمد ثابت دارد. این توکن در بخش توکن‌های بخش اینترنت اشیا (IOT) جا دارد. این شرکت بیت تنسور را هم به عنوان نماینده خود از بخش هوش مصنوعی (AI) به واچ لیست خود اضافه نموده.
با اینکه گری اسکیل روی این آلت کوین‌ها تاکید زیادی داشته اما باز هم از بیت کوین، اتریوم و تون کوین هم چشم پوشی نمی‌کند. در عکس زیر جدول کاملی از ۲۰ ارز دیجیتال که این شرکت به عنوان واچ لیست معرفی کرده، می‌بینید.

۲۰ ارز پیشنهادی اسکیل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان