بازی‌های تلگرامی جدید

چطور بازی‌های تلگرامی جدید را پیدا کنیم؟

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 17 تیر 1403

با وجود اینکه بازی نات کوین در ابتدا قابل اعتماد نبود، اما ایردراپ آن موفق و بزرگ شد. این امر باعث شد تا عرضه بازی‌های کلیکی مشابهی راه‌اندازی شوند. کاربران بسیاری ایردراپ نات‌کوین را از دست دادند. اما با شکل گیری بازی‌های کلیکی دیگر مانند همستر کامبت و تپ سواپ، به سمت آن‌ها سرازیر شدند. اکنون ده‌ها بازی در تلگرام وجود دارند که به سبک نات کوین که سبک تپ تو ارن است، طراحی شده‌اند. پیدا کردن این نوع بازی‌های معتبر و قابل اعتماد، کمی سخت است. از این رو در این مطلب می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه بازی‌های معتبر تلگرامی را پیدا کنید.

چگونه بازی‌های تلگرامی جدید و معتبر را پیدا کنیم؟

برای اطمینان از اعتبار کافی بای تلگرامی، باید از چند جهت آن را بررسی کنید. یکی از کارهایی که باید انجام دهید، چک کردن پلتفرم telegram Apps Center (مرجع رسمی عرضه مینی‌اپ‌های تلگرامی) است. برای اینکار به ربات @tapps_bot وارد شده و نام برنامه موردنظرتان را جستجو کنید.

این تیم مقررات خاصی دارد. این تیم پیش از اینکه برنامه یا بازی را اضافه کند، از جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بدین ترتیب توسعه‌دهندگان آن برنامه از کاربران تلگرام سواستفاده نخواهند کرد. این امر خیال کاربران را از مطمئن شدن بازی یا برنامه راحت می‌کند. اما شما نباید تنها به Telegram Apps Center اعتماد کنید. پیشنهاد ما این است که برنامه یا بازی که قصد دارید آن را انجام دهید، شخصا بررسی کنید.

برای مثال، درباره اینکه چه کسانی پشت این پروژه قرار دارند و توسط کدام تیم توسعه پیدا کرده است، تحقیق کنید. فراموش نکنید که بعضی از بازی‌های محبوب تلگرام، نامشخص هستند. یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود تا بازی تلگرامی قابل اعتماد شود، این است که برخی مجموعه‌های بزرگ فعال در بازار ارز دیجیتال از جمله صرافی‌ها یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بر روی آن بازی سرمایه‌گذاری کرده باشند. هر چقدر تعداد شرکت‌های بیشتری حامی یک بازی باشند، آن پلتفرم قابل اعتماد است. با بررسی حساب رسمی مجموعه‌ها یا تیم توسعه بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند X، می‌توانید این اطلاعات را بدست آورید.

لیست بازی های تلگرامی جدید

دسته‌ای به اسم Play to Earn در بازار Telegram Apps Center وجود دارد. در این دسته اسم بیشتر بازی‌های تلگرامی محبوب قرار دارند. همان‌طور که در بخش گذشته گفتیم، این بازی‌ها از فیلتر این بازار رد شده‌اند. بنابراین نسبت به سایر بازی‌ها قابل اعتمادتر هستند.

۱۰ بازی اول در این لیست عبارتند از:

  • Notcoin
  • Catizen
  • Hamster Kombat
  • Gatto|Game
  • GAMEE
  • Blum
  • SEED App_Mine SEED
  • WINKO Game Token
  • Xzcoin
  • TAP PLANET

نکات امنیتی درباره بازی‌های تلگرامی که نباید فراموش کنید

برای اینکه در تعامل با بازی‌های تلگرامی، امنیتتان حفظ شود، تا آنجا که امکان دارد، به کیف پول اصلیتان وصل نشوید و از یک کیف پول جایگزین استفاده کنید. ترجیحا این کیف پول جایگزین بدون موجودی باشد. بدین ترتیب حتی اگر به اشتباه به یک ربات ناامن وارد شوید، خطری تهدیدتان نخواهد کرد.

نکته دیگری که نباید آن را فراموش کنید، لینک‌ها یا ربات‌های جعلی که با اسم مشابه بازی‌های معروف هستند. پیش از اینکه بر روی یک لینک کلیک کنید یا وارد ربات تلگرامی شود، از درستی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. برای مثال، لینک اصلی بازی را با آن لینک مقایسه کنید. فراموش نکنید که لینک بازی‌های اصلی در Telegram Apps Center قرار دارد. با کلیک کردن بر روی دکمه Open که در مقابل نام بازی قرار دارد، می‌توانید وارد بازی شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان