آینده قیمت نات کوین

تحلیل آینده نات کوین ؛ آیا افزایش قیمت بیشتر در راه است؟

دسته بندی : تحلیل ارز دیجیتال
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1403

خرید ارز دیجیتال

نات کوین که به آن NOT نیز می‌گویند، یک توکن جدید در سال 2024 است که در ماه می بر روی شبکه تون کوین (TON) معرفی شد. از آنجا که این توکن، رمز ارز جدیدی است، یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، پیش‌بینی قیمت آن است. دلیل آن هم عدم وجود اطلاعات تاریخی است. در همین راستا پیش‌بینی قیمت آن نیز دشوار است. با این وجود، طبق شبکه و روندی که این ارز در این مدت طی کرده، تحلیلگران توانسته‌اند تا آینده NOT را تحلیل کنند. در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال فراچنج، تصمیم به بررسی و تحلیل از آینده نات کوین گرفتیم. اگر از طرفداران این توکن جدید هستید، تا پایان با ما همراه بمانید..

پیش‌بینی قیمت NOT در آینده

طبق روش غیرعادی معرفی این توکن همانند وایت پیپر خالی و راه‌اندازی بازی در شبکه اجتماعی تلگرام، بسیاری از سرمایه‌گذاران معتقدند که پیش‌بینی قیمت نات کوین تا 1 دلار زیاد خواهد بود. در ادامه می‌خواهیم بررسی کنیم که چه عواملی بر روی قیمت نات کوین تاثیر گذار خواهند بود. پس از اینکه از یک ساعت اولیه لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها گذشت، حجم معاملات آن به 294 میلیون دلار رسید. این نشان می‌دهد که بازار علاقه شدیدی به این توکن دارد. با وجود این، توکن NOT، نوسانات قیمتی بسیار زیای را تجربه کرد. قیمت آن بین 0.01078 دلار تا 0.01445 دلار در نوسان بود و در 0.0066 دلار تثبیت شد.

همان‌طور که داده‌های CoinGecko و کوین مارکت کپ نشان می‌دهد، این نوسان اتفاقی رایج برای توکن‌هایی است که تازه راه‌اندازی شده‌اند. عوامل مختلفی بر روی نوسانات تاثیر می‌گذارد. از جمله می‌توان نقدینگی محدود و فشار فروش از سوی شرکت‌کنندگان ایردراپ اشاره کرد. با وجود اینکه کاهش قیمت توکن‌های جدید امری رایج است، اولین قیمتی که نات کوین داشت، باعث شد تا توجه بسیاری از معامله‌گران جلب شود.

به گفته DigitalCoinPrice.com، نات کوین در ماه‌های آینده آماده است تا مسیر صعودی قابل توجهی را تجربه کند. طبق پیش‌بینی تحلیلگران درباره قیمت نات کوین، احتمال دارد که این رمز ارز تا پایا سال از مرز 0.0145 دلار فراتر برود. حتی آن‌ها بر این باورند که حتی از قیمت قبلی خود که 0.0144 دلار بود نیز افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال

پس از اینکه نات کوین در تاریخ 17 می سال جاری، عرضه شد، قیمت این توکن در بازه زمانی 5 دقیقه روند نزولی را طی می‌کند. این امر به دلیل فشار فروش مداوم است. به دلیل اینکه خریداران در بازار شرکت نمی‌کنند، شاخص قدرت نسبی (RSI) پایین است. شایان ذکر است که واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) منفی بوده و احساسات نزولی غالب است. طبق شاخص‌ها، احتمال اینکه قیمت آینده این رمز ارز پیش از هرگونه اصلاح به 0.005676 کاهش یابد، وجود دارد.

با بررسی دقیق‌تر، می‌توان به این موضوع پی برد که قیمت این توکن بر روی یک الگوی کنج نزولی در حال تثبیت است که یک سیگنال معکوس صعودی است. طبق این الگو قیمت NOT پس از سقوط، دوباره افزایش پیدا می‌کند. کسانی که قصد دارند پوزیشن‌های خرید را دریافت کنند، باید تا زمانی‌که نات کوین از مرز الگوی کنج بگذرد، صبر کنند. چنانچه قیمت این توکن به بالای 0.007 دلار که بالای سطح روانی است، برسد، نشان‌دهنده شکست مرز الگوی کنح است. پس از آن به یک سطح جدید که سطح حمایت است، می‌رسد.

برای اینکه بتوان قیمت نات کوین را پیش بینی کرد، باید فاصله بین خط روند بالایی و پایینی را محاسبه کنید. سپس این مقدار را به نقطه breakout اضافه نمایید. تحلیلگران، طبق این روش بر این باورند که قیمت آیند نات کوین یک جهش 50 درصدی را تجربه کرده و به 0.0010427 دلار می‌رسد.

قیمت نات کوین در سال 2024 چقدر خواهد بود؟

بر اساس تحلیل و پیش‌بینی قیمت این توکن که توسط DigitalCoinPrice.com ارائه شده، سیر قیمت NOT، در شروع ماه ژوئن سال جاری، 14.60 دلار کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین این سایت پیش‌بینی می‌کند که قیمت نات کوین در اواسط ماه ژوئن روند صعودی خواهد داشت. طبق داده‌های این سایت، توکن NOT، افزایش 110.46 درصدی را طی خواهد کرد. در پایان ژوئن، نات کوین رشد مداوم خواهد داشت و به 38.16 درصد خواهد رسید. قیمت نات کوین، در ماه جولای سال جاری، بین 0.00592 دلار و 0.0141 دلار با میانگین 0.0121 دلار خواهد بود. این داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت این توکن تغییر قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و افزایش 82.77 درصدی خواهد داشت.

تا سال 2030 قیمت نات کوین چقدر خواهد بود؟

بر اساس مطالعه تحلیلگران ارز دیجیتال، آینده نات کوین روشن خواهد بود و آن‌ها چشم‌اندازی خوشبینانه نسبت به تغییرات قیمت این ارز در سال‌های آینده دارند. در روزهای گذشته، کارشناسان بازار ارز پیش‌بینی قیمت نات کوین خوشبینانه دانسته و گفته‌اند که روند مثبتی خواهد داشت.

شایان ذکر است که در بازار کریپتو، نوسانات ذاتی و خطراتی وجود دارد. اما کارشناسان در کوتاه مدت پیش‌بینی قیمت نات کوین را روندی صعودی دانسته و می‌گویند تا پایان امسال، رشد قابل توجهی خواهد داشت. این تحلیل بر اساس الگوهای معاملاتی این توکن و حجم معاملات 24 ساعته آن گفته شده است. طبق نظر تحلیلگران، این توکن در میان سایر ارزهای دیجیتال فعال قرار گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت notcoin در سال‌های آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد. این امر نشان می‌دهد که اعتماد سرمایه‌گذاران افزایش روز به روز افزایش می‌یابد. بر اساس داده‌ها این احتمال وجود دارد که قیمت NOT دو برابر خواهد شد. با وجود اینکه رسیدن به این سطحی نامعلوم است، اما تحلیلگران بر این باورند که قیمت NOT روندی صعودی در بلند مدت خواهد داشت. طبق تحلیل آنان، قیمت این توکن، رشد قابل توجهی خواهد داشت و حتی آن‌ها انتظار دارند که قیمت این توکن از بالاترین سطح خود نیز بیشتر رشد کند.

بر اساس داده‌ها، نات کوین پتانسیل این را دارد که قیمت بالایی را تجربه کرده و ارزش آن افزایش یاید. که این امر باعث می‌شود در بازار ارز دیجیتال، این توکن ارزشمند شود. شایان ذکر است، با وجود اینکه رشد نات کوین خوشبینانه است، اما تحلیگران توصیه می‌کنند که احتیاط را درنظر بگیرید.به‌طورکلی، پیش از اینکه برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال تصمیم بگیرید، باید تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید. زیرا این بازار غیرقابل پیش‌بینی است. به نظر شما قیمت توکن NOT در آینده چقدر خواهد شد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام

مورد اعتماد حرفه ای ها

مروری بر فراچنج در یک سال گذشته

کاربران فعال

+55000 نفر

معاملات انجام شده

+1 میلیون معامله

حجم معاملات

+150 میلیارد تومان