اتریوم در اوج پامپ جدیدی در راه است؟

اتریوم در اوج پامپ جدیدی در راه است؟

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 7 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

قیمت اتریوم در اوج پامپ جدیدی در راه است؟ امروز صبح، قیمت اتریوم رشد 5 درصدی را تجربه کرد و به 4000 دلار نزدیک شد. بعد از انتشار این خبر، معامله‌گران به رالی بعد از تایید ETFهای اسپات امیداور شدند.

خلاصه خبر به شرح زیر است:

  • تحلیلگر مشهور، متیو هالند طبق نمودار قیمت ETH و حجم معاملات آن شکست روند نزولی اتریوم را تایید کرد.
  • بعد از تایید ETFهای اتریوم، بسیاری از معامله‌گران امیدوارند تا این ارز دیجیتال مانند بیت (پس از تایید ETFهای اسپات) رشد کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت اتریوم، رشد 5 درصدی داشت و به 3923 دلار رسید. چند روز قبل با انتشار خبر تایید ETFهای اسپات، اتریوم به این سطح رسیده بود. در هفته گذشته عملکرد ETH، بهتر از عملکرد 3 درصدی بیت کوین بود که رشد 27.5 درصد را به ثبت رساند.

تحلیگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، متیو هالند، اعلام کرد که یک واگرایی صعودی در نمودار ETH به وجود آمده است. به علاوه، از نظر او، روند نزولی اتریوم همراه با حجم معاملات بالا شکسته شد.

اتریوم در اوج پامپ جدیدی در راه است؟

بنیان‌گذار پلتفرم دی‌فاینس کپیتال، آرتور چی‌اونگ معتقد است که اتریوم پیش از راه‌اندازی ETFهای خود به قیمت 4500 دلار می‌رسد. او در این باره گفته است: «به نظر من اتریوم قبل از آغاز معاملات ETFهای اسپات به 4500 دلار می‌رسد.»

اتریوم در اوج پامپ جدیدی در راه است؟

یکی از معروف‌ترین طرفداران اتریوم، آنتونی ساسانو پیش‌بینی کرده است که مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی، مایکل سیلور، بین 6 تا 12 ماه آینده به سرمایه‌گذاری در ETH روی بیاورد. تنها 2 ماه پس از تایید ETFهای بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال 70 درصد رشد کرد. چنانچه اتریوم رفتار مشابهی با بزرگ‌ترین رمز ارز بازار نشان دهد، در اواخر جولای (یعنی مرداد) به 6000 دلار خواهد رسید.

رشد قیمت اتریوم تاثیرات دیگری هم بر روی اکوسیستم ارزهای دیجیتال گذاشته است. طبق داده‌های سایت دیفای لاما، ارزش کل سرمایه استیکینگ دیفای به اوج 2 ساله خود یعنی 117 میلیارد دلار بازگشته است. 60 درصد از این مقدار به اکوسیستم اتریوم تعلق دارد. طبق داده‌های سایت L2beat، مجموع ارزش کل قفل شده شبکه‌های لایه دوم اتریوم به سقف 47 میلیارد دلار رسید.

 اتریوم در اوج پامپ جدیدی در راه است؟ نظر شما چیست؟ آیا ATH جدید برای اتریوم در راه است؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان