عرضه نات کوین

عرضه نات کوین به زودی ؛ شرایط دریافت ایردراپ notcoin چیست؟

دسته بندی : اخبار ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 7 بهمن 1402

عرضه نات کوین به زودی ؛ شرایط دریافت ایردراپ notcoin چیست؟ کانال رسمی بازی تلگرامی نات کوین اعلام کرد که نات کوین به زودی به شبکه بلاکچین وارد خواهد شد. این اطلاعات توسط تیم نات کوین تایید شده است.

به گزارش فراچنج، کانال رسمی نات کوین در تلگرام، صبح امروز اعلام کرد که توکن این بازی در آینده به بازار عرضه خواهد شد. این اطلاعیه به شرح زیر است:

توکن “نات” در هفته‌های آینده مینت خواهد شد و در حال حاضر خبری از عرضه اولیه و پیش فروش نیست. پس از لیست شدن، قیمت نات کوین در صرافی‌ها مشخص خواهد شد. پس از عرضه و لیست شدن نات کوین، توزیع این ایردراپ بین کاربران بر اساس موجودی آن‌ها انجام می‌شود، و تأکید شده است که تسک‌های بازی و فعالیت‌های دیگر اثری دریافت نخواهد داشت.

در خصوص اقتصاد توکن نات کوین در آینده، تیم نات کوین توضیحات کمی ارائه کرده است. طبق این اطلاعات در می‌یابیم پس از مینت شدن، توکن جدیدی به گردش اضافه نخواهد شد و توکن‌های باقی‌مانده به تدریج سوزانده می‌شوند. همچنین، فرآیند استخراج همچنان ممکن است و اما احتمالا از طریق استخرهای استخراج این فرآیند ادامه خواهد داشت. علاوه بر این در پایان اطلاعیه ذکر شده است که ربات نات کوین پس از پایان بازی از بین خواهد رفت.

با این وجود، مشخص نیست که منظور از “ربات‌های نات کوین” دقیقا کدام ربات‌ها هستند. اما به نظر می‌رسد که این توضیح اشاره به افرادی دارد که بازی را تحتربات هایی قرار داده اند که به صورت خودکار اقدام به ماین ارزها می‌کنند.

در نهایت ، خبر مهم این است که عرضه نات کوین به زودی انجام خواهد شد و این موضوع امیدواری را در دل افراد استخراج‌کننده بیشتر می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان