شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال

آموزش شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 12 آذر 1402

در این مقاله از صرافی فراچنج می‌خواهیم درباره شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال و نحوه آن را آموزش داده و بررسی کنیم. هنگامی که داخل بروکرها یا بازار فارکس فعالیت می‌کنید، قطعا با اسم آلپاری (Alpari) آشنا شدید. نام یکی از بروکرهای بسیار عالی که با هزینه‌های خیلی مناسب شهرت یافته، آلپاری است. کسانی که درون این بروکر فعالیت می‌کنند، به گزینه‌های زیادی برای انجام معاملات خود متصل هستند. بهره بردن از هریک از این گزینه‌ها برای تست استراتژی‌های تازه بسیار کاربردی است.

جدا از ویژگی‌های مختلف بروکر آلپاری، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال، یکی از گزینه‌های بسیار عالی این بروکر است. به این ترتیب با استفاده از Alpari بدون اینکه دلار تهیه کنید، می توانید در بازار فارکس حساب خود را به وسیله ارزهای دیجیتال شارژ کنید. برای رهایی از گزینه‌هایی مانند، نداشتن اطلاع از یک بروکر قابل اطمینان یا پرداخت نشدن فعالیت‌ها با ریال و تومن، این مقاله می‌تواند، بسیار زیاد به شما کمک کند.


تاریخچه بروکر آلپاری


آلپاری از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این بروکر از همان سال تا اکنون مورد اعتماد و انتخاب اکثر افراد قرار است. Alpari همراه با امنیت خیلی بالایی که ارائه می‌دهد و شیوه‌های معاملاتی مختلفی که دارد و اینکه که امکانات بسیار خلاقانه ای دارد، امکان استفاده از رمزارزها را برای کاربرانش محیا کرده است. به این ترتیب، شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال مطرح شد. پس همین جریان موجب شد تا کاربران تمام دنیا فقط با داشتن ارزهای دیجیتال و رها از تحریم‌ها یا محدودیت‌های مالی توانایی خرید و فروش سهام در فارکس را به دست آورند.


مزایای استفاده از Alpari


آلپاری همواره سعی می‌کند تا همیشه نیازهای کاربرانش را از بین ببرد و یک شرایطی خوب برای فعالیت آن‌ها فراهم کند. همانطور که گفتیم، قابل استفاده بودن Alpari توسط کاربران ایرانی جزء بهترین ویژگی این بروکر است. همراه ما باشید تا سایر ویژگی‌های بسیار مفید و کاربردی Alpari را نام برده و بررسی کنیم.

  • توانایی شارژ حساب توسط ارزهای دیجیتال:

ارزهای دیجیتال به علت داشتن ویژگی‌های به خصوص همراه با فناوری که دارند، می توانند خرید و فروش و معامله را به شکل بسیار ساده انجام دهند. در شرایطی که نمی‌توانید دلار تهیه کنید، تا وارد فارکس شوید، می‌توانید شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال را امتحان کنید. چرا که این روش بسیار سریع و راحت است. به این ترتیب فقط به یک صرافی داخلی نیاز دارید.

  • معرفی اخبار تحلیلی:

بروکر آلپاری فقط برای معامله و خرید و فروش نیست. در واقع آلپاری، اطلاعات و آگاهی کاربران را از رویدادهای احتمالی و تغییرات پیش رو آگاه می‌سازد. به این ترتیب کاربران این بروکر می‌توانند داخل تحلیل‌های فاندامنتال خود از این اطلاعات بهره ببرند. از مهم‌ترین خبرسانی‌های تحقیقاتی Alpari می‌توان به سرویس‌های FX Stree و Autochartist اشاره کرد.

  • پلتفرم‌های معاملاتی مختلف همراه با دسترسی راحت:

همانطور که گفتیم، پلتفرم آلپاری از معاملاتی MT4 و MT5 به شکل تمام و کمال پشتیبانی انجام می‌دهد. همچنین، با کمک نرم‌افزارهای موبایل، می‌توانید همراه با Alpari در هر لحظه و هر جا، روی روند خرید و فروش و معاملات خود نظارت کنید.

  • پایین‌ترین مبلغ برای معاملات:

اکثر بروکرها، برای شروع معامله به شارژ حساب زیادی نیاز دارند. درنتیجه این فرایند از توان افرادی که به تازگی وارد این بازار شدند، فراتر است. افراد با پایین‌ترین مقدار دارایی یعنی ۵۰ دلار می‌توانند، فعالیت خود را شروع کنند. این مبلغ خیلی کمتر از مقداری است که بخواهید، حساب خود در صرافی ارزهای دیجیتال آغاز کنید.

  • کارمزد معاملاتی بسیار پایین:

در صورتی که یک فرد به صورت فعال داخل بازار فارکس فعالیت می‌کند، هزینه‌های بسیار بالای کارمزد می‌تواند برایش سخت و غیر قابل قبول واقع گردد. به همین علت، توسعه گران بروکرهای آلپاری، از این جریان اطلاع کامل دارند. میزان کارمزد آلپاری مبلغی بسیار کم و ناچیز است.


آموزش شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال


به وسیله Alpari می‌توان حساب خود را با ارزهای دیجیتال مثل ریپل، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین، تتر، دش انجام داد. در این بروکر کاربران می‌توانند طی هر ۲۴ ساعت در شبانه روز هزینه‌های کارمزد یا کمیسیون را با استفاده از رمزارزهای موجود درون کیف پول خود و انتقال آن به حساب Alpari خود انجام دهید. برای شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال باید مراحل زیر را طی کنید.

  • کامل کردن فرم و اتصال به کیف پول رمزارزها:

برای شارژ کردن حساب آلپاری خود، با ارزهای دیجیتال قبل از هر فعالیتی، باید فرم مد نظر با فعالیت‌تان را کامل کنید. زمانی که اپلیکیشن آلپاری را روی گوشی خود نصب دارید، و یا به هر روشی به آن متصل شدید، وارد MyMoney که داخل منوی اصلی آلپاری قرار دارد شوید. سپس به فرم MyAlpari می‌رسید. پس در اولین قدم باید اطلاعات و فرم درخواستی را کامل کنید. هنگامی که فرم کامل شد و اطلاعات نهایی تایید شدند، باید به قسمت صفحه پرداخت بروید و مبلغی که می‌خواهید انتقال دهید را وارد کنید. داخل این صفحه یک فاکتور برای پرداخت به شکل کد QR نمایان می‌گردد. کد QR در اصل همان کلید عمومی کیف پول ارز دیجیتال آلپاری کاربران است.

  •  وارد شدن به کیف پول و انتقال ارز دیجیتال

در همین مرحله، باید با اجرا کردن نرم‌افزار کیف پول رمزارز خود، وارد قسمت ارسال دارایی شوید. با توجه نرم‌افزار صرافی مدنظر و یا کیف پول خودتان، احتمال تغییر محل قرار گیری در این قسمت وجود دارد. برای نمونه اگر می‌خواهید یک مبلغ را از دارایی‌های خود در صرافی خود انتقال دهید، باید گزینه برداشت را کلیک کنید. داخل همان صفحه نمایش زمانی که برداشت کوین را انتخاب می‌کنید، به قسمت انتقال ارز دیجیتال هدایت خواهید شد.

بعد از ورود به این صفحه، باید کد QR را اسکن کرده و اطلاعات کیف پول مقصد را همراه با مقدار ارز دیجیتال مدنظر برای ارسال را به نمایش گذاشت. زمانی که تراکنش را تایید می‌کنید، فرایند شارژ حساب آلپاری شما با رمزارزهای کیف پول خودتان آغاز می‌گردد. برای انجام شدن تمام این مراحل باید مقدار دارایی کیف پول شما با مقدار رمزارز دیجیتال مشخص شده‌ی شما در مقدار برابری قرار بگیرد.

  •  بررسی و دنبال کردن چگونگی نتیجه تراکنش

کمی بعد از اینکه ارز دیجیتال را انتقال دادید، داخل کیف پول خودتان، مراحل انجام شارژ آلپاری تمام شده و مبلغ مد نظر به حسابتان برای تحلیل و بررسی به دست بروکرها می‌رسد. زمانی که می‌خواهید مراحل پیشرفت انتقال رمزارز به Alpari را ببینید، به MyAlpari می‌توانید بروید و از داخل منوی که در کنار صفحه قرار دارد، روی My Money کلیک کنید. بعد درون صفحه تازه، عبارت My Transfers را انتخاب کنید. با این کار می‌توانید تاریخچه تمام تراکنش‌های صورت گرفته را ببینید.

در موقعیتی که تراکنش شما در حالت پردازش یا Processing قرار دارد، این معنی را می‌رساند که تراکنش قبول شده و منتظر کامل شدن فرایند است. به طور معمول فرایند تکمیلی آخر به وسیله آلپاری طی گذر ۱ الی ۲ ساعت زمان می‌برد. هنگامی که تایید نهایی اجرا شد، در قسمت Funds deposited to your account مبلغ واریزی را می‌توانید ببینید.


مهمترین نکات درباره شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال


با انجام ۳ مرحله‌ی بسیار آسان، خیلی راحت می‌توانید رمزارز مدنظرتان را از کیف پول خود به حساب آلپاری منتقل کنید. در نتیجه، برای این فرایند باید به نکاتی توجه کنید.

  • پشتیبانی نکردن از بیمه

بروکر Alpari از پرداخت‌های مربوط به شخص سوم پشتیبانی و حمایت نمی‌کند. پس باید نام شخص ارسال کننده رمزارز با نامی که داخل بروکر ثبت شده یکی و هماهنگ باشد.

  • استفاده از ارز فیات برای سنجش

حساب Alpari برای پیش فرض حساب کاربرانش یک رمزارز فیات در نظر می‌گیرد. بلافاصله بعد از اینکه ارز دیجیتال به Alpari منتقل شد، به شکل اتوماتیک رمزارزتان را به همان ارز فیات مدنظر تبدیل می‌کند.

  • هزینه بیشتر برای استفاده از رمزارز پشتیبانی نشده توسط این بروکر

در حالتی که رمزارز منتقل شده توسط Alpari پشتیبانی نگردد، هزینه‌ای به خاطر تبدیل کردن به یکی از ارزهایی که از آن پیروی می‌کنند، کسر می‌ شود. این نرخ با توجه به قیمت رمزارزها تغییر می‌کند.

  • توجه به آدرس کیف پول برای برداشت رمزارزها و مقدار آن

در شکلی که می‌خواهید رمزارز را از حساب بروکر آلپاری بر دارید، آدرس کیف پول شما باید با ولت ارسال کننده یکی باشد. همچنین مقدار رمزارز مد نظر را که می‌خواهید از یک ولت برداشت کنید، به هیچ وجه نباید از مقدار واریزی ارسال شده ازهمان آدرس افزایش یابد.

  • در خواست برای تطابق بیشتر

در بعضی مواقع به خصوص، شاید تیم پشتیبانی آلپاری از شما بخواهد یک اسکرین شات از صفحه رمزارز کیف پول خود برایشان ارسال کنید.

  • انجام مراحل معرفی بیشتر

زمانی که مقدار ارزش یا تمام انتقال‌های طی یک روز شما، بالای ۳۰۰۰ دلار و یا یورو باشد شاید، Alpari از شما اطلاعاتی جامع‌تر و کامل‌تر از کیف پولتان می‌خواهد. بررسی این روند می‌تواند تا یک روز زمان ببرد.

  • قبولی و رد شدن در خواست با تنظیم حساب کاربری

هنگامی که مقدار کارمزد را در قسمت تنظیمات خودتان داخل شبکه پایین‌تر از حالت عادی یا Normal قرار دهید، درصد احتمال این که درخواست شما رد شود بسیار زیاد است. هر اندازه سطح کاربران بیشتر شود، شانس همراه با سرعت برای انتقال موفقیت‌آمیز افزایش می‌یابد.

  • نپرسیدن سوالی بسیار شخصی درباره والت شما

تمام اطلاعات افراد توسعه دهنده در بروکر Alpari، داخل آدرس ایمیل خلاصه می‌گردد و هیچوقت از شما جزئیات بیشتری درباره کیف پول در خواست نمی گردد. پس زمانی که هر نوع فرایند یا اتفاق شک برانگیزی مشاهده کردید، به وسیله ایمیل می‌توانید با پشتیبانی این بروکر تماس بگیرید.


نتیجه گیری:


در این مقاله از صرافی فراچنج شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال را برایتان توضیح و بررسی کردیم. در این مقاله دریافتیم که به خاطر وجود مزایای بسیار عالی و زیادی که درون بروکر آلپاری قرار دارد، سرمایه گذاران فارکس زیادی را از تمام دنیا، به سمت خود جذب کرده است. با وجود تمام ویژگی‌های مثبتی که این بروکر دارد، استفاده ایرانیان از ارزهای دیجیتال داخل این بروکر یک مزیت عالی محسوب می‌گردد. شما می‌توانید به عنوان یک ایرانی ارز دیجیتال مدنظر را از صرافی داخلی به شکل مجاز یا قانونی به بروکر منتقل کنید. پس در پایان این مقاله در می یابیم که، بروکر آلپاری بستری مناسبی برای استفاده ایرانیان در زمان فعالیت در بازار فارکس استو در نتیجه اگر که شما هم در فارکس فعالیت دارید، آلپاری گزینه بسیار عالی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان